Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paintless schreef:ja maar je moet ook naar de ruiter kijken en niet naar het paard alleen. als de ruiter zo scheef als een wiebertje is dan heeft het geen zin om het paard recht te trekken zeg maar.
en als hij al niet eens ziet dat een paard verkeerd loopt omdat een zadel niet past..nee dan ben je in mijn ogen niet goed bezig.
daarom ben ik een tegenstander.
aslo schreef:1 van jullie mss ervaring met een elektrische fiets? Mijn dochter moet dus 10 km fietsen naar school (momenteel breng en haal ik haar, maar das op de langere termijn geen optie). Die 10 km (alleen heen en dan dus nog 10 terug) is geen doen voor haar. Na zo'n 3 a 4 km is ze helemaal op. Inmiddels heb ik 1 positieve ervaring van iemand met FM ontvangen, maar mss zijn er hier meer gebruikers?
Paintless schreef:sja.. mijn merrie loopt aardig op de voorhand en ik weet geen andere manier dan haar er onder te rijden. ik heb goed spierpijn.
het is niet dat ze lui is, ze loopt wel door, maar die achterhand moet er onder. anders heeft het nog geen effect.
ik baal behoorlijk dat ik het niet voor elkaar kreeg. beetje jammer. en er is volgens mij echt geen andere manier.
bovendien is mijn paard ook een hittepetit hoor. wel een koudbloed (quarter) maar goed voorwaarts.
aslo schreef:1 van jullie mss ervaring met een elektrische fiets? Mijn dochter moet dus 10 km fietsen naar school (momenteel breng en haal ik haar, maar das op de langere termijn geen optie). Die 10 km (alleen heen en dan dus nog 10 terug) is geen doen voor haar. Na zo'n 3 a 4 km is ze helemaal op. Inmiddels heb ik 1 positieve ervaring van iemand met FM ontvangen, maar mss zijn er hier meer gebruikers?
haffiem schreef:Zijn er mensen die revalidatie hebben gedaan om er mee leren om te gaan. Dit stelde mijn reumateloog mij voor. Misschien hebben jullie hier alwel ervaring mee.