Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikass schreef:Dan zou ik dat lekker blijven doen San. Krijgen we nou een soort hetze tegen mij omdat ik zeg dat suiker niet gezond is en je er dik van wordt? Volgens mij vrij algemeen bekend overigens?
Nikass schreef:Misschien moet jij eerst leren lezen...
Nikass schreef:_San87_ schreef:Letterlijk in de post die ik quote hierboven.
Ik zeg dat je van suiker dik wordt. Dat het om 1 schepje gaat en dat je er een Michelin mannetje van wordt maak je er zelf van.
Mi_Amore schreef:Vandaag gelezen over een ei-wrap.
Met 2 eitjes een ‘pannenkoek’ bakken, laten afkoelen en hoop groenten tussen doen. Klinkt zooooo lekker!
Nu eet ik elke week al eens in een kleine ovenschotel: tomaat, paprika, courgette (alles in blokjes), gerookte zalm, allemaal in het ovenschoteltje en overgieten met mengsel van 3 eitjes. HEERLIJK!
ps: deze ochtend 77,4. Nu dus nog 4,9kg te gaan...
xxxmh schreef:Mi_Amore schreef:Ik heb gewoon niks ik huis om te snaaien.
Echt, 0,0.
Enkel een pot choco, maar daar heb ik raar genoeg geen zin in terwijl ik die vroeger met een koffielepeltje kon leeg lepelen
Ik woon nog thuis dus heb rekening te houden met de andere die wel wat lekker willen.
_San87_ schreef:Mi_Amore schreef:Vandaag gelezen over een ei-wrap.
Met 2 eitjes een ‘pannenkoek’ bakken, laten afkoelen en hoop groenten tussen doen. Klinkt zooooo lekker!
Nu eet ik elke week al eens in een kleine ovenschotel: tomaat, paprika, courgette (alles in blokjes), gerookte zalm, allemaal in het ovenschoteltje en overgieten met mengsel van 3 eitjes. HEERLIJK!
ps: deze ochtend 77,4. Nu dus nog 4,9kg te gaan...
Die ei-wrap ga ik ook eens proberen. Klinkt goed.
DideH schreef:_San87_ schreef:
Die ei-wrap ga ik ook eens proberen. Klinkt goed.
Had laatst deze gemaakt:
https://www.leukerecepten.nl/recepten/z ... elet-wrap/
Erg lekker! Wil alleen wel iets anders verzinnen voor die zoetzure saus, want die is niet persé gezond
Iemand enig idee wat een goede training is in de MFP app voor 1,5u conditietraining?Had van te voren de 1,5u basketball niet-competitief ingevuld, maar dat staat echt niet gelijkt aan wat we net allemaal uitgespookt hebben