Echwel schreef:Persoonlijk vind ik dat iedereen die Astra heeft gehad, nu als eerste een booster moeten hebben omdat Astra niet helpt tegen Omikron....
Die mensen komen toch ook het eerst aan de beurt?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joy_Mennings schreef:Echwel schreef:Persoonlijk vind ik dat iedereen die Astra heeft gehad, nu als eerste een booster moeten hebben omdat Astra niet helpt tegen Omikron....
Die mensen komen toch ook het eerst aan de beurt?
Echwel schreef:Iedereen hier roept dat ze nog niet aan de beurt zijn en blablabla, maar er is dus een grote groep totaal niet beschermd, terwijl de rest wel bescherming nog heeft..'
Ik had na AZ ook geen antistoffen opgebouwd, bijna nul, dus ik zal niet de enige zijn...
Nikass schreef:Ibbel over de registratie weet ik dus niets, maar je hoeft echt niet te liegen voor een afspraak voor een boosterprik in Duitsland.
De grensregio is ook groter dan alleen Aken.
Joy_Mennings schreef:Echwel schreef:Iedereen hier roept dat ze nog niet aan de beurt zijn en blablabla, maar er is dus een grote groep totaal niet beschermd, terwijl de rest wel bescherming nog heeft..'
Ik had na AZ ook geen antistoffen opgebouwd, bijna nul, dus ik zal niet de enige zijn...
Daar zeg ik verder niks overDe mensen die AZ hebben gehad waren ouderen en zorgmedewerkers...dit zijn wel de groepen die als eerst aan de beurt komen (ook al is er dus een wachtrij voor zorgmedewerkers)
DuoPenotti schreef:Joy_Mennings schreef:Daar zeg ik verder niks overDe mensen die AZ hebben gehad waren ouderen en zorgmedewerkers...dit zijn wel de groepen die als eerst aan de beurt komen (ook al is er dus een wachtrij voor zorgmedewerkers)
ik had janssen, toen als vrijwilliger bij de IC, dat doe ik niet meer dus verwacht niet eerder te mogen dan mijn leeftijd.
Choiix schreef:Dat is niet helemaal waar, de groep die bekend is bij RIVM als griepprik groep én waarvan een 06 number bekend is krijgt as donderdag meen ik een sms. Vraag me wel af wat ze met de zorgverleners doen via wachtrijbooster, die zijn nog altijd niet aan de beurt.
Choiix schreef:Dat is niet helemaal waar, de groep die bekend is bij RIVM als griepprik groep én waarvan een 06 number bekend is krijgt as donderdag meen ik een sms. Vraag me wel af wat ze met de zorgverleners doen via wachtrijbooster, die zijn nog altijd niet aan de beurt.
verootjoo schreef:Ik begrijp ook niet waarom mensen hier in de zorg nog niet geboosterd zijnAlle mensen die ik in de zorg ken zijn allang geboosterd. Ik heb hem nu ook al 2 weken.
Eind november zijn ze in de ziekenhuizen als begonnen en de VVT begin december. Maar dat verschilt blijkbaar per organisatie.
Bij ons heeft de organisatie het zelf geregeld met hetzelfde bedrijf dat bij ons altijd de griepprikken doet.
Linnie050 schreef:Hoe zit het precies met de booster prik.
Ik ben van 1982 dus het duurt nog even
Lees net op de nos
De 1 wil dat ze snel gezet worden en de ander zegt tegen de nieuwe variant helpt de booster amper.
Wat is nu verstandig?