Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?
maarja,ik ben al in therapie,niet dat het veel helpt,maar ik weet iig zeker dat ik er mee WIL stoppen,en waar een wil is,is een weg moet je maar denken. anne_fury schreef:15 jaar al?
ik nu pas 3 jaar ofzo en het lijkt al zo lang...

iepsel schreef:Nog even een keer als uitleg: Ik heb het niet alleen over dit topic, als ik om me heen kijk lijkt het een "modeverschijnsel" zoveel te meer het in de publiciteit komt zoveel te meer zie je (vooral jonge) meisjes lopen met tshirts en trosts de "krasjes" want meer is het dan niet, tonend op hun onderarmen. BIj de mensen wie het écht een probleem is zie je het meestal niet (duidelijk) en die worden hier op de en of andere manier de dupe van omdat het niet meer serieus genomen wordt.
) wel achter gekomen dat ik dit niet in mijn eentje kan oplossen,
lekker is dat.durf ik er eindelijk heen te gaan,ís ze er niet ..*baalt* 

gaat het nu dus wel beter met je? 
achteraf ben ik toch wel blij dat het is uitgekomen,maarja er is nou weer wat anders voor in de plaats gekomen,ik wou dat het stopte,maar het lukte niet,misschien stopt het wel nooit,ik doe het immers toch zelf? ik ben er zelf de oorzaak van,dus moet ik er ook zelf mee stoppen,alleen gaat dit tot nu toe vrij langzaam,maar ooit hoop ik weer 'normaal' te kunnen denken,net als vroeger
Zoals ik al vaker gezegd heb.
Hoop dat je er iets aan hebt.