Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Olympia schreef:Super mooi! En inderdaad denk ik ook dat de bloemen er niet echt een toevoeging bij hebben dus goede keuze om ze weg te laten.
Vergeten jullie ook wel eens dat je een tattoo hebt? Ik werk met verstandelijk gehandicapten en gisteren was er 1 heel erg bezig met mijn tattoo en wat het nou inhield. En een ander trekt me altijd mee en doet mn arm dan onder de kraan omdat bloemen water horen te hebben anders gaan ze dood
Olympia schreef:Super mooi! En inderdaad denk ik ook dat de bloemen er niet echt een toevoeging bij hebben dus goede keuze om ze weg te laten.
Vergeten jullie ook wel eens dat je een tattoo hebt? Ik werk met verstandelijk gehandicapten en gisteren was er 1 heel erg bezig met mijn tattoo en wat het nou inhield. En een ander trekt me altijd mee en doet mn arm dan onder de kraan omdat bloemen water horen te hebben anders gaan ze dood
Supervixen schreef:Gaaf, die tattoo op de ruggengraat. Mag ik vragen wat het betekent?
ikheetesmee schreef:Supervixen schreef:Gaaf, die tattoo op de ruggengraat. Mag ik vragen wat het betekent?
Het is Italiaans, en betekend wees niet bang om niet op te geven.
Bedankt allemaal voor de complimenten! Ik ben er ook super blij mee. Het helemaal recht krijgen vond ik eerst ook spannend maar dat is echt super goed gelukt. Het lijkt in de spiegel ook net een plak plaatje zo strak staan de letters dr op
Olympia schreef:Vergeten jullie ook wel eens dat je een tattoo hebt?
Citaat:Hij staat er op! Ben er heel blij mee al hebben we wel wat aangepast en weg gelaten.
njiloj schreef:Olympia schreef:Vergeten jullie ook wel eens dat je een tattoo hebt?
Nee. Maar dat is dan ook een beetje onmogelijk met de tattoos die ik heb.![]()
Zeker die op Mn hals valt nogal op, dus ik word er meerdere malen per dag door mensen op aangesproken. (En nee, helaas niet altijd even positief, maar ja, dat viel te verwachten natuurlijk)Citaat:Hij staat er op! Ben er heel blij mee al hebben we wel wat aangepast en weg gelaten.
Wreeeeed! Supervet hoor. Toffe plek. Ik mag er donderdag 1 gaan zetten. Hoe.ang heb je gelegen?
Supervixen schreef:Heel mooi!
Ik had een boekingsformulier ingevuld voor Hanne van Blackbear. Heel duidelijk ingezet dat ik alleen op woensdagen en zaterdagen kan. Word ik ingeboekt op een vrijdag. Dus weer gemaild en ze hadden plek op woe 21 augustus. Ik helemaal blij.. kreeg ik een mail dat er een vergissing was gemaakt en dat Hanne dan op vakantie is. Was er nog op 5 aug plek. Helaas ben ik dan zelf op vakantie. Dus nu geen afspraak kunnen maken. Ik baal er enorm van.
Nu ga ik het proberen bij Dagmar die daar en in Den Haag werkt. Haar agenda is 17 juni open.