Hier vandaag Karen gedaan. 7:34 min. Ik dacht toen ik er nog 20 moest dat ik hoorde 'nog 1 minuut!'' Dus ik ga gegeven, alles gegeven, was ik klaar, had ik een tijd van 7:34

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
-Namiro- schreef:Ik crossfit in Weert Santiago. Jij?
Na volgende week mag ik weer. Ontsteking in een spier door twee verschoven ribben, dus wil echt mijn rust nemen voordat ik weer ga beginnen..
elenaMM77 schreef:behalve dat ik wel weet dat mijn deadlift wel aardig ok is, vind ik de andere twee nog niet echt grandioos, daar moet gewoon meer uit te halen zijn.. al is de speelruimte in shoulderpress natuurlijk niet heel groot.. daar valt niet de meeste winst te halen.. ik heb niet echt t idee dat ik 'sterk' ben met die gewichten.. misschien omdat ik pas sinds september bezig ben en pas opgevoerd heb naar tenminste 3x per week sinds december, of dat ik misschien mijzelf ernstig overschat in wat mogelijk is voor een vrouw die recreatief crossfit.. maar bij een goede score denk ik zelf toch meer richting 40 kg, 85 kg, 120 kg..
Santigo_ schreef:Mooie cijfers hoor Elena! Lekker bezig
Bankdrukken is echt iets waar ik verschrikkelijk slecht in ben... overhead squat vind ik stiekem heel leuk, maar daar heb ik een voordeeltje van hypermobiel zijn