Hadden het er op de vorige pagina nog over wandelen.
Mijn rug zat/zit heel vast door de buitenrit die ik 25 maart gemaakt heb.
Dus ik wandelen. Woensdag echt pijn, was het helemaal zat, hond mee en naar buiten. Loop maar weer los.
Na zon half uur verminderde de pijn echter niet. Hond even laten zwemmen en met veel pijn en moeite naar huis gelopen. Thuis gaan zitten en de eerste 10 minuten daarna niet verroerd.
Sochtends ook al keelpijn gekregen, dat viel alleen niet zo op door mn rug.
Daarna wel gewoon een beetje avondeten gegeten en even gecomputerd.
Ouders gingen om half 7 weg, en om half 8 lag ik met koortsrillingen in bed, had het ijskoud en kon niet stil liggen van de pijn.
Normaal ligt de hond bij me op bed maar die kon ik er helemaal niet meer bij verdragen.
Toen mn moeder thuiskwam om half 9 (lag al een uur te rillen en mn beleving van alles klopte ook al niet helemaal meer) nog 2 paracetamol gekregen (had om 4 uur ook 2 ingenomen) en een hiitepit erbij zodat ik warm kon worden. Rond 9 uur was ik weer redelijk bij zinnen maar wel nog 39 graden koorts.
Maakte niet uit hoe ik ging liggen, mn rug deed gewoon pijn. Uiteindelijk ben ik met naproxen (500mg) in slaap gevallen.
Donderdagochtend wakker om 8 uur, even liggen draaien tot ik om half 9 echt pijnstillers wilde hebben, rillingen terug, en pijn.
Dus weer naproxen dr in.
Weer wat bijgetrokken en een warme douce (oooh...das lekker zeg!!) en nog steeds keelpijn, dus maar drinken en drinken en drinken.
Halverwege de dag overgegaan op paracetamol en het ging beter.
Vannacht ook poedersuiker geslapen. was veel wakker, keelpijn en heb van 3 tot 6 wakker gelegen. Nog steeds de koorts dus heb vage ideen gehad over van alles en nog wat, kan het me niet eens meer es herrinneren maar ik weet dat het absoluut niet spoorde.
Vandaag is de keelpijn een heel end gezakt en de rugpijn ook, toch doet mn rug iedere keer weer veel pijn als ik weer ga liggen en ontspan. Neem nu wel netjes mn paracetamol pas om de 6 uur, ipv de idote dosering waar ik woensdag aanzat.
Slikken gaat ondertussen wel weer maar mn keel is opgezet en ik zie dr uit als een hamster, het lijkt gigantisch op de bof, toch ben ik daar gewoon voor ingent, dus alles is gewoon opgezwollen en dik.
Had donderdag stage en zou te horen krijgen wie mijn maatje was, pasen dus allerlei lekker eten, maandag verjaardag, en volgende week naar school en coachgesprek.
Heb alles maar afgebeld want ik zie het nog niet gebeuren.
zo, moest er even uit.....
nu op naar de mri 2 mei..misschien een verklaring voor de lage rugpijn die ik nu heb.
Gelukkig heb ik een laptop en kan ik die lekker op/naast mijn bed zetten om een beetje te bokken en msnen.
En bedankt voor het lezen...