idinn schreef:En de prijs voor "meeste stierenpoep in berichten" gaat naar..
D(ouble) P(enetration)?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ipsilonka schreef:Ik wil graag het bizarre supermarkt verhaal ontkrachten van dinopino, in de supermarkt loop/liep je geen Corona op inderdaad. De meeste mensen zijn geeneens een kwartier in de winkel, er is in geen enkele winkel zoveel traffic als in een supermarkt. 15000 transacties per week is niks, denk je eens in hoe vaak onze deuren open gaan wat de lucht verfrist, luchtstroom creeert etc. En nu terug in de hoek
Ipsilonka schreef:Ik wil graag het bizarre supermarkt verhaal ontkrachten van dinopino, in de supermarkt loop/liep je geen Corona op inderdaad. De meeste mensen zijn geeneens een kwartier in de winkel, er is in geen enkele winkel zoveel traffic als in een supermarkt. 15000 transacties per week is niks, denk je eens in hoe vaak onze deuren open gaan wat de lucht verfrist, luchtstroom creeert etc. En nu terug in de hoek
OleJon schreef:https://fb.watch/dedEzXhGai/
Hierbij een filmpje uit Davos waarbij over een Co2 tracker word gesproken en mee aan het ontwikkelen zijn.
Waarbij de persoon gecontroleerd word. Op hoe vaak diegene reist, hoe diegene reist, wat je eet en wat je consumeert.
Dit filmje komt uit de live streams die je kunt volgen
bigone schreef:Kun je Engels Olejon? Er zijn namelijk heel veel mensen die zo’n app wel graag willen gebruiken omdat ze graag willen weten hoeveel ze vervuilen, wat hun footprint op aarde is. Dat kun je nu heel globaal uitrekenen maar met een app waar je gegevens invoert zoals morgen reis ik 50 kilometer met de trein en daar komt een co 2 waarde uit , daar kun je iets mee.
Het gaat om een vrijwillig iets om te gebruiken. Dus laat je door je wappie vrienden niet zo opnaaien.
En pak de fiets en laat een avondje vlees staan en koop tweedehands kleding en meubels bvb.
OleJon schreef:bigone schreef:Kun je Engels Olejon? Er zijn namelijk heel veel mensen die zo’n app wel graag willen gebruiken omdat ze graag willen weten hoeveel ze vervuilen, wat hun footprint op aarde is. Dat kun je nu heel globaal uitrekenen maar met een app waar je gegevens invoert zoals morgen reis ik 50 kilometer met de trein en daar komt een co 2 waarde uit , daar kun je iets mee.
Het gaat om een vrijwillig iets om te gebruiken. Dus laat je door je wappie vrienden niet zo opnaaien.
En pak de fiets en laat een avondje vlees staan en koop tweedehands kleding en meubels bvb.
En jij denkt dat dit vrijwillig is?
OleJon schreef:Die van het WEF, zijn niet democratisch gekozen he.
Als je echt denkt dat dit vrijwillig is dan ben je echt naïef.
Maar het hele idee van een Co2 tracker was toch niet waar?
Net zoals de digitale munt, en dat cash geld eruit gaat?
Earth schreef:De grootste tracker is nog je mobiele telefoon
Flower033 schreef:Earth schreef:De grootste tracker is nog je mobiele telefoon
Ik snap nooit zo goed waarom er allerlei theorieën verzonnen moeten worden heeft m mensen bang te maken dat ze gevolgd gaan worden. Terwijl iedereen, inclusief degene die deze verhalen geloven, vrijwillig zich al laten volgen door hun telefoon, Google, Microsoft en de meest erge van allemaal Meta. Zich laten vangen door de algoritmes van Facebook.