Gelukkig vinden jullie het muts gehalte meevallen Het voelt gewoon totaal niet goed en ik sprak gelukkig een hele aardige dame die meteen een afspraak voor me heeft ingepland... Ik hou jullie op de hoogte.
Ik vind het ook echt geen mutsen actie hoor Ik heb wel altijd gehad dat ik de dag van het zetten rillerig was, hoofdpijn kreeg, duizelig e.d... Maar nog nooit tot langer dan 1 dag na afloop. Vind het juist verstandig dat je naar de HAP gaat, je weet het maar nooit. Het kan niks zijn (placebo effect) maar voor hetzelfde geld zit je wel met een flinke infectie..
Precies, het leek me geen kwaad te kunnen om even te bellen, als de assistente had aangegeven dat ik prima een nacht kon wachten had ik dat ook gedaan natuurlijk. Bij de HAP filteren ze de echte mutsen er vaak wel uit... Dus ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren straks
Ik zou evt bij binnenkomst vragen of er iemand is die verstand heeft van tattoos of er zelf ervaring mee heeft. Op de HAP komt het vrij vaak voor dat je een co-assistent krijgt die misschien de gang van zaken wat betreft tattoos niet zo heel erg goed weet.
Je bent totaal geen muts! Heel verstandig juist om vandaag naar de hap te gaan. Klinkt als een ontsteking, hopen dat je er wat voor krijgt. Sterkte ermee, en we horen het wel als je geweest bent!
Mars, houd er ook rekening mee dat je misschien allergisch kunt zijn voor bepaalde inkt. Zou je misschien aan je artiest kunnen vragen of ze op die plek andere inkt gebruikt heeft dan bij de andere tatoeages?
Ze heeft 2 tattoos gezet die dag, deze met de rozen en een vlinder. De vlinder zit 3cm verder en geeft totaal geen last. Ik denk zelf dus niet dat een allergie de boosdoener is in dit geval.
TessaVB
Geplaatst: 10-08-15 18:42
Jeetje Mars! Hoop dat de HA je gauw kan helpen, klinkt echt kak!!
Je kan idd allergisch zijn voor bepaalde kleuren. Dan heeft de rest van je tattoo nergens last van, alleen op de plek waar de kleur zit waar je allergisch voor bent. Kan allemaal van hetzelfde merk of fabrikant zijn, per kleur kan dat echt verschil maken.
Gelukkig ben ik dus niet de enige. Ik bel dol op haar stijl, niet alles vind ik mooi maar zoals het oog wat ze laatst heeft gezet vind ik prachtig! Maar ik ben gewoon echt heel erg afgeknapt op de "ervaring".
Ik ga toch maar weer naar Amanda kijken, misschien dat zij wat is! Thanks.
Oh en ik dacht al dat je een bokker was, zag het aan de paardenfoto haha. Hopen dat je hem snel kan bijwerken!
Ik ben zelf ook bezig met mijn sleeve bij een leerling en ook hier merk ik dat de gang van zaken soms wel echt anders is. Nou zou mijn artist nooit zomaar dat soort berichten op Facebook zetten en gaat het allemaal een stuk professioneler voor zover dat mogelijk is met een leerling. Hij heeft in ieder geval gewoon mijn nummer en we zijn Facebook vriendjes Ik wil niet al te veel reclame maken trouwens, maar hij heeft zijn portfolio geüpdate en hij is zo enorm goed geworden de laatste tijd. Als ik Henk (olifant) vergelijk met wat hij nu maakt... Wauw wauw wauw. Ik kan echt niet wachten
Nou Mars is weer thuis. Er zit dus idd een flinke ontsteking onder mn tattoo volgens de arts. Erg aardige man overigens. Hij heeft me een stevige antibioticakuur gegeven voor 7 dagen 3x per dag. Verder moet ik t goed laten luchten en mag t wel gewoon wassen met unicura.
Qua kleur: bij mn staartmees heb ik ook een blauwe roos in exact die kleur. Volgens de arts was dit een gevalletje 'dikke pech'. Broeierig weer, open plek, veel beweging etc etc en dan krijg je toch soms een infectie. Ik hoop dat de AB zn werk snel gaat doen.
Ai, wat enorm naar zeg Naast de AB regelmatig koelen met (schone) vochtige theedoeken wilt ook nog wel eens helpen. Het helpt in ieder geval tegen de pijn in de eerste instantie. Ik heb wel eens een ontstoken plek op mijn dijen gehad (chubrub for the win ) en toen heb ik echt uren achter elkaar met een natte lap tussen mijn benen gezeten. Verlichtte echt enorm, en dan 's nachts weer goed laten luchten zodat het kon drogen.
Anoniem
Geplaatst: 10-08-15 20:44
Veel sterkte Mars, wat ontzettend naar. Heeft hij verder nog wat gezegd over eventuele schade aan de tattoo?
Persoonlijk denk ik dat het wel mee zal vallen met de schade. Deze ontsteking is, als ik het goed begrijp, onderhuids. Het wondvocht/pus komt eruit via de lijnen die nog open zijn, wat betekent dat er geen bulten ontstaan die de tattoo uitrekken, en er geen wonden op komen te zitten waar de huid open 'barst'. Als de ontsteking wat is gaan liggen en er nog maar weinig vocht uit komt raad ik je persoonlijk wel aan om een heeeel dun laagje Bepanthen te smeren om te voorkomen dat dat alsnog gebeurt, maar ook wat dat betreft zou ik naar de arts luisteren