maar hij zegt wel altijd dat hij me mooier vind met mooi ondergoed aan..

vind ik dat het wel mag.. nu even hopen dat de bankrekening meewerkt (en ik niet stiekem nog iets anders duurs moet aanschaffen deze maand.. )
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxmyrtheexx schreef:hej hej..
wat vinden jullie nu zoal van borstvergroting??
ik ben 17 jaar, 1,70m groot.. weeg 48 kilo en heb slecht een 70B (in push-up bh's)
ik ben altijd jaloers op meisjes die zo'n mooie cupmaat hebben zoals een mooie C ofzo, het is echt een ramp om voor mij een bh te kopen.. ik kan niet gewoon in een leuke kledingwinkel een leuke bh kopen, ten eerste omdat ze mijn maat nooit hebben en ten 2e omdat ze dan niet mooi aansluiten aangezien ik een scheve rug heb..
ook is het vaak een ramp om shirtjes te kopen.. ook al omdat ik zo dun ben, maar omdat ik er ook niet veel voor heb hangen zijn veel shirtjes altijd te groot..
als ik de kans zou krijgen zou ik het liefs een borstvergroting willen. Gewoon om op een mooie cup C te komen, dat is voor mij genoeg. Dan zou ik mezelf in elk geval een stuk zekerder voelen.
xxmyrtheexx schreef:goh ik heb al bhoorlijk ondergewicht.. maar jij hebt ook enorm ondergewicht.. 60F lijkt me idd ook een erg irrante maat.. ik hoef ze ook niet veel groter te hebben.. een cup C zou ik tevreden mee zijn.. maar ik heb altijd shirtjes die me om mijn middel/buik goed passen, maar dan vul ik ze net aan de voorkant niet genoeg op.. daar baal ik altijd zo van.
xxmyrtheexx schreef:hej hej..
wat vinden jullie nu zoal van borstvergroting??
ik ben 17 jaar, 1,70m groot.. weeg 48 kilo en heb slecht een 70B (in push-up bh's)
ik ben altijd jaloers op meisjes die zo'n mooie cupmaat hebben zoals een mooie C ofzo, het is echt een ramp om voor mij een bh te kopen.. ik kan niet gewoon in een leuke kledingwinkel een leuke bh kopen, ten eerste omdat ze mijn maat nooit hebben en ten 2e omdat ze dan niet mooi aansluiten aangezien ik een scheve rug heb..
ook is het vaak een ramp om shirtjes te kopen.. ook al omdat ik zo dun ben, maar omdat ik er ook niet veel voor heb hangen zijn veel shirtjes altijd te groot..
als ik de kans zou krijgen zou ik het liefs een borstvergroting willen. Gewoon om op een mooie cup C te komen, dat is voor mij genoeg. Dan zou ik mezelf in elk geval een stuk zekerder voelen.
Boncho schreef:Hallo allemaal,
misschien is de vraag hier wel vaker gesteld maar waar kopen jullie je lingerie en dan in Nederland......
Ik vind het zo lastig om iets leuks te kopen wat ook nog past!!