[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen_M

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 02:42

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 02:48

Gister gekocht. Wat een bende. Droogt uit.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 02:50

Mhhh weer zo’n lokkertje dus. ‘Kim Kardashian’ was er helemaal weg van :')
Laatst bijgewerkt door Maureen_M op 01-04-18 02:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 02:51

Weg van ellende ja :')

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 02:52

Heel toepasselijk met jouw avatar van Kim Kardashian _O-

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 02:58

Frummels schreef:
In het echt is het wat assiger, maar ik krijg het moeilijk op de foto! Ben in elk geval helemaal blij :)
[ [url=m/20I6Ug.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haar zit een beetje gek van achteren omdat Mn sjaal eroverheen gezeten heeft :+
[ [url=m/k3xrf6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi zo! Subtiel maar wel ff net n oplichtend effect.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 08:27

Maureen_M schreef:
https://www.glamour.nl/beauty-body/haar ... ezond-haar

Mane ‘n tail shampoo... echt nooit van gehoord! Ook niet toen ik nog heel erg actief was met paarden. Iemand ervaringen? :D

Gebruik het al heel lang en ben er super tevreden over. Tot nu toe de enige shampoo waarbij ik mijn haar daarna 3 dagen niet hoef te wassen. :j mijn haar wordt minder snel vet en voelt veel sterker en gezonder aan .

Kenyada; dankje :) ik durfde nog niet te licht, dus eerst even zo en dan volgende keer misschien wat meer erbij!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 09:06

Doet die shampoo ook echt iets voor ons dunne haar? Goed doorkambaar en een beetje volume?

Die greath lenghts van L’ Oréal lijn werkt in ieder geval vreselijk. Geen volume, ontklit niet, verzorgt niet en maakt mijn haar echt dat het nog dunner aanvoelt. -O-

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 09:12

Lous schreef:
Doet die shampoo ook echt iets voor ons dunne haar? Goed doorkambaar en een beetje volume?

Die greath lenghts van L’ Oréal lijn werkt in ieder geval vreselijk. Geen volume, ontklit niet, verzorgt niet en maakt mijn haar echt dat het nog dunner aanvoelt. -O-

Ik vind van wel! Het wordt er bij mij niet slap of futloos van en ik kan het goed doorkwamen na het wassen. Volume is misschien een groot woord, maar ik gebruik altijd droogshampoo of volumepoeder voor volume :) heb nog geen shampoo meegemaakt die mijn haar echt volume geeft helaas. Het maakt mijn haar in elk geval niet zwaar of vet.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 09:18

Volume is een groot woord natuurlijk :D, maar dan bedoel ik producten die het dunne haar op zijn minst een beetje luchtig maken ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 09:54

Ik heb 2 flessen staan in Alkmaar die een nieuw huisje zoeken. 1 keer gebruikt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 12:02

Ugh als ik mijn fb foto kopieer dan is ie enorm. Maar ik heb dus een dikke bos krullen. Niet mijn shampoo vriend.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 12:19

Ohhhhh vandaar. Toen we op vakantie waren in Amerika stond in onze Airbnb in de douche ook een fles Mane & Tail. Nu begrijp ik waarom :')

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 13:45

Maar ik vraag me af of het nou echt paardenshampoo is of niet aangezien de kruidvat het verkoopt haha....

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 13:53

Het is voor paarden en mensen. Er staat voor allebei een gebruiksaanwijzing op de fles :)

Yonah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 12:03

Vraagje..
Zwemmen met mijn rood geverfde haar? Go of no go?

Ben ook lichtelijk aan het overwegen mn haar in een andere kleur te gaan verven maar zou niet weten welke :=
Dus ideeën zijn welkom

Dit is het nu:

Afbeelding

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 12:07

No go, chloor haalt het er heel snel uit. Of na het zwemmen direct wassen met een goede shampoo speciaal voor het onderhouden van rood haar.

Yonah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 12:12

Lous schreef:
No go, chloor haalt het er heel snel uit. Of na het zwemmen direct wassen met een goede shampoo speciaal voor het onderhouden van rood haar.

Was ik al bang voor.. het onderhoud vind ik sws veel werk met rood haar.. daarom overweeg ik het te verven naar wat anders maarja naar welke kleur? _O-

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 13:37

Ik heb het ook erg lang rood gehad! Precies jouw kleurtje. Maar wat je misschien zelf al gemerkt heb is dat het zelfs met kleurbehoud shampoo erg dof word na al 3 weken. Ik vond rood echt een hele gave kleur. Ik voelde me er zelfs een beetje ruig door :) alleen door het regelmatige verven om die doffe kleur tegen te gaan en daarmee het resultaat dat het steeds meer afbrak en korter werd ben ik weer terug gegaan naar mijn eigen kleur.

Welke kleur heb je van jezelf?

Yonah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 13:38

Maureen_M schreef:
Ik heb het ook erg lang rood gehad! Precies jouw kleurtje. Maar wat je misschien zelf al gemerkt heb is dat het zelfs met kleurbehoud shampoo erg dof word na al 3 weken. Ik vond rood echt een hele gave kleur. Ik voelde me er zelfs een beetje ruig door :) alleen door het regelmatige verven om die doffe kleur tegen te gaan en daarmee het resultaat dat het steeds meer afbrak en korter werd ben ik weer terug gegaan naar mijn eigen kleur.

Welke kleur heb je van jezelf?

Van mezelf heb ik donkerbruin haar haha

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 19:10

Na het verven naar mijn eigen kleur ben ik voor enkele blonde highlights gegaan. Vond ik vooral erg leuk voor de zomer

Afbeelding

En vroeger dacht ik altijd dat ik heeeeel lelijk zou zijn met blond of iets met blonde plukken maar het eind resultaat was erg verrassend. Met buikpijn vd zenuwen op de stoel gezeten bij de kapster haha

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 00:11

Staat je goed!

PepperrrJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 07:35

Maureen_M schreef:
Na het verven naar mijn eigen kleur ben ik voor enkele blonde highlights gegaan. Vond ik vooral erg leuk voor de zomer

[ [url=m/6AHy07.jpg]Afbeelding[/url] ]

En vroeger dacht ik altijd dat ik heeeeel lelijk zou zijn met blond of iets met blonde plukken maar het eind resultaat was erg verrassend. Met buikpijn vd zenuwen op de stoel gezeten bij de kapster haha

Staat/stond je iig heel leuk!! En leuk shirt trouwens, ben helemaal gek van camo-dingetjes :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 13:27

Ik heb vorig jaar twee keer highlights in mijn haren laten zetten waardoor het nu bijna egaal blond is. Mijn eigen haarkleur is donkerblond/lichtbruin.

Om een idee te geven: dit was afgelopen zaterdag.
Afbeelding

Jaren geleden heb ik mijn haren lange tijd geverfd met henna en stiekem verlang ik wel weer naar die rode kleur. Nu weet ik vrijwel zeker dat mijn haar Bassie-geel wordt als ik de henna direct over mijn blonde haar doe. Is het mogelijk om mijn haren eerst donker te verven en daar vervolgens henna overheen te doen? Of zal mijn haar daar niet in trappen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 13:31

Chemisch en henna reageert op elkaar, daar moet je minimaal 6 tot 8 weken tussen laten zitten. Om die reden zou ik dat dus al niet doen. Er is ook bruine en zwarte henna he! Als je het een hele nacht laat intrekken (minimaal 8 uur) zou je het wel kunnen proberen lijkt mij! Al weet ik niet of zwart zo lang mag blijven zitten, donker rood en bruin kan geen kwaad.