Poging 1... Geen tijd meer om te fixen dus so be it. Heb van The Balm's Matte palette drie kleuren gebruikt alleen op de foto vind ik het altijd zo slecht overkome. Ach, vind het niet slecht voor de eerste keer. Misschien dat ik volgende keer het begin van de eyeliner zwart doe en dan langzaam over laat lopen in het blauw, merk dat het in de binnenste ooghoek nogal apart gaat.
Mooi weer Suus, jouw ooglooks zijn een voorbeeld voor me
Binnenkort hebben we een vetfoutfeest, Liselot kwam wel met een goed idee om als 'Essex-orangegirl' te gaan, of te wel, te oranje, teveel make-up, te weinig kleidng. Ik kijk altijd snog marry avoid, dus ik heb een redelijke inspiratiebron Dus dat wordt lekker uit de bocht vliegen met de make-up
Even foto's gemaakt: Zonder iets, gekruld, met L'Oréal feline: je ziet t niet heel goed, dus nog n losse foto erbij:
Anoniem
Geplaatst: 06-04-16 18:33
Djilna schreef:
Ds, ik ben behoorlijk fan van de mascara's van Helena Rubinstein. Daar ga ik er ook zeker 1 van bestellen. En misschien de Dior Show of 1 van Clarins of Estee Lauder (andere dan die ik nu heb en niet fijn vind).
Wat nieuws geprobeerd, peel off lipstick De horror van t aanbrengen, das bijna n dagtaak om t enigzins op de goede plek te krijgen.. Maar resultaat vind ik wel mooi. Meteen de rest van de look op de toto gezet (dont mind the hair )
Haha leuke foto's! Ben benieuwd hoe lang het blijft zitten en hoe het slijt.
Niniane
Geplaatst: 07-04-16 12:02
Nikkie is pas 22 geworden. Dat maakt mij ouder dan haar. Ik moet echt wat nuttigers gaan doen met mijn leven.
linoleum
Geplaatst: 07-04-16 12:35
Niniane schreef:
Nikkie is pas 22 geworden. Dat maakt mij ouder dan haar. Ik moet echt wat nuttigers gaan doen met mijn leven.
Haha dit denk ik ook echt veel te vaak
Die peel-off lipstick ziet eruit als veel werk voor nauwelijks resultaat. Als ik dan zoveel moeite ervoor moet doen, dan ook een fel kleurtje en niet alleen een beetje gestaind roze.
Eight
Geplaatst: 07-04-16 12:42
Ik dacht heel even dat de lipstick hoorde zoals voordat het verwijderd was, ik schrok al heel hard! Mooie wimpers heb jij suus welke mascara draag je hier?
Al mijn liquids tot nu toe, heb vandaag 7 LA girl liquids binnen gekregen, waarvan 1 die ik al had.
Van links naar rechts: L'Oreal (weet niet wel soort), gebruik m nooit
LA girl: Instinct, had ik al, is voor de zomer Bazaar, 2 keer, draag ik veel Frisky, heftig rood, erg mooi Playful, zachtroze Timeless, beetje oudroze, ook erg mooi Fleur, Oranjebruin, ben heel benieuwd hoe die staat Stunner, heftig paars Tulle, heftig roze
LA splash Hermes GC Cher
LA girl van boven naar beneden (behalve bazaar):
Fleur, ik vind m erg mooi en subtieler dan ik dacht
(alleen een lipfoto, hoofd werkt niet mee vandaag. Let niet op de haartjes haha )
Heroine en Cyber zijn allebei supertof. Vind het alleen erg slordig aangebracht
Gianti
Geplaatst: 07-04-16 14:48
Drunksheep schreef:
Heroine en Cyber zijn allebei supertof. Vind het alleen erg slordig aangebracht
Laat ik zo zeggen.. ben genezen dat ik visagie opleiding wou doen.. niveau was op z'n zachts gezegd om te janken. Dit was al poging 3 van opbrengen van hem