Ik voel me nu echt kaal. Mn haar is ontiegelijk kort joh. Het is wel echt súper gezond raar genoeg, het heeft nog nooit zo lekker zacht en gezond aangevoelt. Ik zal zo wel een foto maken met hoe kort het is.
ik heb mn weave er ook in ben super blij ermee haha. Heb mn clip ins gebruikt, dus de clipjes eraf gehaald. ben nu al dagen bezig met het weer gezond te laten lijken Dus smeren, sprayen, olien hihi. Heb er ook een stukje af geknipt.
Hey meiden ik lees hier alweer een tijdje mee... en zie echt van alles moois voorbij komen!! Ik ga vanaf 1 april voor mezelf beginnen (na jaren in de kapsalon te hebben gewerkt, 9 jaar).
Ik kan aan de volgende merken komen socap en idian gold. Ik ben echt niet zomaar een beunhaas zoals ik soms bij sommige zag staan... en je hebt ook gewoon garantie net als in de kapsalon en alleen dan gewoon goedkoper!! Ook word je vanaf 50 extensions gratis geknipt en gefohnt wat wil je nog meer Zijn er mensen die interesse hebben kan je me altijd pben. Ik woon in de buurt van Eindhoven.....
(als jullie het niet erg vinden blijf ik hier wel meelezen misschien kan ik zo af en toe wat tips geven)
nina88
Geplaatst: 25-03-09 00:14
Op welk bedrag kom je ongeveer uit als je een verlenging van 50 cm wil van een goede kwaliteit haar, en zelf schouderlengte haar hebt, vrij dik?
Het is niet heel dik (helaas), het is net iets dikker dan gemiddeld. Maar ik heb nu clip in extensions en die zijn te dun voor mijn eigen haar, daar zie je het verschil te goed.
Oh ja, een foto staat wel in mijn profiel, maar nu is mijn haar een stukje langer.
Liins
Geplaatst: 25-03-09 11:57
Ik ben toch ook wel erg benieuwd Myway! En idd 40cm of 50cm van socap doe je ook weaves?
Mijn haar is net boven me schouders, maar waarneer me weave eruit gaat ben ik een paar maand verder, Juli.. Ds dan is me haar wel 5cm gegroeit
zorro
Geplaatst: 25-03-09 12:23
Hoi!! Ik ben er ook eens weer.. Druk gehad de laatste tijd. Veel werken, veel andere afspraken..
Ik ga dit weekend op een rommelmarkt oude spullen verkopen, dus ben gister het hele huis door geweest op zoek naar spullen. Kom ik er gewoon achter dat ik 3 krultangen heb.. dat gaat toch best ver..
Ben even helemaal happy, ik heb voor 99% zeker mijn auto verkocht aan een vriendin van mij. Ik heb een nieuwe, een Alfa Romeo, en nu moest mijn mooie eerste auto'tje weg helaas. Nu krijgt hij in ieder geval een goed plekje Ik ben ook zo'n emotionele doos..
Hoe kan trouwens controleren dat ik mijn extensions goed genoeg borstel? Ik ben steeds bang dat ik het niet goed geoeg doe Alles ziet er nog netjes uit volgens mij mam, maar ja.. Dat moet wel zo blijven natuurlijk..
Hebben jullie ook dat jullie best veel extension haar verliezen? Geen handvol hoor, maar ik vind het best veel.. Ligt dat nou aan mij?
Myway: Indian Gold, is dat vergelijkbaar met Balmain? Wat reken jij voor 130 stuks IG?
Ik vind cornrows altijd zo mooi. Tenminste, als ze tot halverwege zijn en dan achter het haar los. Super mooi.. Maar goed, ik heb daar helemaal geen kop voor. En ik denk ook niet dat mijn eigen haar er super blij mee zal zijn..
Meetje22
Geplaatst: 25-03-09 12:35
Sjonge jonge jonge wat een ellende zeg Zo makkelijk als dat extensions normaal uit mn haar gaan met fructise zo fijn blijven ze nu zitten. Er laat er niet 1 los Heb zelfs de tip van een nacht met een berg babyolie op mn kop uitgeprobeerd wat resulteerd in een voorhoofd vol puistjes en geen enkele losse extension Iemand toevallig nog een flesje extension verwijderaar over die die niet meer gebruikt? Moet mn haar nog ontkleuren en verven en natuurlijk die krengen eruit. En dat allemaal nog voor volgende week woensdag