Permanente make up en Microblading

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 10:03

Bielsje, ik heb natuurlijk maar 1 keer PMU gehad + bijwerking en geen verschillende jaren PMU zoals bij jou.

Little Gift, inderdaad je krijgt een ijzeren brilletje op zodat je ogen beschermd zijn.

Ik ben dus daar toegekomen (had al een afspraak gehad vooraf met alle uitleg)
Nam plaats op de tafel, ik kreeg een stressballetje :+ en dan een ijzeren brilletje op.
Ze heeft eerst enkele minuten gekoeld vooraf wat echt koud was en dan deed ze een eenmalig een stukje met de laser om eens te voelen wat het juist was. Maar dat viel echt heel erg mee en dus meteen volledig gelaserd.
Achteraf dan nog een klein beetje gekoeld, crème gesmeerd en naar huis :)

Zo was het
Spoiler:
Afbeelding

Afbeelding

Dit is vanmorgen gemaakt, dus nog geen 24u later. Geen zwelling of pijn
Spoiler:
Afbeelding

Afbeelding

Storm

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 13:15

Wat een geweldig resultaat!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 13:37

Hier de foto’s van net voor en meteen erna.
Sorry voor de vele foto’s, maar misschien interessant voor anderen die erover twijfelen :)
Spoiler:
Afbeelding

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 21:05

Heel mooi zo Farjen. Fijn dat je geen last hebt gehad.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 14:10

Nou, ik ben dus vergeten een na foto te maken van het laseren :'). Maar de conclusie was dat alles waar geen 60 lagen (gokje dan hé :+ ) inkt zat, weer "als nieuw" was. Wat er nog zat, zat op de juiste plek dus is helemaal bedekt nu ik weer PMU heb *\o/*. Het kan wel effect op het eindresultaat hebben, dat is afwachten...

Maar de 1ste behandeling is dus geweest gister! En ik weet niet wat het is met mij en foto's maken, maar ik doe ze geen recht, waarschijnlijk omdat ik de telefoon al niet recht voor mijn gezicht kan houden ofzo -O-
Naja, so be it... Bovenste foto van direct na de behandeling, onderste van vandaag nu ik weer iets slaap heb gehad :')

Afbeelding

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 14:14

Mooi!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 15:19

Mooi! Ben je bij nathalie geweest?

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 15:43

Liselot schreef:
Mooi! Ben je bij nathalie geweest?

Nee, ik ben bij Holymary geweest.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 17:01

Ah, dacht haar werk te herkennen aan de vorm

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 20:00

Ik heb mijn wenkbrauwen laten laseren! Ik had na mijn zwangerschap wat vlekjes in mijn gezicht, dat zit erg bij ons in de familie.. kon ik in het ziekenhuis laten weglaseren, en toen ik op de eerste behandeling zat te wachten bedacht ik me dat ik ook wel even kon vragen of ze ook wenkbrauwen doen. Ja dus! Dus gelijk er maar bij gepakt. Ze zijn al een stuk lichter, smaller, en bruin. Het ziet er niet eens raar uit, dus ben benieuwd hoe het de volgende behandeling uitpakt!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 17:01

Liselot schreef:
Ah, dacht haar werk te herkennen aan de vorm

Ja lijkt er veel op, alleen heeft Nathalie geen "lijn" aan de onderkant van de wenkies.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 00:32

Ik hoop ergens toch dat de vorm altijd wel een beetje hetzelfde wordt bij iedere behandelaar, of heb ik dat mis? :Y)

Die "lijn" is op mijn verzoek trouwens, ik wilde graag ombre op de 1ste helft van de bovenkant en "hard" aan de onderkant. Geeft mijn OCDerige trekjes wat rust op de één of andere manier want zo tekende ik ze zelf de afgelopen tijd als ik geen bad wenkbrauw day had en dat maakte me blij :+

Gisteren was mijn "drama dag". 9 dagen na het zetten, de korsten kwamen los maar niet eraf vallen hoor.... 8)7

Spoiler:
Afbeelding

Voor de mensen die twijfelen over PMU, dit is waarschijnlijk niet het normale genezingsproces, mijn immuunsysteem gooien ze ieder half jaar plat dus dat werkt niet (hoop ik).

Vandaag zijn de korsten er voor 99% af, hopelijk morgenochtend helemaal, en dan ga ik even een uurtje of 3 douchen _O-

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 01:26

Dat zijn grote korsten :=
Bij mij waren het kleine stukjes, ik ben erg benieuwd naar het resultaat! Ziet er mooi uit tot nu toe!

Hier eergisteren mijn 2de en laatste laser-sessie gehad. Er zat toch teveel rood pigment in dus helaas nog een keer. De rode laser deed ietsje meer pijn maar ik stond na 10min alweer buiten. Ook achteraf nergens last van, wel wat mini bloeduitstortingen omdat er zeer gericht op het pigment is gelaserd.
Alleen balen dat ik nu weer zo lang moet wachten om PMU te zetten, ze raadt aan om toch 4, 5 maanden te wachten -O-
Volgende maand laat ik een hybrid behandeling doen, hopelijk voel ik me dan minder naakt

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 07:01

Farjen schreef:
Bij mij waren het kleine stukjes, ik ben erg benieuwd naar het resultaat! Ziet er mooi uit tot nu toe!

Hier eergisteren mijn 2de en laatste laser-sessie gehad. Er zat toch teveel rood pigment in dus helaas nog een keer. De rode laser deed ietsje meer pijn maar ik stond na 10min alweer buiten. Ook achteraf nergens last van, wel wat mini bloeduitstortingen omdat er zeer gericht op het pigment is gelaserd.
Alleen balen dat ik nu weer zo lang moet wachten om PMU te zetten, ze raadt aan om toch 4, 5 maanden te wachten -O-
Volgende maand laat ik een hybrid behandeling doen, hopelijk voel ik me dan minder naakt

Wat lang! Ik heb het ook laten laseren en mocht na 4 weken al terug voor nieuwe PMU.. maar ik vind het sowieso ingewikkeld al die verschillende verhalen/adviezen haha, ook na het zetten van PMU lijkt iedere salon wel andere adviezen te hebben.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 09:30

Zo ziet het er bij mij ook uit hoor als het geneest. Keer douchen en alles is eraf. Ik kan veel hebben maar zo ga ik niet naar mijn werk. Dan gaat het er toch echt af. Niet trekken maar voorzichtig eraf weken. Ik weet dat je er niet aan mag zitten maar na 9 dagen en het ziet er zo uit dan ga ik toch echt niet zo naar mijn werk.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 15:08

anne_bento schreef:
Farjen schreef:

Wat lang! Ik heb het ook laten laseren en mocht na 4 weken al terug voor nieuwe PMU.. maar ik vind het sowieso ingewikkeld al die verschillende verhalen/adviezen haha, ook na het zetten van PMU lijkt iedere salon wel andere adviezen te hebben.

Ja ik vind het ook echt lang -O-
Ze zei eerder 12 weken minimum ertussen te laten maar zei nu bij de sessie toch 4 en liever 5 maanden ertussen. Omdat de huid dan pas echt mooi zal genezen zijn..
Misschien ook afhankelijk van de het soort laser enzo?

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 16:09

Voor het gele pigment had ik ook 4 mnd tussen de behandelingen. Dat trok ook die gehele 4 maanden nog weg dus ik denk dat het ook een beetje geldverspilling is als je eerder gaat misschien?

Ik sta nu gelukkig op een stal waar behoorlijk wat wind is en de korsten waren eraf gewaaid :'). Vanochtend was gelukkig alles eraf en kon ik eindelijk weer fatsoenlijk douchen *\o/*. De vervaging valt me alles mee, als in dat het bij eerdere behandelingen vele malen erger was. Ben benieuwd hoe het er over 2 maanden uitziet!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 07:05

Bielsje schreef:
Ik hoop ergens toch dat de vorm altijd wel een beetje hetzelfde wordt bij iedere behandelaar, of heb ik dat mis? :Y)

Die "lijn" is op mijn verzoek trouwens, ik wilde graag ombre op de 1ste helft van de bovenkant en "hard" aan de onderkant. Geeft mijn OCDerige trekjes wat rust op de één of andere manier want zo tekende ik ze zelf de afgelopen tijd als ik geen bad wenkbrauw day had en dat maakte me blij :+

Gisteren was mijn "drama dag". 9 dagen na het zetten, de korsten kwamen los maar niet eraf vallen hoor.... 8)7

Spoiler:
[ Afbeelding ]

Voor de mensen die twijfelen over PMU, dit is waarschijnlijk niet het normale genezingsproces, mijn immuunsysteem gooien ze ieder half jaar plat dus dat werkt niet (hoop ik).

Vandaag zijn de korsten er voor 99% af, hopelijk morgenochtend helemaal, en dan ga ik even een uurtje of 3 douchen _O-

Was ook zeker niet!! negatief bedoeld maar meer om aan te geven wat ik bedoelde. :)
Ik vind ze nl heel mooi.
Maar dan wat een kortsten he!! wow. Kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot ze er af zijn en je lekker uitgebreid kan douchen!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 13:31

Ik heb zelf PMU wenkbrauwen, mega lang getwijfeld... achteraf had ik het al veel eerder moeten doen haha. :') Heel blij mee!

Afbeelding

Afbeelding

Nu twijfel ik heel erg over mijn lippen. Ik zie veel mooie resultaten, maar vind ergens doodeng. :Y) vandaar mijn vraag of hier iemand ervaring heeft met PMU lippen?! *D

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 13:43

Amber_ schreef:
Ik heb zelf PMU wenkbrauwen, mega lang getwijfeld... achteraf had ik het al veel eerder moeten doen haha. :') Heel blij mee!

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Nu twijfel ik heel erg over mijn lippen. Ik zie veel mooie resultaten, maar vind ergens doodeng. :Y) vandaar mijn vraag of hier iemand ervaring heeft met PMU lippen?! *D

Ziet er mooi uit. Hoe heb jij een keuze gemaakt waar dit te doen? Viel het erg mee? Duurde het lang voor het genezen was en wat was er qua nazorg?

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 14:05

Mooi Amber! Ik heb ook lang getwijfeld, maar had het achteraf 20 jaar eerder moeten doen. Ik ben er zo blij mee!!! Ik vind mijn gezicht op oude foto's zo kaal en onaf nu :+

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 15:28

Ik zei precies hetzelfde Rije :') ! Ik vind mezelf op de "oude" foto s zo'n meisje meisje nog haha... zit maar jaar tussen!

Tiahastrona schreef:
Ziet er mooi uit. Hoe heb jij een keuze gemaakt waar dit te doen? Viel het erg mee? Duurde het lang voor het genezen was en wat was er qua nazorg?

Toevallig ging mijn wimperextention vrouw het doen! Dus heb haar werk in de gaten gehouden en zodra ze het mocht doen, heb ik de stap gezet. Salon Good in Zoetermeer. <3 Ik heb totaal geen last gehad van genezing, bijna geen korstjes. Denk na 2 weken al helemaal genezen.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 17:31

Amber_ schreef:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Oooei.. jaa dit staat je goed. Je hebt best een lang gezicht en je ‘oude’ wenkies lieten je gezicht ook lang zijn omdat je ze niet echt zag. Oké. Dit omschrijf ik wat grof, maar ik bedoel het wel goed

Maar die nieuwe wenkies maken je gezicht mooi in balans. Dus jaaa! Mooi!

Je lippen vind ik mooi zoals ze nu zijn. Maar ben wel benieuwd hoe het resultaat zal zijn.

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 17:40

Heel mooi! Nog wel wat donker lijkt het, maar weet niet hope lang ze nu zitten?
En meer kleur in je gezicht doet veel he?!

Ik twijfel dus ook over lippen, maar heb niet zulke mooie als jij :')
En durf het niet goed aan omdat ik echt niemand ken die het al lang heeft. Ik draag ook niet altijd lippenstift.

Mocht je het doen ben ik erg benieuwd!

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 17:51

Vrouw achter Looks4you Dedemsvaart heeft zelf al geruime tijd haar lippen gedaan.
Onlangs was ik bij haar, ze had net daarvoor haar lippen opnieuw gedaan.
Toen ik binnenkwam had ze hele rode opgeblazen lippen. Uurtje later zag het er heel natuurlijk uit.
Ze zegt dat lippen enorm snel genezen.