Peuk schreef:Haha durfde al bijna niet te zeggen dat ik corona had gedronken.

Toch ook wel een geruststelling om te weten dat iedereen daar het wel moeilijk mee heeft. Wodka met spa rood is een skinny bitch toch? Drinken jullie dat wel eens?
Ik dronk wel eens soortgelijke drankjes. Gin met tonic light of wodka met cola light (heeft natuurlijk hetzelfde effect, je drinkt alleen de calorieen van de wodka en niet van de frisdrank). Ik vond dat voor mezelf een fijne manier om wel af en toe een mixdrankje te kunnen drinken en ik vond het fijn om niet per se de calorieen van wijn of bier te hoeven drinken. Maar ik bestelde dat bv nooit op een terras omdat je dan gewoon de hoofdprijs betaalt.
Fading schreef:Sorry, ik meld me hier voorlopig even af. Eten gaat nog niet goed..
Allemaal dubbelop want mijn vriend is er terug vandoor met zijn ex, dat maakt het nog allemaal even wat pittiger. Heb even tijd voor mijzelf nodig.
Tot snel!
Oh lieverd
Je bent altijd weer terug welkom als je er weer behoefte aan hebt! Maar nu eerst even aan jezelf denken en vooral niet bezig zijn met afvallen.
_mjwb schreef:Morgen en overmorgen gaat mijn moeder de ene dag mie maken en de andere dag aardappels wat ik beide niet lust dus heb ik zelf eten gehaald. Ik kan totaal niet koken dus ik ben nu al benieuwd

. Ik moet de komende dagen wel een beetje gaan compenseren voor zondag want dat wordt mijn ultieme cheatday. We gaan brunchen met croissantjes met knakworsten, broodjes uit de oven, zalm, brie, etc. en ‘s avonds gaan we gourmetten en gaat er waarschijnlijk nog wel een wijntje of 4 naar binnen

Is het niet 'slimmer' om die dag gewoon even te laten voor wat het is en daar niet de hele week krampachtig voor te gaan compenseren? Ik zie cheatdays echt als iets er bovenop en ik denk dat dat mentaal ook een stuk haalbaarder is dan nu heel weinig eten daarom!
m9ara schreef:Vanochtend weer op de weegschaal gestaan (probeer dat iedere vrijdag te doen). Vorige week was ik veel te veel afgevallen en ik had verwacht dat dat echt een momentopname was. Echter was ik nu wederom maar 0,2kg zwaarder dan toen, ondanks dat afgelopen weekend echt 3 dagen alle remmen los is geweest.
Ik maak me er niet te druk om. Mijn valkuil is en blijft toch teveel eten en drinken. Met het Paasweekend in het vooruitzicht zal er dit weekend wel weer wat bijkomen. Daarnaast vind ik mezelf in de spiegel niet te dun geworden, dus is het eigenlijk ook geen probleem.
Heb je er wel eens aan gedacht om vaker dan eens per week te wegen? Ik weet dat veel mensen er een beetje obsessief van kunnen worden maar op zich werkt het een stuk beter om in kaart te brengen hoe je schommelt, van welke voeding je veel vocht gaat vasthouden etc. Als ik echt druk bezig ben met afvallen schroom ik niet om elke dag op de weegschaal te gaan staan. Want het kan net zo goed dat je nu weer iets meer vocht vasthoud, waardoor die 0.2 erbij ook niet klopt.
Gefeliciteerd Kimmie!
Ik heb vandaag ook weer een prima lijstje. Pak misschien nog een Merci of twee erbij want ik heb een enorme doos van mijn werk gekregen
O: Een bagel met op een helft Philadelphia original en op de andere helft creme de brie (391)
L: Twee fitbroodjes (van mijn moeder gekregen haha) met gebakken ei en een cup a soup asperge (569)
T: 100 gram ananas en een gembershotje (71)
A: Een Magioni bloemkoolpizzabodem met een beetje tomato frito en een handje geraspte kaas (618)
In totaal kom ik dan uit op 1649, zonder de Merci.