Zira1994 mooie mijlpaal ook 24 weken

Pieneappel lekker hoor vakantie gehad, en heel erg herkenbaar van het vooral drinken 'savonds. Ik dronk altijd van die mega mokken thee maar daar ben ik mee gestopt anders kan ik elke 1,5 uur naar de WC lopen snachts, heel irritant.
Joanieke lekker bezig! Flinke nesteldrang maar zo lekker als je dan dingen gedaan krijgt. Qua hormonen, kreeg van iemand de tip om voetreflexmassage te proberen en dat dit heel erg helpt tegen het chagrijnig zijn. Heb het zelf niet geprobeerd (afgelopen 2 maanden erger ik me niet meer aan mn man itt de maanden ervoor

Sannens tijd gaat hard he

Hier nu 27 weken ook! Merk dat deze baby lager en meer naar voren ligt dan vorige zwangerschap, daardoor ook minder last van mijn ribben en maagzuur tot nu toe. Wel meer last van mijn blaas en ophouden. Eerste rondjes draven op mijn paard voelt het alsof ik elk moment in mijn broek plas

Ik merk ook dat mijn bekkenbodem veel minder pijn doet, ik wordt snachts niet meer wakker van omdraaien, sinds ik erop let niet in bepaalde houdingen te gaan zitten. Door daarop te letten nu helemaal geen last meer van, hopen dat het zo blijft

Qua nesteldrang valt het een beetje tegen hier. Ben wel aan het klussen en opknappen geweest maar nog niet veel aan de babykamer. Wel de kamer bijna leeggehaald waar mijn dochter heen gaat (haar kamer wordt dan weer de babykamer) maar verder moet er nog een hoop gebeuren.