Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:Sydne heeft een zwaar auto ongeluk gehad waarbij de airbag in haar gezicht was ontploft en haar hele gezicht open lag. Zij heeft daardoor verschillende plastische operaties moeten ondergaan. Het is dus niet helemaal waar dat dit puur door te veel cosmetische ingrepen gekomen is dat ze er nu zo uit ziet.
anjali schreef:Popstra schreef:Sydne heeft een zwaar auto ongeluk gehad waarbij de airbag in haar gezicht was ontploft en haar hele gezicht open lag. Zij heeft daardoor verschillende plastische operaties moeten ondergaan. Het is dus niet helemaal waar dat dit puur door te veel cosmetische ingrepen gekomen is dat ze er nu zo uit ziet.
Maar kort na dat ongeluk zag ze er nog tamelijk normaal en goed uit Het kan wel zijn dat ze door dat ongeluk iets van plastische chirurgie heeft gehad, en dat ze daar toen daarna mee is doorgegaan en doorgeslagen.Je hoort wel eens dat het verslavend zou werken.
Popstra schreef:Meen je dit nu echt?? Die hangende rode onderoogleden, die scherpe neus.... vreselijk hoe die man er uiteindelijk uit zag. En toen werd hij nog spierwit ook.
anjali schreef:Michael Jackson wordt hier genoemd .Dat is nou net iemand bij wie ik het wel mooi vond geworden,al was het absoluut niet nodig omdat hij in zijn natuurlijke zelf ook al knap was.Voor de rest van de genoemde personen denk ik ook,waarom doe je dat nou.Vaak zijn het oudere actrices en er zijn minder rollen voor oudere vrouwen.(Helaas!) Maar die te ver doorgevoerde behandelingen halen hun unieke persoonlijkheid weg.
absque_dubio schreef:Iemand hier ervaring met de academy dagen bij faceland?
Ik gun het ‘leerlingen’ eigenlijk wel om goed te oefenen, en neem aan dat je niet mega voorschut de deur uitloopt of extreem gepijnigd wordt? Maar hoop eigenlijk wat ervaringen te lezen!
En anders kies ik gewoon een normale behandelaar hoor..