[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

goldenarrow

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 17:43

Acid Tattoo vind ik echt een hele chille shop, heb er 2 door Joe laten zetten en die zijn echt heel mooi geworden :) Zeker een aanrader dus!

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 18:41

Maandag een afspraak met mijn tattoeërder om te bespreken hoe mijn sleeve gaat worden *\%/*

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 19:56

Voor mij nog twee keer slapen!!

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 07:12

Jipie sinds gisteren een nieuwe tattoo! Super mooi geworden.
Ik heb helaas moeite om die foto hier te krijgen vanop m'n gsm

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 07:33

Oooh Nadia dat spacepaard is tof!!

Ik mag over een uur of 14 haha, weet nog niet precies wat het word. Heb gezegd dat ik iets met bomen wil en dat ik dotwork en (black/grey) watercolor tof vind. :+

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 08:50

Killed schreef:
Jipie sinds gisteren een nieuwe tattoo! Super mooi geworden.
Ik heb helaas moeite om die foto hier te krijgen vanop m'n gsm

Ja dat blijft soms lastig... zeker armen zijn een uitdaging.
Probeerde gister wat sleeve onderdelen van mijn man op de foto te zetten... maar dat ging ook niet echt :')

Oldschool sleeve

Sphynx, like a sir :')
Afbeelding

Pin-up
Afbeelding

tarot
Afbeelding

Realistische

Een van de vele duifjes
Afbeelding

Angel of grief
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door c_alsemgeest op 01-09-17 09:33, in het totaal 5 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 08:53

Have to ask... Zit ie nu in z'n onderbroek of zie ik het verkeerd :') :')

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 08:55

Hahaha nee hij had een korte sportbroek aan... maar op de foto ziet het er soms idd wat raar uit zie ik nu :')

Maar even aangepast... :+
Zie je wat minder blote benen, alleen ook wel iets minder tattoo haha :D

snorremans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 11:45

Ik kom mij ook graag melden in het topic! :) Gave tattoo's komen er voorbij!
Ik heb inmiddels 2 op mijn arm staan en voor de derde tattoo ligt het ontwerp al klaar.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 12:23

c_alsemgeest schreef:
Hahaha nee hij had een korte sportbroek aan... maar op de foto ziet het er soms idd wat raar uit zie ik nu :')

Maar even aangepast... :+
Zie je wat minder blote benen, alleen ook wel iets minder tattoo haha :D

Mooie sleeves!!

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 13:46

*\o/* Ik mag over anderhalf uur weer!

Sternum & de hartslag van m'n dochtertje met haar naam en geboortedatum.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 15:17

Bij wie zou je zoiets mooi kunnen laten doen:

Afbeelding

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 19:49

Le nou in Purmerend zet dit soort dingen.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 21:21

Eerlijk gezegd vraag ik me af hoe lang dat mooi blijft...

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 21:28

xMyrth schreef:
Eerlijk gezegd vraag ik me af hoe lang dat mooi blijft...

Het is op de oorlel en niet op het kraakbeen dus ik denk dat het dan wel beter is.

tattoorious

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 21:32

Hoi allemaal,

Ik zou graag mee komen doen in dit topic met dit goedgekeurde schaduwaccount om wat meer te weten te komen over het laten zetten van tattoo's.

De reden dat ik een schaduwaccount heb aangevraagd is vanwege de aard van de tattoo. Ik ben draagster van een defect BRCA1 gen en daarmee loop ik een zeer groot risico ergens in mijn leven borstkanker te ontwikkelen (angelina jolie heeft het ook, en die heeft deze procedure ook ondergaan). Het risico is zo groot dat het geen gek idee is om een dubbele ablatio te moeten ondergaan, dat betekend dat beide borsten ergens in de toekomst afgezet gaan worden (en direct weer worden gereconstrueerd). Nu komt daar -uiteraard- niet hetzelfde resultaat uit als mijn natuurlijke borsten en omdat de plastisch chirurg het had over het tatoeeren van de tepelhof kwam ik eigenlijk op het idee om dat niet te doen maar er meer een 'kunstwerk' van te maken. Op internet kwam ik erachter dat ik niet de enige was met dit lumineuze idee, veel is er te vinden op de zoekterm masectomy tattoo. Van al die resultaten was er eigenlijk maar één tattoo die me aansprak en dat was deze:

Afbeelding

De vorm spreekt me aan, hij loopt asymetrisch over de borsten en de tattoo is niet te donker. Echter vind ik m wel wat grijs en het soort bloemen spreekt me minder aan.

Hieronder wat andere tattoo's die me aardig aanspreken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Duidelijk houd ik van natuur + geometrie merk ik tijdens het opdoen van inspiratie. Er waren ook veel kleurentattoo's maar daarvan weet ik niet of ze echt kleurvast zijn, ik heb me daarin toch wat meer op de vlakte gehouden.

Nu is een van mijn vragen, welke artist zou hier bijpassen? Ik woon in het midden ban het land maar vind hiervoor een stuk reizen geen enkel probleem. Ik had mijn oog al laten vallen op Black bear, maar misschien weten jullie er nog meer.

Zijn er ook dingen waarmee ik rekening moet houden? Ik ben een totale newbe op het vlak van het laten zetten van tattoo's en zou dat normaliter ook niet zo snel doen. (al kan ik een mooie tattoo wel enorm waarderen :) ).

En ik vroeg me af op wat voor bedrag ik zou moetene rekenen bij een tattoo ter grootte van het eerste plaatje, waarbij ik snap dat het afhangt van de artist en hoe gedetailleerd de tattoo is, misschien kunnen jullie wel een prijsrange afgeven?

Ik denk dat er nog wel meer vragen gaan komen van mijn kant. Maar mochten jullie vragen hebben aan mij, schroom ook niet om ze te stellen, ik zal veel beantwoorden, tenzij er een kans bestaat dat mijn identiteit daardoor bekend wordt.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 21:54

Wat heftig zeg! Alvast heel veel sterkte. Als je Blackbear goed vind kan je ook eens kijken bij Acid Tattoo en dan vooral Joe, die heeft een vergelijkbare stijl, maar net anders. Hij heeft o.a. deze op mijn kuit gezet:

Afbeelding

Ik voelde me ook erg prettig bij hem in de stoel en hij denkt super mee. Ze zitten in Alkmaar :)

tattoorious

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 22:17

ooh wauw, ik heb even op facebook gekeken en een aantal tattoo's (niet alle) spreken me zèker aan. Ik zag ook veel gekleurd werk, toch best gaaf. Maar hoe goed houd dat nou eigenlijk? Ik zou het zonde vinden als het vervaagd.... Daarom had ik me eigenlijk tot zwart/wit beperkt.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 22:25

Ik heb op mijn schouders van dat zachte bloesem zonder zwarte lijnen van marsha, zijn nog nooit bijgewerkt maar nu na 4 jaar nog steeds prachtig.

Heel veel sterkte, erg heftig. Ik vind de eerste foto prachtig, heel vrouwelijk zo maar toch ook sterk. De rest vind ik iets te hard/hoekig voor op de borst, dit is natuurlijk helemaal een kwestie van smaak maar die eerste bloemen met bijvoorbeeld zo'n vogel die van de borst af vliegt of zelfs er naar toe lijkt me prachtig

http://boktimg.nl/img/m/fQ1ClF.jpg

Je moet natuurlijk doen waar jij je goed bij voelt :j

Ik kan je marsha van point blank dan ook aanraden voor dit bloemen met vogels, zowel kleur als zwart/wit

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door _Friemel op 01-09-17 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 22:31

Wat een heftig verhaal tattoorious :(:) ben vanwege mijn opleiding erg veel bezig geweest met alles omtrent BRCA en vind het echt een ontzettend aangrijpend onderwerp. In ieder geval alvast veel sterkte :(:)

Ik zou eens kijken naar Roald van Salon Serpent :j denk dat dat je mogelijk wel aanspreekt.

Behalve de standaard tattootips die in deze topics wel te vinden zijn zou ik in jouw specifieke geval natuurlijk aanraden om goed te communiceren met je arts en artist ivm de medische achtergrond van de tattoo, zodat die je goed kunnen adviseren over het hoe/wat/waar/wanneer voor jou het beste is en het hele proces zo voorspoedig mogelijk verloopt. :j
Zo'n tattoo kan echt enorm veel betekenen voor je 'zelfbeeld' (zelf ook ervaren, al was dat met een totaal andere achtergrond dan die van jou), om het maar even zo te zeggen, al is de keerzijde van de medaille dat het je wel voor altijd een heel duidelijk zichtbare (mogelijk ook voor andere mensen, afhankelijk van meerdere factoren := ) reminder geeft van de reden waarom die tattoo is gezet en van deze specifieke en waarschijnlijk niet meest positieve periode/gebeurtenis in je leven (al doen bijv. operatielittekens dat natuurlijk ook).
Ik bedoel dit trouwens absoluut niet negatief, maar ken mensen die aan de verschillende kanten van het verhaal staan en het is misschien wel even iets om even in gedachten te nemen. :j

Hoe kleur houdt is moeilijk te voorspellen. Over het algemeen gaat dat gewoon prima met de huidige technieken en inkt, maar het is ook afhankelijk van je huid, of je er uiteindelijk veel mee in de zon gaat komen, etc.
Ik moet zeggen dat ik zelf ook ver weg blijf van kleur ivm het mogelijke vervagen.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 22:46

Lukasz Stollmann zou dat ook zeker kunnen.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 23:18

Black beat zou ik absoluut aanraden als ik je voorbeelden zie. Ook omdat kevin echt een hele fijne man is die je gerust stelt en de tijd neemt.
Veel sterkte! Heftige gebeurtenis en periode voor je!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 23:27

smurffie schreef:
Black beat zou ik absoluut aanraden als ik je voorbeelden zie. Ook omdat kevin echt een hele fijne man is die je gerust stelt en de tijd neemt.
Veel sterkte! Heftige gebeurtenis en periode voor je!

Ik sluit mij hier bij aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 23:35

Ik zit nu onder de naald, de pijn varieert van "kill me" tot "lijkt wel ASMR" :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 06:15

Foto's zijn lastig :=

Afbeelding

Afbeelding