En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 13:39

quera schreef:
Ja we gaan naar een zandkasteel( elk kasteel noemt ze zandkasteel ) en naar mini. Haar 2 mini jurken moesten mee.
We hebben besloten het er niet meer over te hebben want ze wordt gek :+

Haha, dat kan ik geloven. Als ik terugdenk aan de eerste keer dat ik naar Disneyland mocht gaan. <3 Ik kon niet slapen van de spanning. :D

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 13:45

Suzanne F. schreef:
quera schreef:
Ik had wel een dochter die nog 2 keer kwam snachts :+ maar dat hoort bij het mama leven en niet bij het kankerleven.

We hebben wel besloten om een rolstoel in disney te huren. Mijn conditie is nagenoeg niets meer.. als ik van de bank naar bed moet ben ik totaal buiten adem door een stukje lopen en den trap. Ook Mn lever speelt dan weer op.

Hoe kan dat dat je conditie ineens zo achteruit gaat? Je bent nog niet met behandelingen bezig toch?

ook de emotionele rollercoaster vraagt daarbij ook nog eens onwijs veel van een lichaam.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-19 13:51

Ook dat inderdaad. Tel daarbij op dat mijn dochter nu 6 maanden is en ik feitelijk nog aan het ontzwangeren ben.

Urbanus

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 13:57

Misschien zou cannabis olie wat kunnen doen?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-19 14:07

lieveli schreef:
Misschien zou cannabis olie wat kunnen doen?

Mag niet met de studie helaas.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 14:52

Wat lief al die kaartjes die je krijgt idem van het Bokt team. Zo verdiend.

quera schreef:
Mijn ouders,zusje/ schoonouders wonen 2 en 4 straten verderop. Mijn man werkt 3 dagen in de week. En we hebben een Gastouder.
Mijn ouders hebben afspraken met het werk gemaakt.
Dat is fijn Quera, want dan snijdt het mes van twee kanten, en is het een win-win situatie. Jij hebt mensen om je heen die van alles voor je kunnen doen, zoals wassen, koken (hoef jij het alleen in de magnetron op te warmen), boodschappen doen en schoonmaken, waardoor jij je tijd kunt besteden aan je kinderen (quality time) en voor de mensen die je zo graag willen helpen geef je iets want doordat je dat toe staat geef je hun ook een goed gevoel en "handvaten" om met die rot ziekte om te gaan die hun dochter/ zus/ vriendin langzaam maar zeker in de poeier legt.
Het valt me op quera dat je heel liefdevol blijft naar je omgeving. Dat kan niet iedereen en dat is erg fijn voor alle partijen, dat jij dat nu wel kan. Het is namelijk zo logisch als je dat niet zou kunnen, c.q. andere zieke mensen die dat niet kunnen.
Dus gebruik maar alle hulp die je kunt krijgen, zodat je man en jij jullie tijd aan elkaar en jullie gezin kunnen geven en jij niet moe bent van bijzaken (bv poetsen). Daar word iedereen gelukkiger van :))

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 15:29

Dat jullie nog maar enorm veel herinneringen mogen maken samen.
En inderdaad, ik zou zeker hulp accepteren van mensen om je heen.
Wij hebben van de zomer onze hoogbejaarde mantelzorgdame verloren, dit ging gepland en we wisten het dus zes weken van tevoren.
Wat mij heel veel rust geeft is dat ze echt stikverwend is in de laatste zes weken van haar leven, en heel veel mensen om zich heen had.
Ik heb toen ook gezegd, als je bijvoorbeeld graag spontaan een ijsje wil eten, dan bel je en kom ik ijs brengen.
Ben je alleen s’avonds, en wil je graag gezelschap dan kom ik langs en maken we het samen gezellig.
Ik wilde niet dat ze zich nog maar één moment eenzaam voelde, dat ze die ‘hulp’ van mij aangenomen heeft toen, en we vele avonden samen doorgebracht hebben...
Het was goed, ik ben haar enorm dankbaar dat ik tig keer gebak bij heb moeten kopen, en dat ze belde of ik wilde komen als ze opzag tegen de avond alleen.
En ja het was soms heel zwaar, maar ik ben zó blij dat we het voor haar mochten en konden doen, we kunnen er met een goed gevoel op terug kijken.

Dus ik zou zeggen, probeer je niet schuldig te voelen over alle hulp..
Geniet, ga genieten van Disney en inderdaad fix die verklaring.
Je hoeft wat mij betreft echt niet meer in de rij te gaan staan hoor, al ga je 100 keer in de achtbaan, niks mis mee in deze situatie. :)
Ik heb een aantal speciale dagen voor autisme meegemaakt, dit was in het tikibad.
Die dag was het tikibad enkel voor mensen met autisme en familie, echt supergaaf.
En ik meen max 200 mensen in het zwembad, waar dat normaal 1300!!! is.
Ik en mijn aanhang hebben dat tikibad echt compleet verslonden, en we kijken nog steeds met weemoed terug. :)
We zijn een half uur voor de eindtijd compleet uitgeput afgedropen naar de kleedkamers, alle glijbanen waren gelijk aan vervanging toe vrees ik. :')
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 05-01-19 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 15:36

quera schreef:
_KiMbErLeY_ schreef:
Oh wat vervelend, maar iig "fijn" dat ze elk jaar getest worden. Dan ben je er sneller bij, dan dat jij bent geweest :(:)

Maar...

NOG EEN WEEK *\o/*
Is je oudste zich er bewust van wat jullie gaan doen??

Ja we gaan naar een zandkasteel( elk kasteel noemt ze zandkasteel ) en naar mini. Haar 2 mini jurken moesten mee.
We hebben besloten het er niet meer over te hebben want ze wordt gek :+

Haha grappig. Hier is elk kasteel ook standaard zandkasteel :D

quera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-19 15:40

Komt bij ons door koning koos :+

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 15:42

Ik had er nog niet over nagedacht waar het wegkwam maar dat zou zomaar eens kunnen. Zag ze daar deze week ook naar kijken

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 16:14

Kleed je aub wel goed aan daar in Parijs.
Volgens de weerberichten is het waarschijnlijk koud met best veel regen en in een rolstoel raak je al snel verkleumd.
Heb je iets van thermokleding?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 16:15

Fleecedeken uit secret santa pakket lekker mee dus ! :))

quera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-19 16:17

Ik ben vorig jaar naar Lapland geweest dus genoeg laagjes :D

En fleecdeken voor de benen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 16:22

quera schreef:

Zaza is zo'n trut :r

Cayenne schreef:
Kleed je aub wel goed aan daar in Parijs.
Volgens de weerberichten is het waarschijnlijk koud met best veel regen en in een rolstoel raak je al snel verkleumd.
Heb je iets van thermokleding?

Ohhh Cayenne _O- jij boktmoeder <3

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 22:40

quera schreef:
Net even met Mn moeder aan de telefoon gehangen. En die zei ook toch halen. Dus maandag even naar de huisarts bellen.

Van de uitslag wisten we stiekem in ons achterhoofd wel.

Met mijn schoonbroer toen ook gedaan! De verklaring moet in het Engels en je mag 4 mensen op je pasje meenemen. Is echt heel fijn en zeker een aanrader, zeker weten doen!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 22:56

lieveli schreef:
quera schreef:

Nou die is tenminste nog een klein beetje snugger. Die Toto kon ik zijn nek wel omdraaien zo dom was hij.
Ach hier is het nu Enzo Knol dus ja, of het veel beter wordt dan het Zandkasteel.... :')

quera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-19 23:01

Suzanne F. schreef:
lieveli schreef:

Nou die is tenminste nog een klein beetje snugger. Die Toto kon ik zijn nek wel omdraaien zo dom was hij.
Ach hier is het nu Enzo Knol dus ja, of het veel beter wordt dan het Zandkasteel.... :')

*kuch. Mijn dochter kijkt op YouTube nu ook Chinese/Russische/Poolse filmpjes over veel te rijke kinderen die alles krijgen of volwassene die kindersurprises open maken * kuch

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 23:04

-O- hier ook

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 23:29

lieveli schreef:
Ohhh Cayenne _O- jij boktmoeder <3

En jij met je zwangere buik terug onder de wol en je door manlief laten verwennen >;)
Chocolademelk :9

quera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-19 21:49

Vandaag bezige dag gehad. Met mijn ouders naar de wedstrijd van mijn zusje gekeken. En de wedstrijd erna nog gebleven.

Toen even naar huis en einde van de middag nog een keer een wedstrijd gekeken. Bij thuiskomst samen met de oudste de treinbaan in elkaar gezet.

Afbeelding

Hierna merkte ik wel dat het klaar was. Nu met ml filmpje op de bank aan het kijken.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 21:57

wat fijn dat je een goede dag hebt gehad. Merk je al zo snel dat je energie afneemt?

streep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 21:58

fijn dat je een leuke dag hebt gehad.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 22:04

Klinkt als een heerlijke dag. Enne, mooie houten trein. Ik hou van natuurlijk speelgoed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 22:17

Wat fijn dat je een mooie dag hebt gehad!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-19 22:46

pien_2010 schreef:
Klinkt als een heerlijke dag. Enne, mooie houten trein. Ik hou van natuurlijk speelgoed.

Naast dr houten poppenhuis