Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mies schreef:Hoi allemaal,
Ik heb even een tijdje niet meer gekeken in dit topic. Ben op reis geweest maar ga nu weer beginnen met gezond eten!
@ gribaldi, het duurde even maar ik ben sinds maandag ook begonnen met detox. Ik doe het frecious sport pakket. Ik neem in de ochtend een aloe vera of tarwegrasshot met water. Daarna een flesje met bijvoorbeeld appel, komkommer, bleekselderij, limoen, brandnetel, gember .. In 1 flesje zit 1 kg groente en fruit en het is 200 ml. Ik eet wel tussendoor zoals paprika, wortel en walnoten.
Wie gebruikt hier fatburn pillen? Ik ben van plan om die van de Body & fit shop te halen. In de ochtend neem je er één en voor het slapen één.
http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/a ... r-fatburn/
Mies schreef:_sharonnn schreef:Ik heb trouwens ook humus in huis, maar weet niet wat ik daar mee moet.. Hebben jullie ideeën?
Ik gebruik dat als dipsaus voor rauwe groente. Lekker met een stukje komkommer, paprika of tomaat.
Mies schreef:Hoi allemaal,
Ik heb even een tijdje niet meer gekeken in dit topic. Ben op reis geweest maar ga nu weer beginnen met gezond eten!
@ gribaldi, het duurde even maar ik ben sinds maandag ook begonnen met detox. Ik doe het frecious sport pakket. Ik neem in de ochtend een aloe vera of tarwegrasshot met water. Daarna een flesje met bijvoorbeeld appel, komkommer, bleekselderij, limoen, brandnetel, gember .. In 1 flesje zit 1 kg groente en fruit en het is 200 ml. Ik eet wel tussendoor zoals paprika, wortel en walnoten.
Wie gebruikt hier fatburn pillen? Ik ben van plan om die van de Body & fit shop te halen. In de ochtend neem je er één en voor het slapen één.
http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/a ... r-fatburn/
gribaldi schreef:Hoe bevalt het tot nu toe? Hij is wel duurder dan de Clean9 zie ik. Hoe gaat dit in zijn werk? O/L sapjes en dan avond eten normaal?
Fatburn doen volgens mij weinig...
vibabu schreef:Tuurlijk mag dat! Bedoelde het ook niet rot ofzo. Maar jeetje, zelfs op vakantie kcal gaan tellen en druk om maken hoe je dat moet doen met eten, dan ben je wel echt streng voor jezelf. Ik zeg niet dat het niet goed is maar vergeet niet ook te genieten. Eten moet ook leuk zijn en niet een nachtmerrie die je alleen maar dik maakt.
Iemand een stukje terug zei ook dat het een levenswijze moet worden het gezonde eten, niet een dieet. Diëten hou je op lange termijn toch niet vol.