[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 14:00

Nou Melati, ik vind het erg mooi! Heel rustig en naturel. Dat andere vind ik ook mooi hoor, maar voor de afwisseling is dit een goede optie.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 14:13

Mag ik even het topic binnen vallen? Jullie geweldige dames hebben hier vast ook verstand van :D
Wat raden jullie aan qua dagcrème en/of primers bij een schilferige huid? Voornamelijk tussen de wenkbrauwen en rondom de neus?
Goed reinigen en eenmaal per week scrubben en een masker doe ik al, maar ik word toch inmiddels wel gek van de schilfers.. Die je ook zo goed ziet als je dan foundation wil gebruiken. -O-

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 14:16

Mooi melati. Lieve zachte look. Kun je goed hebben.

Gebruik zelf de eigen merk van kruidvat gezichtscreme.

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 14:18

Dankje Djilna!

Ik heb daar ook heel erg last van cynn, vooral nu van de winter. Ik smeer er zelf in de avond wat vet op en dat wilt wat helpen. Dagcreme kan ik je nog niet mee helpen, heb zelf sinds deze week nieuwe reiniging en crème dus als dat helpt zal ik het zeker zeggen! Vandaag heb ik voor het eerst de fit me foundation van Maybelinne op, deze is speciaal voor de droge huid en die bevalt mij erg goed moet ik zeggen!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 14:26

Melati, vind het wel mooi, maar het is wel heel 'lief' en zacht. Vind wat donkerder je beter staan. Haar los staat iig erg goed!

Cynn, ik zou vooral lekker snachts een goede vochtinbrengende crème gebruiken. Flinke laag en laten intrekken. En hopelijk helpt het ook al dat de temperaturen weer iets omhoog gaan.

Tijdje hier niet geweest, maar nog steeds lekker bezig met make-up. Mijn look van vandaag, Jeffree Star lipstick in Gemini en MAC singles op de ogen:
Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 14:32

Staat je goed. Mooie kleur op je lippen

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 15:26

Cynn schreef:
Mag ik even het topic binnen vallen? Jullie geweldige dames hebben hier vast ook verstand van :D
Wat raden jullie aan qua dagcrème en/of primers bij een schilferige huid? Voornamelijk tussen de wenkbrauwen en rondom de neus?
Goed reinigen en eenmaal per week scrubben en een masker doe ik al, maar ik word toch inmiddels wel gek van de schilfers.. Die je ook zo goed ziet als je dan foundation wil gebruiken. -O-

Ik ben sinds een tijdje overgestapt naar dr organic, heb nu de slakken gel en hoef maar 1x in de 2 dagen te smeren, ik had voorheen ook wat velletjes bij m'n neus en die zijn weg. Toch stap ik over maar ik blijf wel bij dr organic, 1 nadeel! Je kan ze niet testen...

Lien je ogen <3 Wat is Gemini peachy bij jou :')

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 15:58

Cynn schreef:

ik kom ook even binnenvallen om mijn two cents hierover te geven :Y) ik vind skincare onwijs interessant en lees er steeds meer over. Wat ik je ECHT kan aanraden (iedereen overigens) is om een goede exfoliator te gebruiken. Niet een scrub, ik geloof namelijk dat dit niet heel erg goed is voor je huid. Kort gezegd, een goede exfoliator 'weekt' de dode huidcellen los. Dit gebruik je onder je dagcreme en spf. Ik gebruik al een lange tijd die van Jetske Ultee (Uncover skincare) en vind die fantastisch. Ik krijg binnenkort een bestelling van The Ordinary binnen, een merk waarbij je zelf je actieve stoffen kiest. Daarnaast moet je er echt voor zorgen dat je goed hydrateert, ik gebruik nu van Olaz een creme maar die test op dieren, dus als ik deze op heb stap ik over.

Als je hier meer over wilt lezen kan ik je echt de blog van Jetske Ultee aanraden, staat alles in makkelijke taal op. Ik merk echt verschil ook met mijn make up nu ik meer let op mijn huidverzorging.

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 16:02

Heeee dames, ik lees nog trouw mee.

Melati, ik weet niet of je ook iets anders met je foundation gedaan hebt maar die ziet er nu echt heel goed uit. (terwijl ik hem eerder wel cakey kon vinden)

Ik heb een hele humoristische youtuber gevonden! Ze upload niet heel regelmatig want zo heel bekend is ze nog niet, maar ze maakt wel ontzettend mooie interessante looks!

https://www.youtube.com/channel/UC2qn0B ... uAy1f1ecfg

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 16:07

Jaa klopt borstnoot, nieuwe foundation gekocht en zit echt heeeeel fijn! Eerste foundation gevonden die niet m'n droge plekken accentueerd *\o/*

Dat vond ik zelf ook idd linoleum! Ik voel me wat beter ook met een zwaardere look, vind dit iets te braaf!
Laatst bijgewerkt door Mlt94 op 15-02-17 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 16:12

Melati: ik vind de look je heel mooi staan.

Lino: Mooi!

Borstnoot: heel gaaf kanaal inderdaad! Ga der een tijdje volgen :)

Na weken geen makeup gedragen te hebben toch maar weer eens FIF gepakt.

Afbeelding

Afbeelding

Geen lippenstift op ivm wondje :(

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 16:49

Super bedankt voor alle tips :)

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 16:56

Melati wat zie je er lieflijk uit met die make up :D snap wel dat je moet wennen want vind het flink anders dan wat je normaal hebt :) maar vind het wel heel leuk

Xu blingh... ik vind je ogen heel mooi opgemaakt :)

Linoleum die lipstick vind ik echt super... ik moet toch ook eens in het mac hoekje gaan neuzen geloof ik...

Ik ben voor groen met een vleugje goud gegaan :D
Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 21:37

Mooi neon, lekker zomerse vibe krijg ik erdoor!

Melati, ik vind dit echt een prachtige look. Vaak zijn de less is more looks het moeilijkste. Jezelf inhouden en veel producten gebruiken maar dit niet zien is heel knap. En je haren los staat sowieso heel mooi!

Lino, prachtig dit. Je wenkbrauwen en ogen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 22:35

Eight, je wenkbrauwen zijn zo mooi nu. <3

Elke, prachtige look, zoals altijd. <3 En ben helemaal verliefd op je lippen man!

Avelien, Viper staat je gaaf!

Melati, wat een verschil dit! Welke foundation heb je nu? :) Vind hem heel mooi zo op je huid, en deze look vind ik werkelijk prachtig. :j Je kan je andere looks super hebben maar dit staat weer meteen heel anders! Laat je ogen wat meer knallen zo.

Cynn, ik zou willen dat ik tips had over dagcreme maar ik ben zelf de meest waardeloze persoon op dat gebied. :+ Ik gooi er 's avonds een waarop staat dat ie voor droge en gevoelige huid is. _O- Qua primers is mijn nieuwe holy grail wel echt de Urban Decay primers, en dan met name de Optical Illusion en de Self-Adjusting.

Lien, wat staat dit jou toch geweldig!

Yaella, leuk dat je look wat lichter is zo, vind het heel mooi. :)

Neon, ik blijf het zeggen maar wat een heerlijk gezicht heb jij! Zo lekker zomers, I love it. <3

Beetje geoefend en geprutst vanochtend.. Lethal en Instict uit de UD Ultimate Basics, Stubborn uit de The Balm Nude Tude en Scene uit de UD Afterdark palette. Op de lippen UD Firebird. Kleuren die ik al heel lang niet meer gebruikt heb eigenlijk. _O- Helaas lijkt het op de foto bruin maar het is dus zachtroze met in de buitenste ooghoek paarsigroze. Geen eyeliner zoals gevraagd en geprobeerd het dus zo rustig mogelijk te houden op de ogen met een iets minder ronde maar juist 'scherpe' afloop. Weet niet of dit het was wat je voor ogen had, Damned, ik in ieder geval niet, maar kon er vanochtend even niks beters van maken. _O-

Mijn huid is helaas weer een beetje een ramp, ben de laatste tijd een klein beetje de skincare aan het verwaarlozen dus ga ik nu ook weer mee aan de slag. Scrub, nachtcreme, dagcreme, masker, here we go. *\o/* En dan dat gevecht met mijn wenkbrauwen nog.. :roll: Het houdt ook nooit op..

Grappig trouwens, op mijn telefoonscherm lijkt mijn gezicht geliger/warmer en op de computer rozer/koeler... :')

Afbeelding

Afbeelding

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 22:44

Mooi Melati! Vind dit toch wel een van je mooiste looks die je hier hebt gepost.

Cynn schreef:

Ik raad altijd aan eerst te kijken naar wat voor type reinigers en verzorging je gebruikt. Droge huid heeft veel baat bij zo min mogelijk (warm) water en reinigers die bijvoorbeeld niet schuimen.

Lieneke, knapperd!

Yaella, oeh ook falsies op? Sexy look.

Neon, lief fris koppie heb je maar van de twee looks die ik van je heb gezien tot nu toe, zie je eigenlijk heel weinig van de look zelf. Misschien even oefenen met hoe je een goede lookfoto maakt. :)

Mies, love it as always maar ben zo van jou gewend om veel op je ogen te zien dat dit even wennen is haha. Die kleur lipstick staat je echt heel mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 22:47

Ja ik heb ook oprecht heel de dag in spiegels staan kijken van 'waar zijn m'n ogen'.... :') _O-

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 22:50

Haha men vraagt zeker nog net niet of je ziek of moe bent. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 22:51

Waar zijn mn ogen :')

Zo mooi weer Mies! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 23:08

Van een persoon kreeg ik de opmerking 'huh, zo ken ik je helemaal niet! ik moet even wennen!'

............... :+ _O-

Thanks! <3

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 23:14

Ik vind het prachtig mies! Geen eyeliner maakt bij jou zo'n heerlijk verschil

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 09:40

Wat een verschil Mies! Vind kleur toch meer bij je passen, maar kan ook komen omdat ik je zo ken.

Vandaag Jeffree Star Deceased gepakt:
Afbeelding

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 11:30

Mies juist heel leuk anders, eens even de focus op de lippen ipv ogen. En je hebt een prachtige mond dus vaker doen ;)

Lien, de lipkleur van gisteren vond ik denk ik net wat mooier staan, maar deze staat je alsnog ook heel goed :) En perfect brows!

xU_Blinghx mooie ooglook. Die warme tinten staan je goed :)

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 12:01

Dank jullie wel meiden!
Ik gebruik nu fit me van maybelinne Shiz, echt een wereld van verschil!

xU_blinghx wat passen die kleuren je goed zeg!

Ik vind het ook wel wat zomers aan doen ja neon! Heel mooi zo naturel!

Heel wat anders opeens Shiz, hele mooie kleur op je lippen! Al mis ik ook wel de kleur op je ogen! die hele heftige ooglooks staan je gewoon prachtig!

Mooi lino, staan je goed zulke kleuren!

Voor mij vandaag weer lekker wat meer uitbundig! Sinds lange tijd weer nep wimpers en wat zijn het toch rot dingen! altijd dat hoekje wat niet fijn blijft plakken

Afbeelding

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 12:14

Thanks iedereen voor de complimenten :) @Niane: Ja ik heb neppers op. Zonder vind ik de look niet helemaal af :')

Neon schreef:
Ik ben voor groen met een vleugje goud gegaan :D
[ [url=m/mZUpGh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi hoor, paste goed bij het weer van gisteren :)

Shizzel schreef:
Beetje geoefend en geprutst vanochtend.. Lethal en Instict uit de UD Ultimate Basics, Stubborn uit de The Balm Nude Tude en Scene uit de UD Afterdark palette. Op de lippen UD Firebird. Kleuren die ik al heel lang niet meer gebruikt heb eigenlijk. _O- Helaas lijkt het op de foto bruin maar het is dus zachtroze met in de buitenste ooghoek paarsigroze. Geen eyeliner zoals gevraagd en geprobeerd het dus zo rustig mogelijk te houden op de ogen met een iets minder ronde maar juist 'scherpe' afloop. Weet niet of dit het was wat je voor ogen had, Damned, ik in ieder geval niet, maar kon er vanochtend even niks beters van maken. _O-

Mijn huid is helaas weer een beetje een ramp, ben de laatste tijd een klein beetje de skincare aan het verwaarlozen dus ga ik nu ook weer mee aan de slag. Scrub, nachtcreme, dagcreme, masker, here we go. *\o/* En dan dat gevecht met mijn wenkbrauwen nog.. :roll: Het houdt ook nooit op..

Grappig trouwens, op mijn telefoonscherm lijkt mijn gezicht geliger/warmer en op de computer rozer/koeler... :')

[ [url=m/McS5sP.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8X77Rb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh ik vind dit mooi bij je staan. Ik kan zien dat je vorm minder rond is en dat vind ik je ook heel goed staan. Je moet vaker dit soort looks maken! Je kunt ze goed hebben! <3

linoleum schreef:
Vandaag Jeffree Star Deceased gepakt:
[ [url=m/yr9e73.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind deze kleur je minder goed staan. Je kan hem hebben hoor maar vind de kleur van gisteren mooier staan :o

Melati_vS schreef:
Voor mij vandaag weer lekker wat meer uitbundig! Sinds lange tijd weer nep wimpers en wat zijn het toch rot dingen! altijd dat hoekje wat niet fijn blijft plakken

[ [url=m/Fk67uW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die lipkleur <3 Hele mooie look Melati.