Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gnome schreef:Muurp schreef:Ik weet hoe moeilijk het is...Mocht je je ei kwijt willen mag je me altijd een berichtje sturen.
Thankszolang ik geen helder bloed vind, houd ik hoop voor ons kleintje.
Angela_ schreef:Fijn Gnome! Ik begrijp mijn lijf totaal niet meer. Gisteren daalde mijn temperatuur en toen ik thuis kwam van mijn werk leek ik ongesteld te zijn. Cupje in en ben gaan paardrijden. Val ik heel lomp er vanaf want ik bleef met mijn stijgbeugel haken aan de poort en paardlief liep door dus ik glij er via zijn kont af. Vannacht enkel wat bruin verlies, vandaag tot nog toe niks dus cupje weer uit. Ik heb op 9 dpo een test gedaan en die was negatief, dus ik snap er niks van..
Angela_ schreef:Ik heb nog een overdosis aan testen liggen maar ik durf niet zo goed. Ik denk ook dat het beter is om in de ochtend te testen toch? Ik ben vandaag 12dpo.
Bhodi schreef:Fijn Gnome dat het rustig lijkt, hopelijk blijft het zo!
Lastig Angela, ik zou rustig afwachten en in de ochtend testen, hopelijk is het raak!
Ik ben in afwachting van m’n ovulatie. Testen zijn tot nu toe negatief, maar het is nog vroeg. Gisteren gehoord dat kennissen van ons een kindje krijgen in april volgend jaar en ondanks dat ik het ze echt van harte gun (ze zijn ouder dan wij en al langer bezig) doet het toch een beetje pijn. Vreselijk dat ik me zo voel, ik schaam me ervoor en durf het niet eens aan m’n vriend te vertellen…
Taartje schreef:Ik meld me hier ook maar weer.
Nadat mijn man zn goedje ingeleverd had en daar wat kleine dingen uitkwamen (maar niets wat zwanger worden in de weg stond).
Had ik de dag erna een positieve test in handen.
Goede echo met 8 weken.
Net de termijnecho gehad met 11 weken en helaas is het hartje gestopt.
Precies in de week waarin ik heel ziek ben geweest met covid(of dat de oorzaak is geweest zullen we niet weten)
Nu besloten maar even af te wachten of de miskraam spontaan op gang gaat komen.
Hoewel ik erg nuchter onder ben, toch ook wel verdriet bij mij en mn man, gelukkig kunnen we samen lekker janken.