[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Supervixen

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 11:42

Je kunt daar van tevoren gewoon het design bespreken hoor.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 14:29

Je laat toch niks zetten waar je niet achter staat?
Als er geen mogelijkheid is tot aanpassen dan zou ik een ander zoeken.
Mijn ervaring is dat blackbear juist graag met je meedenkt.Zelfs tot 01:00 in de nacht

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 14:43

Hij staat er op! Ben er heel blij mee al hebben we wel wat aangepast en weg gelaten. Maar allemaal in heel goed overleg en uiteindelijk blij dat het dit is geworden. Mijn tattoo artist is altijd heel eerlijk en echt een vakman dus ik ben blij dat hij zo goed meegedacht heeft.

Het was af en toe wel wat pijnlijk/gevoelig op bepaalde plekjes, zeker als hij de tekst ging inkleuren midden op een wervel was het wel een beetje een naar gevoel, maar over all viel het enorm mee.

Ik plaats even een foto zodra ik thuis ben en mijn huid enigszins gekalmeerd is

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 15:29

Afbeelding

Dit is m dan!
Jaaa zeker! Eerst zouden er bloemen bij komen, maar in goed overleg met de tattoo artiest toch maar besloten die wegte laten, gezien dit niet mooi zou worden. De tattoo zou er scheef van kunnen gaan lijken en aan de onderkant zou het een zogenaamde ‘tramp stamp’ lijken omdat het dan net allemaal te dicht bij je kont komt, even heel plat gezegd. Dus besloten dat weg te laten en evt die bloemen ooit te laten verwerken in een andere tattoo waar ze beter tot hun recht komen omdat ze dan ook iets groter kunnen. Ik wilde sowieso in de toekomst bloemen op mijn heup, dus ik denk dat ik nu weet welke bloemen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 15:49

Prachtig! Goede keuze denk ik om dat weg te laten. En anders, erbij kan altijd nog.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 15:53

Super mooi! En inderdaad denk ik ook dat de bloemen er niet echt een toevoeging bij hebben dus goede keuze om ze weg te laten.

Vergeten jullie ook wel eens dat je een tattoo hebt? Ik werk met verstandelijk gehandicapten en gisteren was er 1 heel erg bezig met mijn tattoo en wat het nou inhield. En een ander trekt me altijd mee en doet mn arm dan onder de kraan omdat bloemen water horen te hebben anders gaan ze dood :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 16:03

Olympia schreef:
Super mooi! En inderdaad denk ik ook dat de bloemen er niet echt een toevoeging bij hebben dus goede keuze om ze weg te laten.

Vergeten jullie ook wel eens dat je een tattoo hebt? Ik werk met verstandelijk gehandicapten en gisteren was er 1 heel erg bezig met mijn tattoo en wat het nou inhield. En een ander trekt me altijd mee en doet mn arm dan onder de kraan omdat bloemen water horen te hebben anders gaan ze dood :+

Oh wat zoet <3

Ik heb 1 keer gehad dat iemand inderdaad naar mijn rug/zij zat te wijzen en zei, wat heb jij daar nou? :wow:
En ik...WAT WAT WAT wat zit er? (panische modus aan)
Euhhh een tattoo?? >;)
Oh joh, zeg dat dan. Ik dacht dat er een of ander raar beest zat ofzo. :+

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 16:12

Gaaf, die tattoo op de ruggengraat. Mag ik vragen wat het betekent?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 17:13

Ikheetesme zo die staat er mooi recht op zeg ! Lijkt me niet makkelijk om dat zo netjes te doen zonder iets scheef te gaan.

Olympia wat schattig (zo lang t geen heet water is :') )

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 17:17

Niet bang om op te geven toch? Super strak

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 17:21

Olympia schreef:

Haha bij mij is het elke keer dezelfde zorgvrager die mijn arm vast pakt en er heel lang naar kan blijven staren, het enige wat hij dan zegt is "ooh mooi, mooi!! Echt mooi zeg" (somatiek)

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 18:47

Supervixen schreef:

Het is Italiaans, en betekend wees niet bang om niet op te geven.

Bedankt allemaal voor de complimenten! Ik ben er ook super blij mee. Het helemaal recht krijgen vond ik eerst ook spannend maar dat is echt super goed gelukt. Het lijkt in de spiegel ook net een plak plaatje zo strak staan de letters dr op

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 19:14

ikheetesmee schreef:
Supervixen schreef:

Het is Italiaans, en betekend wees niet bang om niet op te geven.

Bedankt allemaal voor de complimenten! Ik ben er ook super blij mee. Het helemaal recht krijgen vond ik eerst ook spannend maar dat is echt super goed gelukt. Het lijkt in de spiegel ook net een plak plaatje zo strak staan de letters dr op

Heel mooi!! Ik wil ooit ook nog een Italiaanse tekst

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 22:02

Olympia schreef:
Vergeten jullie ook wel eens dat je een tattoo hebt?

Nee. Maar dat is dan ook een beetje onmogelijk met de tattoos die ik heb. _O-
Zeker die op Mn hals valt nogal op, dus ik word er meerdere malen per dag door mensen op aangesproken. (En nee, helaas niet altijd even positief, maar ja, dat viel te verwachten natuurlijk)

Citaat:
Hij staat er op! Ben er heel blij mee al hebben we wel wat aangepast en weg gelaten.

Wreeeeed! Supervet hoor. Toffe plek. Ik mag er donderdag 1 gaan zetten. Hoe.ang heb je gelegen?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 22:40

Hai allemaal, mag ik even binnen vallen? Ik zit de laatste tijd steeds meer te denken aan het coveren van een symbool op de binnenkant van mijn pols. Ik vind de betekenis nog wel mooi maar het teken zelf niet echt meer.

Nu wil ik het waarschijnlijk laten coveren met geloof hoop en liefde met een kleine tekst (3 woorden) erbij. Maar nu heb ik op het internet nog niet echt afbeelding gezien waarvan ik denk: já die richting zoek ik op. Ik wil de daadwerkelijke afbeeldingen zorgmarkt en niet de symbolen van geloof hoop en liefde. En dan eigenlijk voornamelijk op het stukje liefde. En dan in kleur. Zijn er hier mensen die het leuk vinden om wat te schetsen want ik zou het liefst wel met enig beeld naar een shop willen gaan.

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 23:26

njiloj schreef:
Olympia schreef:
Vergeten jullie ook wel eens dat je een tattoo hebt?

Nee. Maar dat is dan ook een beetje onmogelijk met de tattoos die ik heb. _O-
Zeker die op Mn hals valt nogal op, dus ik word er meerdere malen per dag door mensen op aangesproken. (En nee, helaas niet altijd even positief, maar ja, dat viel te verwachten natuurlijk)

Citaat:
Hij staat er op! Ben er heel blij mee al hebben we wel wat aangepast en weg gelaten.

Wreeeeed! Supervet hoor. Toffe plek. Ik mag er donderdag 1 gaan zetten. Hoe.ang heb je gelegen?

Bedaaankt! Stiekem kijk ik ook steeds even in de spiegel :o
Ik denk dat het totaal ongv 2 uur was, maar voor mijn gevoel vloog het echt voorbij dus helemaal precies weten doe ik t niet. Ik was er rond 11 uur en ik stond rond tien over half 2 buiten

Womble

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 13:56

Afbeelding
Taddaaaa... Toch zo gehouden en niet naar andere geluisterd... Ik vind m kei gaaf <3 <3

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 15:06

Heel mooi!

Ik had een boekingsformulier ingevuld voor Hanne van Blackbear. Heel duidelijk ingezet dat ik alleen op woensdagen en zaterdagen kan. Word ik ingeboekt op een vrijdag. Dus weer gemaild en ze hadden plek op woe 21 augustus. Ik helemaal blij.. kreeg ik een mail dat er een vergissing was gemaakt en dat Hanne dan op vakantie is. Was er nog op 5 aug plek. Helaas ben ik dan zelf op vakantie. Dus nu geen afspraak kunnen maken. Ik baal er enorm van.

Nu ga ik het proberen bij Dagmar die daar en in Den Haag werkt. Haar agenda is 17 juni open.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 19:09

Supervixen schreef:
Heel mooi!

Ik had een boekingsformulier ingevuld voor Hanne van Blackbear. Heel duidelijk ingezet dat ik alleen op woensdagen en zaterdagen kan. Word ik ingeboekt op een vrijdag. Dus weer gemaild en ze hadden plek op woe 21 augustus. Ik helemaal blij.. kreeg ik een mail dat er een vergissing was gemaakt en dat Hanne dan op vakantie is. Was er nog op 5 aug plek. Helaas ben ik dan zelf op vakantie. Dus nu geen afspraak kunnen maken. Ik baal er enorm van.

Nu ga ik het proberen bij Dagmar die daar en in Den Haag werkt. Haar agenda is 17 juni open.

Het werk van Hantverk spreekt je misschien ook wel aan. Is van 108studio

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 19:41

Dat komt in de buurt, maar ik denk dat het het net niet is..

Kent iemand anders nog goede botanical artists?

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 21:25

Ik kom ook weer eens binnen gestormd. Vorige week een nieuw plaatje laten zetten. En nu zit ik in die enige schurft/jeuk fase. IK WORD GEK! Er op slaan helpt niet. Er naast krabben helpt ook niet want dan begint het ergens anders te jeuken..
Nog even doorbijten en dan is ie mooi geheeld, maar ik was helemaal vergeten dat het zo erg zou gaan jeuken.

Foto maken van deze plek is echt zwaar €&;#*
Afbeelding

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 21:40

Supervixen schreef:
Dat komt in de buurt, maar ik denk dat het het net niet is..

Kent iemand anders nog goede botanical artists?

Dagmar derksen? Ook black bear en andere shop ook dacht ik.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 22:23

Ja daar heb ik ook al contact mee gehad, haar agenda bij blackbear gaat 17 juni open. Alleen werkt zij daar dan op donderdag en vrijdag en die dagen werk ik.
Alleen in de herfstvakantie kan ik die donderdag en vrijdag. Dat ga ik proberen en anders lukt het misschien bij de andere shop waar ze werkt. Ze vond mijn idee wel heel leuk in ieder geval.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 08:08

Kun je niet 1x een dag vrij vragen op je werk?
Je bent er nu toch redelijk op tijd bij?

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 09:43

Nee dat kan niet, ik zit in het basisonderwijs en ben dus gebonden aan de schoolvakanties.
Zomaar een dag vrij tussendoor is uitgesloten.
Eén van de nadelen als je in het onderwijs werkt helaas.