Edit. Iemand was mij voor haha tegelijk gepost.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blussem schreef:Ik vindt dat Zweeuwtje hier wel echt punt in heeft. Het mag ondertussen we duidelijk zijn dat de maatregelen velen malen meer schade aan richten dan het kwaal zelf.
Elk partij die tegen Corona maatregelen is heeft mijn steun.
Met complot theorieën heb ik echter niks.
Zeeuwtje68 schreef:lenaa_tje schreef:Nou sorry hoor ik heb overal gewoon gereageerd en geen enkele reactie terug. Die fout ligt dan bij jou .
tuurlijk geef mij maar weer de schuld fijne dag nog...
Blussem schreef:Ik vindt dat Zweeuwtje hier wel echt punt in heeft. Het mag ondertussen we duidelijk zijn dat de maatregelen velen malen meer schade aan richten dan het kwaal zelf.
lenaa_tje schreef:Blussem schreef:Ik vindt dat Zweeuwtje hier wel echt punt in heeft. Het mag ondertussen we duidelijk zijn dat de maatregelen velen malen meer schade aan richten dan het kwaal zelf.
Er zit daarin wel een verschil. Mensen die de maatregelen te fors vinden vs mensen die niet geloven dat mensen overlijden en de zorg die overspoelt.
Zeeuwtje68 schreef:Sorry auto correct eenzaam bedoelde ik.
Heb je familie met wie je hierover praat en did je steunen.
Zeeuwtje68 schreef:De oorlog is uitgebroken over de hele wereld en god wat ben ik daar blij mee..
Mensen pikken dit gewoon niet meer... zit net een filmpje te bekijken over parijs haha heerlijk...