Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polar schreef:Heel netjes! Zeker de moeite waard, denk ik.
Ik heb 'ineens' sinds ongeveer de laatste 10/15 keer prikken (ik prik 2x per week), dat het gewoon elke keer echt behoorlijk pijnlijk is.
In het begin was het hooguit 1x in de 10 keer dat het was pijnlijker was, maar het is nu echt standaard.
Ik heb al meerdere plekken geprobeerd, buik, been, arm, maakt geen verschil en ik ben ook niet anders gaan prikken.
Hebben meer mensen dit?
Polar schreef:De enige plek waarop ik een huidplooi vast kan houden, is mijn buik en toen ik dat laatst probeerde, deed het zo'n pijn dat ik de spuit niet eens kon zetten.
Als het 1x per 10 keer zou zijn, zou ik er ook geen probleem mee hebben, zo was het eerder, maar het is nu elke keer.
Zowel de spuit zetten als de vloeistof injecteren is echt pijnlijk, als in; ogen dicht en vuist van je hand maken om het een beetje te kunnen handelen.
Polar schreef:De enige plek waarop ik een huidplooi vast kan houden, is mijn buik en toen ik dat laatst probeerde, deed het zo'n pijn dat ik de spuit niet eens kon zetten.
Als het 1x per 10 keer zou zijn, zou ik er ook geen probleem mee hebben, zo was het eerder, maar het is nu elke keer.
Zowel de spuit zetten als de vloeistof injecteren is echt pijnlijk, als in; ogen dicht en vuist van je hand maken om het een beetje te kunnen handelen.
arabella2000 schreef:En doe jij je naald primen of niet? Als je dat wel doet misschien daar mee stoppen. Soms is vloeistof nogal zuur en dan kan dat ook pijn doen bij het inbrengen van de naald. De naald is zo klein dat dat geen kwaad kan. (Staat in de gebruiksaanwijzing volgens mij, je hoeft alleen bij het eerste gebruik van de pen te primen