Mane ‘n tail shampoo... echt nooit van gehoord! Ook niet toen ik nog heel erg actief was met paarden. Iemand ervaringen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frummels schreef:In het echt is het wat assiger, maar ik krijg het moeilijk op de foto! Ben in elk geval helemaal blij![]()
[ [url=m/20I6Ug.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haar zit een beetje gek van achteren omdat Mn sjaal eroverheen gezeten heeft![]()
[ [url=m/k3xrf6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maureen_M schreef:https://www.glamour.nl/beauty-body/haar ... ezond-haar
Mane ‘n tail shampoo... echt nooit van gehoord! Ook niet toen ik nog heel erg actief was met paarden. Iemand ervaringen?
Lous schreef:Doet die shampoo ook echt iets voor ons dunne haar? Goed doorkambaar en een beetje volume?
Die greath lenghts van L’ Oréal lijn werkt in ieder geval vreselijk. Geen volume, ontklit niet, verzorgt niet en maakt mijn haar echt dat het nog dunner aanvoelt.
Lous schreef:No go, chloor haalt het er heel snel uit. Of na het zwemmen direct wassen met een goede shampoo speciaal voor het onderhouden van rood haar.
Maureen_M schreef:Ik heb het ook erg lang rood gehad! Precies jouw kleurtje. Maar wat je misschien zelf al gemerkt heb is dat het zelfs met kleurbehoud shampoo erg dof word na al 3 weken. Ik vond rood echt een hele gave kleur. Ik voelde me er zelfs een beetje ruig dooralleen door het regelmatige verven om die doffe kleur tegen te gaan en daarmee het resultaat dat het steeds meer afbrak en korter werd ben ik weer terug gegaan naar mijn eigen kleur.
Welke kleur heb je van jezelf?
Maureen_M schreef:Na het verven naar mijn eigen kleur ben ik voor enkele blonde highlights gegaan. Vond ik vooral erg leuk voor de zomer
[ [url=m/6AHy07.jpg]Afbeelding[/url] ]
En vroeger dacht ik altijd dat ik heeeeel lelijk zou zijn met blond of iets met blonde plukken maar het eind resultaat was erg verrassend. Met buikpijn vd zenuwen op de stoel gezeten bij de kapster haha