Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
...
. Eerst twijfelde ik of ik wel heen moest gaan, want ik dacht ach iedereen heeft er wel eens last van, en ik had het niet extreem naast die pijn dan van die onderhuidse. Uiteindelijk dus toch maar gegaan en ik ben er zoo blij mee! Ik denk maar zo; vroeger was er tegen sommige dingen weinig te doen, maar nu is dat wel mogelijk dus waarom zouden we daar geen gebruik van kunnen maken
. Ik zit nu zoveel lekkerder in me vel, puur omdat je weet dat je niet van die stomme dingen in je gezicht hebt!
.
Maar nogmaals, deze medicijnen zijn alleen verkrijgbaar als de dokter dat heeft voorgeschreven.
. Je krijgt zes weken antibiotica voorgeschreven, heb je er daarna nog last van dan krijg je nog een kuur van zes weken en eventueel daarna nog een etc etc. Is het na die periode van zes weken over, dan kun je stoppen met antibiotica. Iig krijg je net zoveel kuren totdat je acne weg is.
) en het is echt een wonder middel! Die antibiotica moest ik 4 maal per dag slikken, deze 1 maal. Bij die antibiotica moest ik de zon echt vermijden voor zover het kon, en mocht ik absoluut geen alcohol drinken. Dit mag nu allemaal wel, en heb nog steeds nergens last van!
), was ook 1x per dag zo'n pil. Heb ook geen last van bijwerkingen gehad gelukkig en bij mij is het nu echt over, heb heel af en toe nog maar een puistje. Maar ik mocht niet veel in de zon zitten óf ik moest me al heel goed insmeren met zonnebrandcreme omdat zon + antibiotica = niet goed. Shanna_ schreef:Ik gebruik dit medicijn dus tegen puistjes, maar je kan het ook voorgeschreven krijgen voor:
Infecties van de luchtwegen, het maagdarmkanaal, de urinewegen, de huid, alsmede keel-, neus- en oorinfecties, veroorzaakt door voor minocycline gevoelige micro-orgasmen.