Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als mijn SE's klaar zijn volgende week wil ik ook gaan beginnen met hardlopen. Mijn conditie is echt om te huilen
)
)
32,5 minuut gedaan over 5 km maar ben wel een paar keer gaan wandelen, ging kapot! 
) lijkt me niet zo handig.
)
met hardlopen dus ook nog geen spierpijn gehad, dat is meer conditioneel voor mij om winst in te behalen.
RoosvanBlue schreef:Daarom ga ik vaak 's ochtends. Ik moet dan toch nog de hele dag. In de avond stort ik vaak ter aarde of probeer nog even op mijn paard te klauteren. Vind het echt knap van de mensen hier die zoveel tegelijk doen! Met 40 uur werk, huishouden, paard, hond, konijnen en nog een poging tot sociaal leven loop ik soms al helemaal over.
RoosvanBlue schreef:Welkom Lisitano! Gaaf om met je hond zo te lopen. Doet hij toch nog een beetje waar 'ie voor gemaakt isHeb je foto's?
Canicross is dan iets gemakkelijker en het leuke is dat het voor mij ook heel goed is. Ik vind het lastig mezelf te dwingen echt te gaan, ik vertrek vroeg naar werk en kom pas laat terug.

Al hou ik van nogal wat types

Wij hadden vroeger huskies. Geweldige honden, maar zou ze zelf niet kiezen. Heb nu zelf een lekker suffie. Geen jachtinstinct, lekker lui, heel wat anders, haha. Loopt jouw husky los? Dat is wel mooi als dat kan!