Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wel een afstand zeg die 28 km!
Ik heb geen blaren meer gehad sinds mijn Falke sokken. Ik heb destijds Falke en Incylence sokken gekocht na al die blaren. Daarmee tot nu toe geen blaren meer gelopen (maar aan de andere kant... het is ook minder warm dus ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen dat het aan de sokken ligt). Heerlijk dat je een massage gaat doen, is niet duur zeg!
Gaaf zeg een huisje in de Eifel
Van het weekend een goede mentale training zo te horen. Super knap dat je gewoon hebt doorgezet!
Die hoogtemeters weer
Het ziet er zo stijl uit!
Heb je het idee dat je nu langzaam iets verschil begint te merken met het slikken van ijzer of ben je nog steeds zo moe?
Super gaaf dat je al die kilometers ook met Meeko kunt doen
Heel toffe foto's ook! Die halve marathon in maart, wordt dat de CPC?
Naar de biesbosch wil ik ook nog altijd eens (maar dan om te wandelen). Wel oliebol dat je knie op het laatste stuk weer vervelend begon te doen
Na 1 km vond ik het al zwaar en wilde lopen. Mezelf er echt doorheen gepraat en beloofd dat ik na 5 km mocht wandelen als ik wilde. Zo eigenlijk kilometer na kilometer mezelf erdoor gekletst en iig de 10 km weer aangetikt
Wel echt in een mega laag tempo, maar hey, we halen iig de 10 weer! Het zag er blijkbaar ook erg moeizaam uit ik werd namelijk onderweg aangemoedigd door een andere hardloper. Die kwam me tegemoet en riep direct, je bent goed bezig!
Vind dat zo knap in je eentje ook. En als het dan ook nog eens niet zo lekker loopt. Idd mentale training.
Wel slim om het zo te doen. Dat scheelt je een hoop vrijwilligers en logistiek gesleep. Maar heel netjes gelopen dus!
.
) En ja, toen bedacht ik me dat ik geen hardloopsokken had meegenomen, alleen de standaardsokken die ik al aan had. Ach ja, met trainingen van 1.5 uur wissel ik nooit naar hardloopsokken, dus waarom zou dat nu een probleem worden? 

Supervixen schreef:Muppet en leonie, het lijkt of de vermoeidheid wat minder wordt, maar kan ook zijn omdat ik de afgelopen week goed heb geslapen.
In ieder geval afgelopen week 60km kunnen aftikken en dat was al even geleden.
Muppet geen tip helaas voor het warm krijgen..
Leonie klinkt inderdaad hoopvol met je knie. Wat goed dat je op tijd bent gestopt toen je het niet vertrouwde. Snap dat je nog niet overtuigd bent.
Wdj ik loop ook kort hoor, twee avonden per week meestal 6 tot 8 kilometer intervallen of een herstelloopje.
Wil je een hele op de weg of trail lopen??
Ninus wat je ook zou kunnen doen is een georganiseerde 50km lopen en er dan zelf 30 voor of achteraan plakken bedacht ik me. Zulke dingen zie ik mensen ook wel doen.
Germie het was helemaal niet glad gelukkig. Welke trail heb je op het oog in België, want als het in de Ardennen is bijvoorbeeld en je weinig hoogtemeters gewend bent en niet zo snel bent (no offence), zou ik eerst wat hoogtemeters gaan trainen. Zeker op wat technischer terrein is dat wel een must.
In andere gebieden in België heb je vaak te maken met veel modder. Heel veel modder.
Het stomme is dat ik natuurlijk ook gewoon een hotel kan boeken en zelf een keer kan gaan, maar ik ken mezelf, dan blijft het er bij. Ik heb al langere tijd daar in de buurt wat plekjes gebookmarkt om eens te gaan kijken, dat zou ik dan de dag er voor kunnen doen ofzo. Maar ik vind het wel erg chaotisch dat er nog geen parcours bekend is. De route van vorig jaar gaat in ieder geval wel volledig over die heulels daar. 
al ben ik niet zo actief. En brownies zijn inderdaad geweldige snacks!
Maar ik stuur je een bericht!
. Maar er zijn meer dan genoeg mensen in 'gewone' bikini' die baantjes trekken hoor!