Ik ben weer bijgelezen! Wat gaan jullie lekker en de maaltijden zien er heerlijk uit!
Ik was vorige week een midweekje weg dus niet op eten gelet. Wel erg veel gelopen dus geen schade op de weegschaal, behalve die 2 kilo die ik al was aangekomen. Mezelf wel kunnen herpakken dus ik ga eerst voor de twee kilo er weer af. Daarna hoop ik eindelijk een keer onder 60 kilo te gaan komen. Daar moet ik nog 3,6 kilo voor kwijt.
PG zal ik tussendoor wel eens wat dingen uit maken, maar ik blijf het toch lastig vinden (lees; gedoe, maar komt ook omdat ik koken niet leuk vind en ik er na het werk vaak geen zin in heb) om het voor 1 persoon te maken. Vind het na opwarmen ook vaak lang zo lekker niet...ja ik ben een zeur . Maar misschien moet ik het toch maar gewoon eens doen, want het ziet er echt heel lekker uit.
Mando
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-21 17:25
Ooo die bolognese saus kan ook binnen 1(,5) uur hoor. Spannend ben benieuwd inge.
Go Faringo je kan het. Weekje weg is ook lekker hoor.
Fijn dat je ze nu allemaal heb Marinda.
Hier vandaag hete kip op het menu. Maak er wel wat rijst bij hoor. Normaal doe ik zoiets met Turks brood maken maar geen trek in brood.
Ik paste vandaag in een kleinere maat werkbroek. Gelukkig had mijn collega nog een maat kleiner liggen dus ik loop niet meer met een te grote broek gelukkig. Deze rekken ook niet mee zijn echt van die katoenen &£/#×= broeken.
Hier nu vijf kg kwijt in vijf weken. Op naar de volgende vijf.
silby
Geplaatst: 07-04-21 18:25
Jammer van het huis Inge, de bolognese saus is wel echt super lekker dus toch een klein feestje op je bord straks!
Fijn dat je collega nog een broek voor je had Es, kun je weer goed voor de dag komen! Slankie!
Heerlijk zo'n weekje weg Faringo! Ik snap het wel dat het lastig is om vol te houden in je eentje en zeker als je koken niet leuk vind. Vriendin van mij heeft dat ook, die besteld nu Aleid bij HelloFresh dan hoeft ze in ieder geval niet naar de winkel en heeft ze alles in huis om toch gezond te eten s'avonds.
Knap hoor Horsii! De volgende vijf gaan je ook lukken!!
Verder zie ik veel kip voorbij komen lekker hoor meiden!!
Ik had voor mezelf de zoetzure wok met garnalen gemaakte *njomnjom* super lekker!
Mando
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-21 18:37
De hete kip was best lekker. Ik had geen azijn in huis dus zonder azijn en suiker gemaakt.
Jammer van het huis inge maar ik zeg altijd... wat voor je is weg gelegd ontloop je niet, er komt vast weer iets op je pad.
Ziet er goed uit Marinda.
Netjes Horsii ga zo door.
Lekker Kinke ik hoop dat het smaakt.
Pulled chicken vermoed ik EedihcrO eet smakelijk.
Nee joh ben nog geen slanke den.. ben nog steeds dik.
De saus was inderdaad erg lekker!! Vanavond ook nog aardbeien klaar staan. Wat een straf.
Morgen hebben we een heel mooi huis te bekijken maar vrees dat die ook voor veel weg zal gaan. Gaan het meemaken
silby
Geplaatst: 07-04-21 19:24
Dan ben ik een olifant Esmee Kom op, positief denken meid!
Ja de huizenmarkt is wel echt een beetje ziek. Huizen gaan voor veel te veel weg en dan moet je je afvragen of je dat er ooit weer voor terug gaat krijgen ook...
Er blijven maar lekkere dingen langs komen hier. En dan nog zijn de recepten gemaakt om gezond te eten en af te vallen. Die met die garnalen ziet er ook jummie uit zeg.
De huizenmarkt is idd echt doorgedraaid. We wilden misschien kijken naar vrijstaand en iets meer tuin, maar voorlopig blijven we lekker hier.
En we hebben idd Pulled chicken wraps op. Ook die waren lekker. Hoewel ik niet weet of ik 1 voldoende vind. Nu was een tweede niet mogelijk, want mijn vent besloot ze 2 min in de magnetron te doen. De bovenste was keihard en de onderste was pap geworden.
silby
Geplaatst: 08-04-21 08:27
Ooh jammer van de tweede want 1 broodje is idd echt heel weinig.... Hopelijk niet te veel honger meer gekregen daarna?
Hier was de weegschaal lief, 1.1kg afgevallen sinds laatste weegmoment
Iedereen weer lekker gegeten? Wij hadden vandaag een AVGtje, ook wel weer eens lekker! Gekookte aardappels, spinazie met een tartaartje en een gekookt ei
Gnome
Geplaatst: 08-04-21 20:27
silby schreef:
Iedereen weer lekker gegeten? Wij hadden vandaag een AVGtje, ook wel weer eens lekker! Gekookte aardappels, spinazie met een tartaartje en een gekookt ei
Hier ook lekker avg. Niks mis mee! Morgen eet ik samen met mijn vriend lekker de pasta zo goed als op van gisteren. Scheelt weer koken.
Vanavond de frittata met serranoham en mozzarella gegeten (van de site). Beetje extra spice toegevoegd middels wat chillivlokken en echt superlekker gegeten!