@Cayenne mijn zoon is 32 maar is autistisch, is zeer gevoelig en emotioneel.
Ben blij dat het prikken in 1 keer goed ging,ze ging ook voor de zekerheid nog eerst testen met de vloeistof of het wel goed zat. Mijn keel\kaakpijn word minder.Ben zo blij dat ik met de ibuprofen alles kan onderdrukken.Ik merk ook precies wanneer het tijd is voor de ibuprofen, zenuwpijn komt dan ff een seintje geven. Ik ben alleen elke dag zo vreselijk moe! ik word al moe wakker,terwijl ik toch echt goed slaap.Ik geef er niet aan toe,alleen als het echt niet te doen is,dan ga ik uurtje op de bank liggen.Dat moet dan ook wel,word anders heel erg beroerd.Bloeddruk blijft perfect,wel steeds verhoging,maar geen last van.
Laten we hopen dat de uitslag Adenomen zijn, die zijn goedaardig.
Ik heb ook geen idee mijn kids zijn pas 3 en 7 maar laat het mij weten tegen die tijd hoe het voelt voor mij duurt het nog iets van 15 / 20 jaar als ik geluk heb
Oma zijn is het mooiste dat er is!! Als ik had geweten hoe leuk, dan had ik moeder worden overgeslagen en was direct oma geworden
pien_2010
Geplaatst: 14-07-20 14:49
truus1957 schreef:
Oma zijn is het mooiste dat er is!! Als ik had geweten hoe leuk, dan had ik moeder worden overgeslagen en was direct oma geworden
Truus moeder zijn vond ik ook geweldig, maar oma is heel speciaal. Ik heb 10 kleinkinderen. 7 van manlief en 3 van mij . Als een kind oma zegt dan laat mijn hart een traantje van geluk.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 14-07-20 15:18
truus1957 schreef:
Dat wil ik ook wel! Ik wil geen kinderen maar oma worden lijkt me dan wel weer leuk
Mijn moeder zegt ook dat ze oma zijn het mooiste vindt wat er bestaat
BigOne
Geplaatst: 14-07-20 16:15
Grappig, ik ben nog geen oma , eentje heeft geen behoefte aan kids en bij eentje kriebelt het behoorlijk en de ander, geen idee. Maar ik heb geen idee of ik het leuk ga vinden . Heb wel tegen al mijn kinderen gezegd dat ik zeker geen oppasoma word , dat moeten ze zelf maar regelen. Wanneer opa dat wil prima maar ik vond de babytijd niet zoveel aan dus ga het niet vrijwillig nog eens overdoen
@bigone dat heb ik ook altijd al gezegd,ik word geen baby opvang of oppas.Ik heb 4 kinderen, waarvan de eerste 3 in anderhalf jaar en 2 maanden, waar ik alleen voor stond.Ik ben uit de kinderen en wil dat zo houden,ik wil me eigen dingen en eigen tijd willen doen.
@Siersma ik weet nog geen tijd er stond: nog nader te bepalen.Zal zo is int dossier kijken.
Gohya misschien heb je het allang er bleef geschreven maar heb ik het gemist . Maar slaap je ondertussen wel weer in je eigen bed? Of nog op de bank ? Mijn ervaring is namelijk ook al heb je het idee dat je goed slaapt op echt bed rust je beter uit . Maar misschien lig je al lang weer in je eigen bed
Dat je moe bent is ook wel logisch je hebt een hoop aan je hoofd natuurlijk. Van stress wordt je ook moe
Anoniem
Geplaatst: 14-07-20 20:04
Wat leuk dat je oma wordt. Spannend morgen, ik duim voor je.
@genja ik slaap nog steeds op de bank. Durf nog steeds niet boven te slapen.Het nieuwe 1 pers. staat ook maanden gedemonteerd op de andere slaapkamer.Kom nog steeds niet graag boven.Ik ruik ook nog steeds zijn geur op de slaapkamer ondanks dat de raam bijna altijd open staat.Denk dat het nog wel poos gaat duren.
Ik weet helemaal geen tijd voor morgen,dat er belt.Staat ook nog steeds niet in het dossier.