Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fabiola schreef:ook bij mij was mn tong wit zag er btje ranzig uit maar tis wel weggetrokkenik heb mn tong niet gepoetst omdat het nogal pijnlijk was als ik in de buurt kwam van de piercing. Het trekt toch vanzelf wel weg!
Eszelon4ever schreef:ik ga morgen kijken voor een tepelpiercing
misschien meteen laten zetten anders een afspraak maken
_Tanja_ schreef:fabiola schreef:ook bij mij was mn tong wit zag er btje ranzig uit maar tis wel weggetrokkenik heb mn tong niet gepoetst omdat het nogal pijnlijk was als ik in de buurt kwam van de piercing. Het trekt toch vanzelf wel weg!
Mij hadden ze het toch wel geadviseerd om het te doen. Ik heb het ook gewoon gedaan toen omdat ik het gewoon een vies gezicht vond.
@ Sannuh: Heeft een ijsklontje geholpen
_Tanja_ schreef:@Dreamy : Je komt daar binnen ( duh) En dan ga je met iemand mee. Die legt een paar dingen klaar, en gaat uitleggen wat hij gaat doen. Er word met een lampje gekeken op je tong of er aders lopen ja of nee. Dan zet hij een stip op je tong met pen waar de piercing komt ( ik mocht kijken of hij zo goed zat) . Daarna praatte ze nog een beetje met mij om me op mn gemak te stellen en toen werd er gezegt dat ik diep in en uit moest ademen en toen zat de piercing
![]()
Heb er dus niks van gevoelt eigenlijk.
maxie schreef:het duurt alles bij elkaar mischien 5 min. ofzo
Eszelon4ever schreef:jaja ik heb mijn tepelpiercing
deed geen zeer en het duurde nog niet eens 2 minuten
nu brand het maar deed geen zeer
Eszelon4ever schreef:jaja ik heb mijn tepelpiercing
deed geen zeer en het duurde nog niet eens 2 minuten
nu brand het maar deed geen zeer
DjunDjun schreef:Jeetje dat jullie al die piercings zo durven laten zettenZoals die tepelpiercings en tongpiercings. Ik pleurde al bijna van m'n krukje toen ik mijn neuspiercing liet zetten
Het heeft de hele avond nog pijn gedaan, en ik had er ook wel meer last van, want soms begon m'n wang zeg maar te trekken, heel vaag, maar dat was waarschijnlijk iets met een zenuw die geraakt is. Had m'n zus ook, die is d'r mee naar de dokter gegaan, en die adviseerde haar de piercing er meteen uit te halen, omdat anders haar halve gezicht verlamd kon raken
![]()
Ik was lekker koppig en hield hem er de hele tijd in, ondanks dat ik wist dat het waarschijnlijk hetzelfde was als dat het met m'n zus was. Maar ja toen ik hem er eens uithaalde (had al tientallen andere piercings er in gehad, elke 2 weken weer een andere) kreeg ik hem er niet meer in, toen ben ik maar gaan slapen, en de volgende dag wilde het helemaal niet meer
![]()
Maar misschien is het wel beter zo
Dreamy schreef:Maar het uit en indoen van de piercing niet pijnlijk verder