Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Falona schreef:Ik liep al met de gedachte toen ik 18 was oid, uiteindelijk pas op mijn 24e naar de huisarts gegaan voor een verwijsbrief. Achteraf gezien was dat maar goed ook. Toen ik een jaar of 18 was had ik een stevige D/E, toen ik geopereerd was had ik een F/G. Had ik het eerder laten doen dan was er waarschijnlijk minder af gegaan dan nu en waren ze nu groter geweest dan ze nu zijn.
odinloes schreef:ik was 15 toen ik mijn borst verkleining kreeg.
ben nu 33 en 3 kinderen verder.
als iemand wat wil vragen hoor ik het wel
Henzz schreef:Dat is het enige verschil tussen jou en mij, ik was dus wel 18 toen ik het liet doen. Ik dacht altijd dat ik dus niet goed uitgegroeid was waardoor ik nu weer grotere borsten heb, maar hoe zou dat dan bij jou komen?
Falona schreef:Henzz schreef:Dat is het enige verschil tussen jou en mij, ik was dus wel 18 toen ik het liet doen. Ik dacht altijd dat ik dus niet goed uitgegroeid was waardoor ik nu weer grotere borsten heb, maar hoe zou dat dan bij jou komen?
Ik heb echt geen idee. Wellicht omdat ik wat aangekomen ben in de tussentijd of dat ze bij het in vorm komen nog ergens wat opgepikt hebben.
Henzz schreef:Dat is het enige verschil tussen jou en mij, ik was dus wel 18 toen ik het liet doen. Ik dacht altijd dat ik dus niet goed uitgegroeid was waardoor ik nu weer grotere borsten heb, maar hoe zou dat dan bij jou komen?
Dorée schreef:Hebben de mensen die een borstverkleining hebben laten doen, dit vergoed gekregen van de verzekering of zelf moeten betalen?
(sorry voor deze rechtstreekse vraag, maar daar ben ik wel benieuwd naar.)
tientjeh schreef:idd, dat duurt helemaal niet lang. ik had al goedkeuring na anderhalve week. dat noem ik geen lange procedure. en het werd ook makkelijk vergoed. als je maar boven de DD had en geen overgewicht.