Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissDonna schreef:het zijn ipc paracetamol. maar het is ook zeker als bloed verdunner!!!
Sence schreef:CheRel schreef:Heeft iemand een foto van de onderkant van je tongpiercing(of wil iemand die voor me maken)?
Ik zou graag willen zien hoe dat onderste balletje zit bij je tongriempje enz, want dat lijkt me echt zó vervelend zitten.
alvast bedankt
2 of 3 pagina's terug is een foto
magic_lover schreef:CheRel schreef:Heeft iemand een foto van de onderkant van je tongpiercing(of wil iemand die voor me maken)?
Ik zou graag willen zien hoe dat onderste balletje zit bij je tongriempje enz, want dat lijkt me echt zó vervelend zitten.
alvast bedankt
ik kan er even geen voor je maken, kan niet echt mijn tong omhoog doen als ik mijn mond open heb
dat is best gevoelig haha
magic_lover schreef:ik kan hem ondertussen wel omhoog doen hoor, alleen 1e dag was dat wat gevoelig.
ik kan wel even kijken of ik straks een foto ervan voor je kan maken
mijn tong is alleen wel óntzettend dik dus of je het goed kan zien....weet ik niet
Myryana schreef:Ben echt blij dat mijn tepelpiercings nu eindelijk beetje goed aan het helen zijn. Vind alleen ringetjes nog steeds niet mooi.. dus eindelijk komen daar ook staafjes in.
Tooske schreef:Uithalen zullen ze bij bodymx vast niet doen.
Je zal wel iets mee krijgen waardoor het beter zal gaan.
Bellen hoeft niet perse je kan er meestal toch wel terecht.
Ik ben er morgen ook te vinden op controle met mijn kinpiercing!
amberp schreef:paracetamol is geen bloedverdunner..
Mijn vader slikt bloedverdunners en mag als pijnstiller alleen paracetamollen slikken omdat deze je bloed juist niet verdunnen..