Goed dat je je vader hebt kunne uitleggen wat je geleerd hebt. Niet alleen voor hulp van je vader, maar je weet dan ook dat je het zelf op een rijtje hebt wat je geleerd hebt.
En ja, ik ben "al" 60, dus dat Fitbit moest ik even opzoeken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jet schreef:Dat van die wedstrijddruk herken ik goed, ik ben ook gestopt met wedstrijden, mij gaaf het zoveel stress en daardoor mijn paard ook. In jouw geval snap ik het helemaal, M1 maakt toch dat je veel moet oefenen en als dat er niet in zit, dan kan je beter stoppen. Ik ben nooit verder gekomen dan L2 met 6 ( o nee: 4) winstpunten. De laatste wedstrijd reed ik iedere proef een verliespunt... Klaar was ik ermee. Daarna nog wel endurancewedstrijden gestart, dat vond ik leuk. Niet om te winnen, maar om mijn persoonlijke goed uitgereden kilometers... Ook daar waren we geen topper in, maar de sfeer was zo leuk dat ik dat evengoed leuk vond.
Goed dat je je vader hebt kunne uitleggen wat je geleerd hebt. Niet alleen voor hulp van je vader, maar je weet dan ook dat je het zelf op een rijtje hebt wat je geleerd hebt.
En ja, ik ben "al" 60, dus dat Fitbit moest ik even opzoeken. Vervelend dat hij zo snel al uit elkaar gevallen is en wel heel begrijpelijk dat dat bezoek aan de winkel er even inhakt!
Fleury schreef:Nou die Fitbit had ik 2 dagen later alweer nieuw op de deurmat liggendat is pas een snelle service!
Citaat:En verder beschrijf je precies hoe ik nu de wedstrijden ervaar. Voor dit niveau moet je gewoon goed trainen en zeker met een niet echt voordelig gebouwde pony als Vera. En dat zit er nu echt niet in. Ik heb zin in de heenrit, zin in de terugrit over de hei en het logeren bij de pony's samen met een vriendin en dan hoop ik dat ik lekker kan rijden en focus ik op de galop want dat kan ze wel goed en dan is het klaar en ben ik hoe dan ook trots want we zijn al zowiezo M1+1 weten te worden!
Citaat:Maar dat is volgend weekend. Gelukkig iets leuks om naar vooruit te kijken want deze week en nu is het echt vreselijk. Ik ben zo depressief dat ik niet meer weet hoe ik ermee om moet gaan. Ik lig veel in bed/op de bank omdat ik tot niets kom. Ben m'n medicijnen flink aan het afbouwen, de Lorazepam, want ik wil echt weer kunnen autorijden! Vanaf waar ik ben opgenomen is het te ver fietsen naar de pony's. Dus moet altijd gehaald en gebracht worden en vandaag zou m'n vader dat bijvoorbeeld doen maar die is ziek en dan heb ik gelijk een probleem. Gelukkig morgen weer naar Sully![]()
Dus Sully is wel mijn motivator bij het afbouwen.
Fleury schreef:Ik ben zo depressief en heb elke dag flinke huilbuien omdat ik dood wil en niet meer weet hoe ik het uit kan houden.
Ik doe nog wel leuke dingen maar ze wegen niet meer op tegen het depressieve gevoel. Ik schaam me gewoon dat ik zoveel huil en dat komt dan echt zo van diep.
Komend weekend wordt het mooi weer en ga ik met een vriendin een paardenweekendje houden met ondertussen ook 4 proefjes en lekker buitenrijden. Daar heb ik zin in maar dat neemt niet weg dat ik nu elke dag zo enorm verdrietig ben. Wanneer houdt het nou eens op?
Fleury schreef:Ik ben zo depressief en heb elke dag flinke huilbuien omdat ik dood wil en niet meer weet hoe ik het uit kan houden.
Citaat:Ik doe nog wel leuke dingen maar ze wegen niet meer op tegen het depressieve gevoel. Ik schaam me gewoon dat ik zoveel huil en dat komt dan echt zo van diep.
Citaat:Komend weekend wordt het mooi weer en ga ik met een vriendin een paardenweekendje houden met ondertussen ook 4 proefjes en lekker buitenrijden. Daar heb ik zin in maar dat neemt niet weg dat ik nu elke dag zo enorm verdrietig ben. Wanneer houdt het nou eens op?