Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HappyBuddha schreef:Ik heb even een vraagje waar ik op het internet niet uitkom…
Ik heb vanavond met vriendinnen afgesproken en er word sushi gegeten. Nu weet ik dat je heel veel producten niet mag ivm rauwe vis, garnaal etc. Maar is het erg als ik dingen eet die wel bij in die box hebben gezeten? Dus bijvoorbeeld sushi met komkommer die in een box met rauwe zalm heeft gezeten?
mriek1990 schreef:HappyBuddha, dat kan geen kwaad. Ik eet ook gewoon sushi met groenten, ei enz. die in dezelfde box zaten als de sushi van mijn vriend die wel met vis zijn. En de kleine groeit nog als een malle.Als je het zekere voor het onzekere wil nemen kun je misschien vragen of ze de vega sushi in een aparte box willen doen? Veel plezier met je vriendinnen! Nu heb ik ook zin in sushi haha.
Gnome, jou verloskundige ken ik niet. Is het een fijne?
Citaat:Ja het zijn er 3. Tot nu toe allemaal prima vrouwen. Hoe gaat het met werken? Zit je nu op halve dagen ivm vermoeidheid?
mriek1990 schreef:Pff... ik heb echt onwijs keelpijn op het moment, maar las net dat Strepsels worden afgeraden tijdens de zwangerschap.
Jullie nog goede tips qua zuigtabletten die helpen bij keelpijn die je wel mag als je zwanger bent?
Er gaat af en toe al een lepel honing naar binnen.
mriek1990 schreef:Pff... ik heb echt onwijs keelpijn op het moment, maar las net dat Strepsels worden afgeraden tijdens de zwangerschap.
Jullie nog goede tips qua zuigtabletten die helpen bij keelpijn die je wel mag als je zwanger bent?
mriek1990 schreef:Wat fijn dat je weer wat kan werken. Dat gal spugen en daarna wél kunnen eten herken ik heel goed. Je gaat er bijna aan wennen he? Gek van je bloedneus, kan dat te maken hebben met je zwangerschap?
Zo heerlijk om morgen de kleine weer te zien!![]()
En gewoon lekker aan je buik zitten hoor.Als de mannen het óók beginnen te voelen van de buitenkant, willen ze er ook telkens aanzitten. Mijne wel in elk geval haha.
Mijn buik is al zo dat als ik rechtop zit, ik een soort handen steuntje heb.Telkens als ik de kleine voel bewegen gaat mijn hand ook op mijn buik. Is met name na het douchen dat 'ie druk wordt, haha.
Mijn vriend was net bij de drogist voor Trachitol. Hij dacht bij de kassa, laat ik toch maar even zeggen dat mijn vriendin zwanger is. Nou ze griste het nog nét niet uit zijn handen, maar Trachitol mocht dus ábsoluut niet volgens haar. Er was ook iemand in de winkel die bij de huisarts werkte en ook die raadde het met klem af. Terwijl er op internet staat dat het gewoon mag en kan! Snap er soms echt hélemaal niks van...
Heb nu een homeopatische keelspray gekregen. Hopelijk verlicht dat een beetje.