EmptyWords schreef:Klopt, maar het is beter dan de kwark met hagelslag waar ik voorheen mee ontbeet.
Vaak zat kom ik tot een half pak en is het bijna lunchtijd.
Kwark met flavorpoeder is lekker, maar ben ik op uitgekeken. Fruit krijg ik niet weg, alle muesli en granola en havermout ook niet.
Wat maakt dat ik wat beperkt ben in wat ik daadwerkelijk lekker vind. Dus ik ben zoekende. Op dit moment werkt dit, makkelijk mee te nemen, kan er lang mee doen en geen neiging om dan daarna nog vanalles te willen.
Dus ja, voor nu is dit mijn keuze. Dit is wat er nu voor mij haalbaar en behapbaar is. En wie weet kom ik vanzelf op een ontbijt met minder suikers. Misschien ook niet.
Gemixte hagelslag bevat 9gr suiker per portie, dat is 15 gram (wat best veel is), magere kwark bevat slechts 5gr suiker op 150gr. Dus dat is zeker niet perse slechter dan een pak optimel.
Misschien is een fruitsmoothie wat voor je? (Bevroren) fruit, water en skyr, (Griekse) yoghurt of kwark. Als je van het zoete bent kun je er ook 2-5gr vanillesuiker of suiker vrije suiker (
) in doen, dan is zo'n smoothie ook heel zoet. Ook afhankelijk van het soort fruit natuurlijk. Dan heb je het idee van de drinkyoghurt maar dan vers. Omdat je al eerder WW hebt gedaan, zo'n smoothie zou zonder vanillesuiker 0spt zijn en met 1spt.
Heb er zelf nu ook een klaarstaan op het aanrecht voor als tussendoortje straks!