Hier gaat het langzaam, maar gestaag omlaag. Beter dan omhoog.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Imre schreef:Goed bezig Annikoe!BBQ's zijn moeilijk he! Stokbrood is ook mijn grote valkuil. Zo lekker!
Hier gaat het langzaam, maar gestaag omlaag. Beter dan omhoog.
Annikoe schreef:Het is weer bbq tijdin 1 week al 3 bbq's gehad, en dan al dat lekkere stokbrood... Dat is voor mij echt een valkuil!
Vandaag weer meting gehad in de sportschool en toch 0,8 kilo afgevallen t.o.v. de vorige meting!
Ik begin eindelijk weer langzaamaan gewicht te verliezen, zo blij mee![]()
Ik zit nu op 74,6 en ik begon met 79. Gelukkig zit ik nu dichter bij de 70 dan bij de 80![]()
Voor vandaag kan ik nog geen lijstje plaatsen, ik weet met zulk weer nooit goed wat we gaan eten.
_xrose schreef:Ik heb voorheen intermittent fasting gedaan en ik vond het eigenlijk wel fijn. Bij mij hielp het vooral omdat ik in de avond normaal veel eet.
Lijstje tot nu toe:
O: 2 spelt boterhammen met pindakaas
T: Bakje ananas
L: Bakje proteïne yoghurt en een zakje wortels
T: Whey Protein shake
A: 160 gr visvrije gamba's en een roerbak van courgetti, italiaanse groente en kruiden.
B: Werken van 07.00 - 15.30 en 35 min fietsen.
Totaal aantal calorieën: 1065
Ik heb heel veel moeite met het eten van genoeg calorieën als ik gezond probeer te eten. Ik kom er om de een of andere reden niet aan. Ik moet nu dus weer weet ik het wat gaan eten om iniedergeval aan mij BMR te komen.
Mijn lunch was ook erg weinig omdat ik op werk was en iets uit de winkel moest kiezen, maar wel graag wat gezonds wilde.
Heeft iemand toevallig tips? 1000 calorieën zijn natuurlijk absoluut niet gezond, zeker niet als je de hele dag bezig bent..
linoleum schreef:Nee sparren in tweetallen. Geen idee of ze dat altijd doen, ben ook nog niet aan sporten geweest tijdens een kickboks training. We gaan gewoon nog tijdje proberen, gaan we achter komen!
Eulogy schreef:Ik verbrand ook alleen meer dan 2000 calorieën met zo'n 3 kwartier zware krachttraining, cardio en veel lopen op 1 dagZelfs met mijn gemiddelde aantal stappen (rond de 15,000 want ik loop overal heen) maar zonder sport zit ik meestal net rond de 1900. Met sport zit ik gemiddeld rond de 2200, m'n max sinds ik m'n fitbit heb ligt rond de 2500.
Ik ben 1,63m en 53kg dus als Laurievc net zoiets weegt dan kan ik me dat lage verbruik dus helaas heel goed voorstellen