Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bowena_84 schreef:Ik moet even iets corrigeren, had last van de warmte gisteren blijkbaar. Bij nadere inspectie zijn de foto's van de zijkant niet dezelfde kant. De ene foto is gewoon genomen en de ander met selfie stand, mijn gsm draait die om. Dus het zijn 2 verschillende kanten en alleen rechts is nog zo donker
Drunksheep schreef:Mocht iemand nog goede producten zoeken voor het onderhouden van grijs/zilver/assig blond haar, dan kan ik echt de Fudge Clean Blonde Violet Toning Shampoo & Conditioner aanraden! Ik had een tijdje terug mijn haar weer grijs laten verven, en natuurlijk was de kleur er ondertussen allang weer uit, maar na één douchebeurt hiermee was mijn kleur echt weer een stuk assiger![]()
Heb vandaag mijn haar zelf weer grijs geverfd en ik denk echt dat deze combi het goed gaat onderhouden. Heb van allebei een literfles gekocht bij Feelunique.com, met kortingscodes in totaal €40,- afgerekend, dus echt goede prijs/kwaliteitverhouding imo. Heb wel meer goede ervaringen met ze, en had het nu ook binnen 3 dagen in huis.
Mocht iemand trouwens daar wat bestellen, via deze link krijg je 15% korting: http://referme.to/a24b0do, en ik krijg dan ook tegoedze hebben trouwens een nog een hele hoop andere grote/bekende/goede merken.
_Nelleke_ schreef:Bowena, denk dat het inderdaad slim is om het gewoon eventjes met rust te laten en goed te verzorgen nu. Het diepe rood is er nu wel echt goed uit. Fijn hoor! Wil je echt weer helemaal naar je eigen kleur? Dan zou je ook bij de kapper kunnen vragen om een blondeerwassing. Dan wassen ze je haar met een mengsel van shampoo, water en blondeer. Kan net nog een beetje dat oranje-achtige eruit wassen. Dan een toner erover en dan ben je denk ik echt heel dicht in de buurt van je eigen haarkleur. Zou je eventueel kunnen doen bij een Kinki of een Graduates, die weten wel wat ze doen.
Ik zou echt heel bang zijn dat je het met een spoeling (waar ook gewoon peroxide in zit) zwart wordt omdat je het een aantal keren hebt behandeld met die ontkleurder.
_Nelleke_ schreef:Ik vind de prijzen wel echt een stuk beter te doen dan bij B. Ik heb alleen ervaring met de salon in Diemen en die vond ik top! Totdat ik 1 kapster zo top vond dat ik met haar mee ben gegaan toen ze naar Salon B doorstroomde. Ter vergelijking: ik betaalde eerst 35,- voor een knipbeurt bij haar toen ze bij Graduates zat en nu 50,- bij salon B.
Ik heb in het verleden ook een volledige dipdye gehad met donkere 'uitgroei' (ik ben zelf donkerblond) en kopere punten. Incl wassen knippen kleuren en tonen bij Graduates 120,- kwijt. Bij Salon B had ik het dubbele mogen betalen denk ik.