Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

prugelpiet

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 23:46

Ik kom even kijken of iemand tips heeft :D

Volgend weekend heb ik een bruiloft, en ik wil graag een beetje netjes voor de dag komen. Helaas zijn mijn eigen gespaarde nagels afgebroken, dus is zelf lakken niet echt een optie.

Ik heb momenteel ook niet het budget voor eenmalig een set te laten zetten in de salon.

Nu zag ik o.a de soft gel press on van Doonails en andere merken. Iemand die hier ervaring mee heeft? En welk merk is goed? Of andere tips hoe mijn vingers deze dag een beetje netjes krijgen? :))

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 08:46

Ik heb de soft gel press ons van Doonails nu 1x gebruikt, tweede setje gaat er straks op. Gewoon met de nagelstickers gedaan die erbij zaten en het heeft bijna 2 weken gezeten ondanks schoonmaken, manen en staarten pluizen en met de honden bezig zijn. Enige is dat na een dikke week met handen door mijn eigen haar heen gaan ik soms wat haar onder de nagelriem langs kreeg en dan raken ze iets losser. Had ze ook heel snel en niet heel secuur geplakt dus denk dat dat beter kan. Maar voor dat ik anders ook na 2 weken nieuwe gel met base moet zetten door mijn nagelstructuur viel me dit reuze mee!

Hanneke137

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 11:39

Ik heb ook de press on van Doonails, 7 setjes, erg tevreden over! Blijven goed zitten, alleen wat Dwyne aangeeft, na ruime week merk je soms met wassen dat er wat ruimte komt.
Alleen je geeft aan dat je volgend weekend een bruiloft hebt, het leveren duurt wat langer. Weet niet zeker of je ze optijd gaat hebben als je vandaag nog besteld.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 15:07

Zijn jullie met de ruimte die er komt niet bang dat er bacterieen oid onder gaan verzamelen?
Als er bij mij iets gaat liften, wat gelukkig pas na een week of 4 gebeurt, gaat het er meteen af. Zeker omdat het zo dicht op je nagelriemen zit als het de bovenkant is. (Al red ik nu in de zomer maar 2 weken ivm de snelle uitgroei :') )

Hanneke137

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 16:29

Vaak als ze bij mij gaan liften dan houd ik ze er niet heel lang meer op.
En dat je ooit voelt dat je haar er onderdoor gaat, dat is vrij minimaal, dat vind ik nog niet echt liften, maar heb je kleine ruimte aan de rand. De sticker is ook iets kleiner dan de nagel, en in die ruimte voel je dan ooit je haar achter haken.
En als ie lift, dan is het eigenlijk bij mij altijd de onderkant. Nooit de bovenkant.

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 17:10

Met handen wassen zijn ze zo weer schoon dus ik ervaarde niet echt dat er bacterie ophoping ofzo kwam. Wel even uiteinde van de stickers geknipt als ze net wat langer waren dan mijn eigen nagels (had er paar heel kort ingescheurd) anders blijft daar wel van alles achter plakken...
Leveren duurde inderdaad wel vrij lang, dikke week hier.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 19:20

prugelpiet schreef:
Ik kom even kijken of iemand tips heeft :D

Volgend weekend heb ik een bruiloft, en ik wil graag een beetje netjes voor de dag komen. Helaas zijn mijn eigen gespaarde nagels afgebroken, dus is zelf lakken niet echt een optie.

Ik heb momenteel ook niet het budget voor eenmalig een set te laten zetten in de salon.

Nu zag ik o.a de soft gel press on van Doonails en andere merken. Iemand die hier ervaring mee heeft? En welk merk is goed? Of andere tips hoe mijn vingers deze dag een beetje netjes krijgen? :))

Ik heb de doonails en ben er zeer tevreden over, ik heb ze nu al bijna een jaar en plak elke 2 a 3 weken een nieuw setje erop, heel handig en heel goed product!

Ik had ze pas toch nog eens laten doen in de salon maar helaas braken ze af en ben ik dus weer braaf terug bij mn doonails setjes :Y)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 08:21

Hanneke137 schreef:
Ik heb ook de press on van Doonails, 7 setjes, erg tevreden over! Blijven goed zitten, alleen wat Dwyne aangeeft, na ruime week merk je soms met wassen dat er wat ruimte komt.
Alleen je geeft aan dat je volgend weekend een bruiloft hebt, het leveren duurt wat langer. Weet niet zeker of je ze optijd gaat hebben als je vandaag nog besteld.

Goed dat je het zegt. Ik zal eens kijken ik op de website iets kan vinden van levertijd.

Bedankt voor alle reacties verder :)

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 08:26

M’n nieuwe setje doonails :D
Afbeelding

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 11:16

Ziet er strak uit! Misschien toch ook maar is naar kijken

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 12:31

Moet je dit dan ook nog onder een lamp houden of dat niet?

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 14:08

Nee geen lamp nodig, stickers plakken of met lijm, nagels erop en klaar :D

Hanneke137

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 14:46

Hier 2 verschillende setjes, en een deel van mijn “collectie”
Ik heb de lange, maar vijl ze vaak beetje bij.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 18:03

Oh dat is dan een fijne optie zo te horen!
Ik ben een beetje klaar met elke maand naar de nailartist gaan, 30 minuten rijden enkele rit, parkeerkosten. Wat een tijd en geld kost het. Dus wil na de kerst stoppen met gellak. Dus misschien overstappen op die stickers.
Waar bestellen jullie dit?

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-25 07:37

Hanneke, je wilt mijn collectie niet zien _O-
Ik bestel gewoon de kleur die ik mooi vind en boeit mij dan niet welke lengte of model het is, verander dus vaak van lengte :Y)

Daphne, ik ben er ook aan begonnen door tijd en kostenbesparing inderdaad, echt al een jaar draag ik ze met veel plezier, ik moet wel zeggen dat ik tussendoor eens goedkope neppe heb geprobeerd maar je merkt een wereld van verschil met de goede hoor! De nagels komen van Doonails, zitten stickers bij om ze op te plakken of je kunt ze met lijm plakken (Mijn ervaring met lijm is dat ze zo muurvast zitten dat ik ze eraf moet frezen :') ) Ik heb ze nu een keertje met de stickers geplakt om eens uit te proberen. https://nl.doonails.com/collections/press-ons

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-25 08:04

Maar eenmalig een set in een salon, is toch altijd nog goedkoper, dan een set Doonails aanschaffen toch? (ik weet geen salon prijzen) Je moet voor die Doonails wel eerst de basis aanschaffen, voor je van start kan, dat is logisch, maar voor 1x wel een kostenplaatje.

Als je vaker setjes wilt zetten, snap ik de keuze.

Hanneke137

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-25 08:39

Neejoh!! Bij elk setje zit de basis er al bij (bij mij in ieder geval allemaal). Dus voor 20 eur heb je een setje die je ook nog eens kan hergebruiken (als je de stickers gebruikt).

Ik weet ook niet exact de salon prijzen, maar volgens mij is 20 euro best goedkoop voor een setje :o

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-25 08:45

Ohh ik zit nu toch na te denken over die van doonails..ik had van de week een setje nagels van kiss gekocht, maar na een dag sprongen ze met elk licht stootje gewoon van mijn nagels af. Tot nu toe heb ik nog niet echt iets gevonden wat echt goed blijft zitten op mijn nagels. Houden die stickers echt goed?

Hanneke137

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-25 08:49

Ja ik vind van wel, mee gezwommen, poetsen met hardnekkige reiniger (motor), beach volleyballen, dat allemaal in dezelfde week en ze zaten nog net zo goed. Zonder Doonails had ik mijn eigen nagels allang afgebroken :')

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-25 09:03

Ben ook tevreden met Doonails. Ik gebruik wel met lijm, en dan zijn ze niet herbruikbaar. Met de stickers vond ik het erg irritant dat mijn haar al snel achter bleef haken enzo. Dat heb ik met de lijm niet.

Voor de verhuizing een paar maanden geleden had ik een nagelsalon aan huis, maar was toch altijd wel even druk met mijn eigen nagels. Maar nu met een boerderij en drukte vind ik de Doonails ideaal, en snel.

Emoreoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-25 11:02

Hier polka dots op de nagels!

Afbeelding

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-25 11:44

Wat een leuk setje!

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-25 12:31

Heeft er iemand ervaring met de poeder van doonails?
Hoe is het in gebruik en hoe houd het zich?

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-25 13:33

Ik gebruik al een hele tijd de dipping powder van Doonails, ik doe er wel een gel topcoat over en dan blijft het perfect zitten tot ik het er een keer af haal na weken, of bij vul :')

Ik had laatst even een uitstapje gemaakt naar de press ons, maar die bleven bij mij zowel met stickers als met lijm, niet zitten. Binnen 3 dagen was ik iig de 1ste al kwijt. Ik val wel in de categorie "lomp" :+

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-25 14:16

Bielsje: met de topcoat van doonails zelf blijft het niet goed zitten dan?