Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bhriseis schreef:Hoi dames, mag ik me hier ook melden en komen meekletsen?
Ik ben al even een stille meelezer en vind dit topic ontzettend motiverend!
Ik zal me eventjes voorstellenAls kind en als puber was ik een echt dikkerdje. Uiteindelijk ben ik beginnen lijnen, wat uitmondde in een ES, waardoor ik nauwelijks nog durfde eten maar wel "skinny fat" was. Ik had geen gram spieren aan mijn lijf! Een aantal jaar geleden ben ik met de Jillian Michaels workouts begonnen, en ben ik met de hulp van Phor normaal en gezond beginnen eten
Ik zat lekker strak en sterk in mijn velletje, maar vorig jaar ben ik flink ziek geworden door klierkoorts wat heel lang heeft aangesleept. Dat heeft wel zijn gevolgen gehad voor mijn lichaam.
Inmiddels ben ik weer een pak energieker, en werk ik vol goede moed aan mijn persoonlijke heilige graal: het wegwerken van mijn flubberbuikjeIk eet zes dagen per week gezond en onder mijn verbruik (wat ik meet met een fitbit), en een dag per week houd ik een cheatdag. Ik sport gemiddeld zes dagen per week. Tijdens schoolmaanden is dat 3 a 4 keer per week ballet en thuisworkouts/tennis, nu in de vakantie doe ik:
- 4 dagen per week Body Revolution + KT voor mijn kuiten/enkels
- 1 dag per week boulderen
- 1 dag per week ballet
Ik probeer daarnaast een actieve levensstijl te hanteren door veel te wandelen in plaats van te reizen met het OV.
Het is mijn doel om zo'n kilo of vier te verliezen, maar als ik gewoon een sterker en strakker lichaam krijg, ben ik ook dubbel en dik tevreden
ILoveJip schreef:@courses wat handig zo'n meting, waar(mee) kan je dat doen?
@bhrisei Is kwark jouw cheat? Dat is nog een best nette cheat haha. Wat bedoel je met een cut op 10% of 20%?
Ik ben voor vandaag op zoek naar een bron van eiwitten. Ik weet dat dit in kip zit maar zijn er ook andere producten waar ik mijn eiwitten uit kan halen?