Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 23:34

ik draag de lingerie, dus ik heb er het meeste aan,
maar hij zegt wel altijd dat hij me mooier vind met mooi ondergoed aan.. O:) dus, dat en de combi van hem verrassen en het feit dat ik mezelf een cadeautje mag geven (doe ik tegenwoordig altijd bij een prestatie, in dit geval stage halen -:) )
vind ik dat het wel mag.. nu even hopen dat de bankrekening meewerkt (en ik niet stiekem nog iets anders duurs moet aanschaffen deze maand.. )

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 11:47

xxmyrtheexx schreef:
hej hej..

wat vinden jullie nu zoal van borstvergroting??
ik ben 17 jaar, 1,70m groot.. weeg 48 kilo en heb slecht een 70B (in push-up bh's)
ik ben altijd jaloers op meisjes die zo'n mooie cupmaat hebben zoals een mooie C ofzo, het is echt een ramp om voor mij een bh te kopen.. ik kan niet gewoon in een leuke kledingwinkel een leuke bh kopen, ten eerste omdat ze mijn maat nooit hebben en ten 2e omdat ze dan niet mooi aansluiten aangezien ik een scheve rug heb..
ook is het vaak een ramp om shirtjes te kopen.. ook al omdat ik zo dun ben, maar omdat ik er ook niet veel voor heb hangen zijn veel shirtjes altijd te groot..
als ik de kans zou krijgen zou ik het liefs een borstvergroting willen. Gewoon om op een mooie cup C te komen, dat is voor mij genoeg. Dan zou ik mezelf in elk geval een stuk zekerder voelen.

hoe zit het eigenlijk met vergoeding van borstvergroting.. iemand enig idee?

Sheran

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 11:51

Ik vind zelf 70B een prachtige maat, en ik kom ze steeds tegen :) En van een enorme voorgevel gaan je shirtjes niet beter passen, hoor, zeg ik uit ervaring (1.78, 48 kilo en maatje 60F). Ze gaan alleen maar raar slobberen op de buik...

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 12:04

70B is mooi :j Zelf zou ik C het liefst hebben.

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 12:09

goh ik heb al bhoorlijk ondergewicht.. maar jij hebt ook enorm ondergewicht.. 60F lijkt me idd ook een erg irrante maat.. ik hoef ze ook niet veel groter te hebben.. een cup C zou ik tevreden mee zijn.. maar ik heb altijd shirtjes die me om mijn middel/buik goed passen, maar dan vul ik ze net aan de voorkant niet genoeg op.. daar baal ik altijd zo van.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 12:20

Teveel gevult is ook niet fijn :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 12:28

xxmyrtheexx schreef:
goh ik heb al bhoorlijk ondergewicht.. maar jij hebt ook enorm ondergewicht.. 60F lijkt me idd ook een erg irrante maat.. ik hoef ze ook niet veel groter te hebben.. een cup C zou ik tevreden mee zijn.. maar ik heb altijd shirtjes die me om mijn middel/buik goed passen, maar dan vul ik ze net aan de voorkant niet genoeg op.. daar baal ik altijd zo van.

Hmmm, heb ik dus juist altijd andersom. Ik zit altijd aan een grotere maat omdat het anders óf veel te strak zit van boven, óf ik het gewoon niet eens dicht krijg zonder dat het er heel debiel uit ziet...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 12:29

Sence schreef:
70B is mooi :j Zelf zou ik C het liefst hebben.

Ik vind 70 b ook heel mooi heb ik ook voorgelegd aan de chirurg

Omdat de c mij vorige keer toch nog te groot uitviel.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 14:03

xxmyrtheexx schreef:
hej hej..

wat vinden jullie nu zoal van borstvergroting??
ik ben 17 jaar, 1,70m groot.. weeg 48 kilo en heb slecht een 70B (in push-up bh's)
ik ben altijd jaloers op meisjes die zo'n mooie cupmaat hebben zoals een mooie C ofzo, het is echt een ramp om voor mij een bh te kopen.. ik kan niet gewoon in een leuke kledingwinkel een leuke bh kopen, ten eerste omdat ze mijn maat nooit hebben en ten 2e omdat ze dan niet mooi aansluiten aangezien ik een scheve rug heb..
ook is het vaak een ramp om shirtjes te kopen.. ook al omdat ik zo dun ben, maar omdat ik er ook niet veel voor heb hangen zijn veel shirtjes altijd te groot..
als ik de kans zou krijgen zou ik het liefs een borstvergroting willen. Gewoon om op een mooie cup C te komen, dat is voor mij genoeg. Dan zou ik mezelf in elk geval een stuk zekerder voelen.

Hee.

Ik denk dat ik liever een 70B cup zou willen dan de DD die ik nu heb. Maar ik snap dat jij graag ietsje meer zou willen. Het liefst zou ik gewoon een C cup willen hebben maar we hebben het helaas niet voor het zeggen.
Ik denk dat ik als ik jou was gewoon m'n B cup zou houden. Omdat je ook zo dun bent past dat precies bij je lichaam.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 19:35

Borstvergroting is niet egt nodig in jouw geval denk ik, B is niet klein, dat is de gemiddelde cub van de hele wereld dacht ik zo, en je weegt ook niet veel, dus daar kan het ook mee te maken hebben denk ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 19:44

:wave:
Meestal ga het hier niet zo snel, maar nu toch ff wel! :+
Gelezen over bikinidrama, en zwem gebeuren.
Ik koop altijd bikini's die je apart kan kopen (bh +broekje)
Bij de Hunkemoller heb ik nu paar leuke besteld, van die mix & match collectie..
Zo snel het strandweer is, lig ik er hoor! :))

Volgens mij is dat best wel een gedoe met borst verkleining/vergroting..om het vergoed te krijgen, verkleining lijkt me makkelijker gaan als vergroting. En een B cup vind ik eigenlijk niet zo klein, als ik naar je gewicht enzo kijk.
Vriendin van mij die is best wel breed, en die heeft echt amper A terwijl bij haar veel grotere cup beter zou staan zegmaar, nu is het niet in verhouding.
Ik heb er ook weleens over gedacht, maar ik heb nergens last van, en ben er best trots op! :o
En als ik mn ma nu zie..5 kinderen gehad, en ze zijn nog best strak! :+
Bij mij zijn mn borsten ook best breed, en niet echt naar voor..waardoor ze als ik een trui aan heb 'kleiner' geschat worden..wat ook betekent dat ze me in lingeriezaken vaak niet geloven als ik zeg dat ik 70E richting 70 F heb...

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:01

B is een mooie maat als je zo slank bent hoor, maar snap ook best dat je meer zou willen, dat wou ik ook toen ik die maat had, helaas zijn ze toen niet gestopt met groeien :P

ik heb juist het probleem dat met een taille van 62cm het nogal moeilijk is om een passend t-shirt te vinden waarin je figuur ook duidelijk te zien is...
mijn buik past makkelijk in een XS-S, maar dan is het bovenaan helemaal doorzichtig :p
ook niet echt fijn dus...

ik zoek nog een mooie, stevige bikini om mee te kunnen zwemmen, hele dagen rondlopen, (geen om dicht te strikken dus zoals mijn 'zonbikini's')...

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:17

Afbeelding
iets moois gevonden, maar helaas verstuurd het niet naar NL :(

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 21:21

die is gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:47

Die is echt gaaf ja!! Zeker als je al beetje zonkleurtje heb!
Ik ga binnekort op bikini jacht! :+

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 23:53

Hallo allemaal,
misschien is de vraag hier wel vaker gesteld maar waar kopen jullie je lingerie en dan in Nederland......
Ik vind het zo lastig om iets leuks te kopen wat ook nog past!!

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 00:13

Die bikini staat ook bij de otto te koop! daar kan je m bestellen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 14:09

Boncho schreef:
Hallo allemaal,
misschien is de vraag hier wel vaker gesteld maar waar kopen jullie je lingerie en dan in Nederland......
Ik vind het zo lastig om iets leuks te kopen wat ook nog past!!

Bij lingeriezaken, hunkemoller/livera enzo krijg ik nixs gevonden.
Nu ben ik helemaal into Marlies Dekkers!
Maar Chantelle en Passionata passen ook goed.
Met bikini's ben ik heel tevreden over Cyell, die hebben altijd wel leuke kleurtjes! :))
Afbeelding
Deze vind ik echt wel heeel leuk (rechts)

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 14:19

Cyell :j wij hebben die in de winkel.

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:48

hej,

bedankt voor de complimenten.. ik hoor normaal gesproken eerder dat ik veel te weinig heb dan dat ik een mooie tijd heb.. het probleem is hier (in oostenrijk) dat de meisjes over het algemeen een grotere cupmaat hebben en ook wat breder zijn.. dus in kleding winkels begint het net bij 75B maar dat is voor mij weer net te groot, en A heb je er ook wel hangen, maar dat is weer te klein. Ook is het probleem dat ik een scheve rug heb, dus ik heb altijd van die saaie bh's omdat die over het algemeen het beste zitten. Dat vind ik wel vervelend.

Over bikini's gesproken, ik heb er nu 1 die heel mooi aansluit, hier een keer in een sportzaak gekocht, was wel 50 euro, maar hij zit gewoon goed, en hij blijft er ook gewoon goed uitzien als je er even vanuit gaat dat ik in de zomer zo ongeveer elke dag een uurtje naar het zwembad van de buurman (camping) ga, en de kleur niet tot nauwelijks vervaagd, kan ik toch wel zeggen dat ik kwaliteit heb.

ik heb wel een foto, maar die is niet erg duidelijk:
Afbeelding

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:56

Hoi Myrthe, ik zou gewoon nog even geduld hebben.
Ik had op mijn 17e een 75C-cup. Nu zit ik op mijn 43ste met een 80G (en daar ben je blij mee...).
Zeker als je nog wat in gewicht gaat toenemen, zullen je borsten meegroeien.

Dames, heb net weer een bestelling van bravissimo binnen. Supermooi! Sportbh + gewone bh.

Trouwens, ben gister jurken wezen passen. Met zo'n band die eigenlijk onder je borsten moeten komen. Nou, die kwam er dus precies midden overheen! En al zou ik bij wijze vna spreken maat 50 nemen, dan is het nog steeds zo...Dat kan ik dus wel vergeten...kennen jullie dat?

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 12:05

Opzich is je cupmaat zelf niet belangrijk maar of je ermee in verhouding bent! Als jij tenger gebouwd bent is 70B juist super mooi! Ik ben breder en ik ben ook in verhouding, bij mij zou 70B juist niet mooi staan omdat ik dan helemaal niet meer in verhouding ben. In mijn ogen gaat het niet om hoe groot je borsten zijn maar of ze bij de recht van je lichaam passen. Ik vind een tenger lichaam met een grote cup net zo "lelijk" als een fors lichaam met een kleine cup.

Als je lichaam veranderd is de kans groot dat je cup ook nog veranderd. Ik had met 17 70C en inmiddels bijna 20 en 70E; maar weeg ook een aantal kilo meer dan toen.
Maar groter is zeker niet altijd beter, het moet alleen bij je lichaam passen... ik wil niet veel kleiner maar dat komt alleen maar doordat m'n lichaam dan totaal uit verhouding is.

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 12:10

oke, bedankt, ik zie er voorlopig dus toch nog maar even vanaf en kijken hoe het zich ontwikkeld, maar ik hoop toch wel dat ze nog iets groter worden.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 12:26

Ik was vroeger altijd heel bang dat ik met 75a zou blijven steken en ondanks dat ik heel bang ben voor bloed en naalden zei ik toen ookal, als het echt zo blijft overweeg ik dat ook... maar moet zeggen dat het toen ook met onzekerheid te maken had. Heb mezelf nu helemaal geaccepteerd en dat wordt dat ineens ook minder belangrijk.

ben je aan de pil? hormonen willen ook ngo wel eens helpen... en goed eten, borsten bestaan grotendeels uit vet! Dus zeker niet gaan lijnen, vaak val je daarboven 't eerste af. (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 12:30

ik ben ook aan de pil, volgens mij 75D maar die ik nu aan heb zit ook redelijk krap. Volgens mij zijn ze sinds ik aan de pil ben wel gegroeid was denk ik 16 toen ik begon (had 75B) maar weet wel zeker dat et niet alleen door de pil komt, gezien mijn tante cub G heeft ofoz