Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cynn schreef:Mag ik even het topic binnen vallen? Jullie geweldige dames hebben hier vast ook verstand van
Wat raden jullie aan qua dagcrème en/of primers bij een schilferige huid? Voornamelijk tussen de wenkbrauwen en rondom de neus?
Goed reinigen en eenmaal per week scrubben en een masker doe ik al, maar ik word toch inmiddels wel gek van de schilfers.. Die je ook zo goed ziet als je dan foundation wil gebruiken.
Cynn schreef:Mag ik even het topic binnen vallen? Jullie geweldige dames hebben hier vast ook verstand van
Wat raden jullie aan qua dagcrème en/of primers bij een schilferige huid? Voornamelijk tussen de wenkbrauwen en rondom de neus?
Goed reinigen en eenmaal per week scrubben en een masker doe ik al, maar ik word toch inmiddels wel gek van de schilfers.. Die je ook zo goed ziet als je dan foundation wil gebruiken.
Neon schreef:Ik ben voor groen met een vleugje goud gegaan
[ [url=m/mZUpGh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shizzel schreef:Beetje geoefend en geprutst vanochtend.. Lethal en Instict uit de UD Ultimate Basics, Stubborn uit de The Balm Nude Tude en Scene uit de UD Afterdark palette. Op de lippen UD Firebird. Kleuren die ik al heel lang niet meer gebruikt heb eigenlijk.Helaas lijkt het op de foto bruin maar het is dus zachtroze met in de buitenste ooghoek paarsigroze. Geen eyeliner zoals gevraagd en geprobeerd het dus zo rustig mogelijk te houden op de ogen met een iets minder ronde maar juist 'scherpe' afloop. Weet niet of dit het was wat je voor ogen had, Damned, ik in ieder geval niet, maar kon er vanochtend even niks beters van maken.
Mijn huid is helaas weer een beetje een ramp, ben de laatste tijd een klein beetje de skincare aan het verwaarlozen dus ga ik nu ook weer mee aan de slag. Scrub, nachtcreme, dagcreme, masker, here we go.En dan dat gevecht met mijn wenkbrauwen nog..
Het houdt ook nooit op..
Grappig trouwens, op mijn telefoonscherm lijkt mijn gezicht geliger/warmer en op de computer rozer/koeler...
[ [url=m/McS5sP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8X77Rb.jpg]Afbeelding[/url] ]
linoleum schreef:Vandaag Jeffree Star Deceased gepakt:
[ [url=m/yr9e73.jpg]Afbeelding[/url] ]
Melati_vS schreef:Voor mij vandaag weer lekker wat meer uitbundig! Sinds lange tijd weer nep wimpers en wat zijn het toch rot dingen! altijd dat hoekje wat niet fijn blijft plakken
[ [url=m/Fk67uW.jpg]Afbeelding[/url] ]