elenaMM77 schreef:behalve dat ik wel weet dat mijn deadlift wel aardig ok is, vind ik de andere twee nog niet echt grandioos, daar moet gewoon meer uit te halen zijn.. al is de speelruimte in shoulderpress natuurlijk niet heel groot.. daar valt niet de meeste winst te halen.. ik heb niet echt t idee dat ik 'sterk' ben met die gewichten.. misschien omdat ik pas sinds september bezig ben en pas opgevoerd heb naar tenminste 3x per week sinds december, of dat ik misschien mijzelf ernstig overschat in wat mogelijk is voor een vrouw die recreatief crossfit.. maar bij een goede score denk ik zelf toch meer richting 40 kg, 85 kg, 120 kg..
Die nummers zijn toch al héél erg netjes!?
Goed, als het je doel is om op wedstrijdniveau of richting regionals mee te draaien, dan ga je misschien inderdaad niet sterk genoeg zijn. Maar voor de gemiddelde sporter haal je na een half jaar trainen toch al wel heel mooie nummers! En voor jezelf is het ook gewoon beter om dat allemaal wat rustig op te bouwen. Gewoon zorgen dat je correct blijft trainen, correct blijft in je bewegingspatroon en dan gaan die cijfers gewoon blijven omhoog gaan
.
Ik heb vorige week nog een keertje een PR gehad, 123kg deadlift
. Hij was ook echt nog easy en proper, maar 125kg kwam geen mimilimeter meer van de grond
.
@Santigo: Wij hebben vorige week ook de AMRAP van burpees gedaan! Hoeveel had je? Ik zat op 76, toch wel een stukje minder dan ik gehoopt had. Maar het waren burpees to target, en dan is er toch altijd net dat beetje meer moeite. Dag erna ook behoorlijk stijf in mijn kuiten hierdoor
, heb ik anders nooit met burpees!