Volgens mij werkt zilvershampoo bijna niet bij oranje haar.
jasz
Geplaatst: 16-07-16 13:36
Als je echt goede koopt, die van Schwarzkopf, dan wel. Het beste is om het er echt met een haarverfkwast in te smeren, zodat het echt er fel paars uit ziet, dan een halfuur tot drie kwartier in laten trekken. Dan krijg je het ergste wel weg, maar je krijgt het er niet helemaal blond mee. Zoals ik al eerder schreef, ik denk dat je dat sowieso alleen voor elkaar krijgt met blonderen. Je kan nog een Toner proberen, verkopen ze bij kapperswinkels, als je dan een grijze, platina of zilvere koopt zal je het ergste er wel mee uitkrijgen.
Ik zit nu in de 2e ronde van de color remover, gezellie met huishoudfolie op mijn hoofd
Ik heb idd de Schwarzkopf zilver shampoo. Laat ik even duidelijk zijn dat ik niet de illusie heb dat ik opeen weer prachtig blond haar heb Maar hopelijk kan ik het met en met weer terug naar het as/donkerblond krijgen.
We zullen zien wat het word met de tijd Iig bedankt voor alle tips en trics!
Ik zou de zilvershampoo op droog haar doen en dan een uur laten zitten op de oranje delen. Bij de hoofdhuid zou ik niet zo lang doen, daar ben je wel blond dus dat gaat dan paars worden
Ik denk dat je dan vrij veel warmte er uit krijgt. Zelf heb ik dat ook gehad en zo gedaan en kwam er best ver mee.
Ff folie er over en handdoek als tulband er om. Dat broeit het goed
Zilvershampoo werkt volgens mij bij oranje haar niet goed. Zilvershampoo is paars, en paars is de "tegengestelde" kleur van geel en neutraliseert dat dus. In mijn haar (witblond) zit na verloop van tijd ook wat geel/goud pigment, en dat krijg ik prima weg met zilvershampoo. Maar paars doet niet zo heel veel voor oranje.
Op deze chart zie je de kleuren, en als je een kleur wil neutraliseren moet je de kleur nemen die er recht tegenover staat. Paars staat aan de tegenovergestelde kant van geel, maar bij zo'n diep oranje moet je dus meer blauw hebben.
Then I'm fiets Nouja, dan maar als ginger door het leven haha. Ach heb wel vaker gekke/domme dingen gedaan en is altijd weer goed gekomen. Tegenwoordig kijkt niemand er meer van op Kan dit overigens beter hebben dan het rode moet ik eerlijk bekennen
Dat vind ik stiekem ook Haha. Alleen de uitgroeu aan de voorkant verpest het dan weer een beetje Maar het lijkt een beethje koper achtig Maar wil toch liever naar het as/donkerblond toe
Vind dit ook best tof. Ik had dit ook na het ontkleuren. Heb verder niks meer gedaan behalve bijna dagelijks gewassen met head and shoulders. Het is uiteindelijk toch helemaal terug gegaan naar m'n eigen kleur. Wel goed haarmaskers in je haar anders krijg je stro van de head en shoulders.
Met gewone verf heb je nu wel de kans dat het zwart of groen gaat worden.
Meliaforever
Geplaatst: 18-07-16 12:23
In mijn haar is ook een mooie balayge gezet. Loopt in het echt mooi over.
Das ook zo'n beetje mijn plan Nelleke, veel wassen (heb een fijne kleur shampoo, 8.1 van kruidvat, die doet bovenop echt zijn werk!) en uiteindelijke en spoeling erin. Maar ik vind mijn uitgroei nu al stukken minder storend dan bij het rode. Vooral mijn staart heeft nu een gave kleur. Ben niet eens zo ontevreden Haha
Hartstikke bedankt voor alle tips & trics allemaal!!!
Mijn balayage zit er al een paar maanden in, maar was ook wat oranjig, zit er over te twijfelen om nog een keer met mn kop in de zilvershampoo te gaan.
Mag ik vragen waar? Of is het ook via internet te krijgen? Ik heb namelijk een grote blauwe pluk die wat groenig wordt, maar om nou iedere 2 weken te verven
Ik heb via hun Facebookpagina (Joico Nederland) een bericht gestuurd en zij hebben mij een adres kunnen geven van een kapsalon bij mij in de buurt die het verkocht.
sardientje
Geplaatst: 19-07-16 18:13
mijn vriendin kleurt haar haar heel vaak
zekf vind ik het erg gaaf, deze kleur(en) heeft ze (gehad):
eerst paars toen groen nu bruin haar echte kleur is donkerblond zelf vond ik dat toch wel het beste staan hoor
maar dat groene stond haar ook wel. we zijn beste vriendinnen, en ik had allemaal bijnamen bedacht toen ze groen haar had. dit zijn ze: groentje, broccoli, dreft
helaas was het paarse helemaal verkleurd en had ze een multicolor kapsel grijs, blauw groen, de gekste kleuren kon je in haar haar vinden
bij het paarse had ik een bijnaam, die bijna iedereen gebruikte: minion of paars ontplofte minion
en bij dat bruine noem ik haar gewoon bruintje
ach, die bijnamen komen bij mij vanzelf. sorry voor de vele smileys
Yasmine
Geplaatst: 19-07-16 22:16
Bralindy schreef:
Mag ik vragen waar? Of is het ook via internet te krijgen? Ik heb namelijk een grote blauwe pluk die wat groenig wordt, maar om nou iedere 2 weken te verven
Schijnt dat het goed werkt om een restje verf in je conditioner te doen, zo kan je de kleur iedere wasbeurt opfrissen
Meliaforever
Geplaatst: 20-07-16 09:10
Meliaforever schreef:
[ [url=m/THXSEc.png]Afbeelding[/url] ] Ik heb deze shampoo en conditioner gehaald. Is een blauw ipv paars. Ben benieuwd wat het met mijn haar doet.
Quote even mezelf. Gisteren op droog haar aangebracht en bijna alles wat oranje was is nu blond ipv lichtbruin wat ik wilde. Nu is mijn haar donkerbruin bruin oranje en blond haha