Echt super dat je dat bereikt hebt.
Ooit hoop ik dat ook te bereiken.
Ik heb mezelf eigenlijk altijd “te dik” gevonden.
Maar als ik nu foto’s van vroeger terug kijk, dan kan ik mezelf wel voor de kop slaan

De eerste 5 kilo is er hier af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zerena schreef:Winged wat fijn dat het zo goed gaat. Je gewicht vind je nu oké?
Lau schreef:[ Afbeelding ]
Nog heel even en ik kan weer paardrijden. Ben zo blij! 99,7 met kerst en gister had ik dit gewicht op de weegschaal.
Dustinlover schreef:Doen jullie cheatdays of echt een keer goed zondigen? Ik probeer altijd op vrijdag keer lekker voor een frietje te gaan of iets en dan weer netjes eten, maar ben wel benieuwd hoe jullie dit doen.
Dustinlover schreef:Heel knap van jullie!
Ik zit natuurlijk nog in de begin fase en heb er soms echt nog wel moeite mee. Nu op kantoor bijvoorbeeld ook. Heb netjes een salade op maar dan zijn er lekker belegde broodjes over en ik heb altijd rond 15u wat honger dus die broodjes loeren zo erg naar mij. Kan het weerstaan en normaal pak ik dan wel stukje fruit of iets anders gezonds maar ben vandaag echt alles vergeten.
Dat soort momenten heb ik echt moeite maar zeker vandaag ben ik "streng" want morgen is mijn weegdag zeg maar.
DideH schreef:Soms heb ik echt een hekel aan het menselijk danwel vrouwelijk lichaam.. afgelopen 2 weken netjes gegeten. Vorige week door (ik vermoed) cyclus gelijk gebleven en nu ineens weer 0,5kg zwaarder
Petrichor schreef:DideH schreef:Soms heb ik echt een hekel aan het menselijk danwel vrouwelijk lichaam.. afgelopen 2 weken netjes gegeten. Vorige week door (ik vermoed) cyclus gelijk gebleven en nu ineens weer 0,5kg zwaarder
Nou en dat is dus exact de redenen waarom mijn weegschaal op de zolder ligt.
Je weet dat je het goed doet, en toch heeft dat stomme ding het lef om te zeggen dat je zwaarder bent.
Ik heb wel afgesproken om over een tijdje een meting te doen bij de sportschool (als de vakantie iets langer geleden is en mijn lijf gewend is aan de pil) en om daarna 1 keer per 2 maanden te vergelijken.
Yenni schreef:Ik ben nu 2 maanden op dieet. Samen met een voedingcoach eet ik 1300 kcal gemiddeld. Mijn BMR is 1577 kcal.
Ik sport 2 x per week, rij 2-3 x per week paard maar ik kom alleen maar bij.
Ik snap er niks van en ben behoorlijk moedeloos.
Schildklier is goed.
Hebben jullie tips?
ClaudiaHS schreef:Yenni schreef:Ik ben nu 2 maanden op dieet. Samen met een voedingcoach eet ik 1300 kcal gemiddeld. Mijn BMR is 1577 kcal.
Ik sport 2 x per week, rij 2-3 x per week paard maar ik kom alleen maar bij.
Ik snap er niks van en ben behoorlijk moedeloos.
Schildklier is goed.
Hebben jullie tips?
Jij moet 1300 eten van je voedingscoach? Want dan zou ik maar snel een andere zoeken.
Als jouw bmr al 1577 is, dan eet je dus onder je BMR. Super slecht.
Weeg je echt alles af? Elk scheutje bakboter, olie, lepel saus e.d??
Wat met 1300kcal zou je eigenlijk keihard moeten afvallen.
Ter vergelijking, mijn BMR is 1450. Ik eet 1700 kcal per dag.
Elke dag ruim 15.000 stappen en 3x per week sportschool, combi van cardio en krachttraining.
Ik ben 26 dec begonnen en nu 6.5kg kwijt.