Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellex schreef:En natuurlijk welkom aan Vanilla, gefeliciteerd met je zwangerschap, hoe verloopt het tot nu toe en hoe lang heb je nog tot je verlof?
Yipee schreef:Dat begrijp ik ook. Je maakt altijd wat voornemens maar ik heb niet de illusie dat die allemaal uitkomen. Ik wil proberen het zoveel mogelijk maar over mij heen te laten komen en het niet allemaal uit te denken. We zien op dat moment wel wat voor ons werkt. Hopelijk helpt dat de eerste periode, go with the flow. Al ben ik van nature niet zo haha.
Yonker schreef:Ik heb wellicht zo'n romantisch idee bij de baby naast me... ik weet dat ik dat eigenlijk los moet laten maar aan de ene kant heb ik ook zoiets van laat me maar gewoon even dromen
Bellex schreef:Voor de dames die al een kindje hebben, hoe lang van te voren kun je alles gaan wassen om echt klaar te maken? Mag dat nu al of beter korter van te voren?
CynThier schreef:Uit nieuwsgierigheid wat statistieken geteld.
Dustinlover schreef:Vooral 's avonds als ik overeind moet komen durf ik haast niet omdat ik weet dat het zeer gaat doen. Toch maar eens kijken voor zo'n band..
Yonker schreef:Ik heb niet eens een strijkijzer/plankWas ook niet van plan te gaan strijken om eerlijk te zijn, krijg ik dan de moedermaffia over me heen??
Ik had net 13-wekenecho. Alles is goed![]()
Nu nog uitslag afwachten van de NIPT!
Yonker schreef:Anders niet zacht genoeg ofzo?
Nou dan gooi ik ook alls in de droger haha