[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 22:10

Judass schreef:
huh die had je een aantal weken geleden toch al gepost? Of is dit de exacte kopie?

Heb even gespiekt in der berichten. Is exacte kopie, en toen zei ze nog die priegels weg te willen laten.

Ben wel benieuwd waarom je er toch voor gekozen hebt de priegels erin te doen en dus echt te kopiëren ?

Captain

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 22:14

Oje daar gaan we weer...

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 22:18

Vind t persoonlijk veel te veel een kopie, ik zou niet blij zijn als die eerder geplaatste tattoo van mij was en snap ook niet dat de artiest het prima vond om iemand anders z'n design zo te kopiëren :o .

Tattoo zelf vind ik wel mooi.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-15 23:55

Ik vind de afbeelding wel mooi maar de lijnen niet strak.
Bibberig hier en daar.
Vind het origineel mooier,ook van kleur.
Beetje jammer dat je er geen eigen idee aan gegeven hebt, maar als je het zelf niet erg vind. ..

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 00:18

die is gaaf sas!

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 01:56

Het idee is leuk. Alleen vind ik de uitwerking stukken minder. De lijnen lijken absoluut niet strak. Oom een exacte kopie van een bestaande afbeelding vind ik een beetje jammer. Alsof je zelf totaal geen inspiratie had.
Maar zolang jij er blij mee bent is het goed.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 12:32

Oei, vrees dat die aardig dicht kan gaan lopen later. Lijnen lijken ook niet heel strak? Wellicht ligt dat nog aan de zwelling/reactie van je huid. Maar zolang jij er blij mee bent, da's het allerbelangrijkste!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 12:33

exacte kopie en ik zou hem bovendien mooier vinden zonder priegels zelfs.... Vind de priegels ook niet strak gezet. Ik vrees ook dat je wazige vlekken gaat hebben over een paar jar ipv priegels..

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 13:02

Ik ga zo naar Amsterdam om kleding te kopen, begin nu toch aardig nerveus te worden.... Over 5 uur heb ik gewoon een tattoo op mijn lijf staan :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 13:30

Succes UhNee! Je kan het! :)

Ik heb gisteren mijn (vermoedelijk) pijnlijkste sessie van mijn hele tattoo gehad. :') Iets wat ik op voorhand "wist" (trouwens. Dat stuk van mijn rug is echt "a bitch". Met lijnen trekken al. :)
Maar de bloemen staan zo goed als. Zodra ze genezen zijn nog afwerken maar da's maar een klein stukje normaal. Nog even doorbijten. Voel me vandaag voor het eerst (dit was sessie vijf) alsof ik over het asfalt gesleept ben met mijn schouderblad/bovenkant rug. _O-

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 13:35

Oh god. Ik ga maandag de bovenkant mijn rug laten tatoeëren:+
Succes zo zo Uhnee!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 13:38

Mja, is voo iedereen anders hoor DAnique, mijn man heeft bv een tattoo op diezelfe plek, en die heeft daar niet eens gevoelt dat ze bezig waren. Op mijn ander schouderblad voel ik dus ook amper wat. Maar die rechterkant en de rechterkant van mijn ruggengraat .... Da's flink tanden bijten... Vier uur lang... :') Was stiekem toch erg blij toen die zei "zoh even schoonmaken..." _O- En links heb ik niks last. Dus kan zomdaar dat het dik mee valt voor jou. :D

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 14:08

Wat een nare reacties, dan paard is netjes gezet. De lijnen zijn nog wat gezwollen doordat hij vers is gok ik. Was bij mijn tattoos exact zo.
Kans op dichtlopen is er idd ja, maar dat wist ze van te voren dus dat zal ze voor lief hebben genomen denk ik.
Wat maakt het uit of het gekopieerd is, zie vaak genoeg dezelfde tattoos voorbij komen. Of net heel iets anders. Moet ieder voor zich weten.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 14:13

BarbaLala schreef:
Wat een nare reacties, dan paard is netjes gezet. De lijnen zijn nog wat gezwollen doordat hij vers is gok ik. Was bij mijn tattoos exact zo.
Kans op dichtlopen is er idd ja, maar dat wist ze van te voren dus dat zal ze voor lief hebben genomen denk ik.
Wat maakt het uit of het gekopieerd is, zie vaak genoeg dezelfde tattoos voorbij komen. Of net heel iets anders. Moet ieder voor zich weten.

Dat ze zelf blij is met een precieze kopie moet ze idd zelf weten.
Vind je dit stukje bijv. ook strak gezet?

Afbeelding

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 14:24

Zo ziet hij er toch ook uit in het voorbeeld? Lijkt me onnodig om zo in te zoomen.. fijn toch dat ze er zelf helemaal blij mee is :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 14:29

Als we zo gaan inzoomen is geen enkele lijn strak denk :P

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 14:32

Nou, ik vind hem zonder ingezoomd te zijn ook erg slecht gezet... :=

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 14:33

Als ze er zelf blij mee is zei ik al, prima dan toch?
Ik vind het zelf niet strak.
Het uitgezoomde is ook niet strak als het ingezoomd is. }:0
Was als voorbeeld waar ik zag dat het niet zo mooi was.
(zoomen was makkelijker dan met paint iets te omlijnen)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 14:44

Ik heb het idee dat de inkt van mijn tattoo wat is uitgelopen.. Help :\

Oke ik wil niet direct gaan panieken. Het gaat om het hartje achter mijn oor. Hij staat er wel strak op, en het gaat om het hart helftje die direct achter mijn oorschelp ligt. Dus ik eet mijn schoenen op als iemand het ooit gaat merken. Waar ik het meest mee zit is dat ik maandag weer ga en wat dunne lijntjes ook zitten in deze tattoo en als die uitloopt zou ikbdat heel erg jammer vinden.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 14:55

Heb je een foto, Danique? Inkt loopt altijd wel een klein beetje uit, lijntjes worden wat breder, dat is normaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 14:58

Uitlopen heeft doorgaans meer te maken met de plek waar de tattoo gezet is en hoe je huid zich gedraagt dan hoe hij gezet is.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 15:06

Dat kompas wil dus laten zetten bovenkant van mijn rug. Wel paar aanpassingen wil ik nog doen dus hij zal iets anders worden. Ik twijfel wel of ik bijvoorbeeld de stipjes eruit zal laten ivm uitlopen. Kompas zelf, dus zondr streepjes zal zo rond de 10 a 12 cm worden.

Edit: Evennhoor, gaat wat mis met de fotos

edit2: zo hehe gelukt }:0

https://lh3.googleusercontent.com/-3xy_0xpcfHI/Vk8dfXO3MiI/AAAAAAAAaoA/-w12Lo4BrOE/s512-Ic42/tatt1.jpg

https://lh3.googleusercontent.com/-joS6SpZPnaM/Vk8dffH-emI/AAAAAAAAan8/iKbYdMF1TxQ/s470-Ic42/tatt2.jpg
kompas wil ik dus niet exact zo hebben, vond het oude eraan wel mooi. maar wil niet dat hij lelijk word. zelfde geld voor de stipjes erin.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 16:11

Ik mag morgen weer in de stoel! *\o/*

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 16:15

oei danique, herken t wel hoor. mijn pols heeft er ook erg last van helaas. onderste twee woorden heel erg.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 16:39

Mooi idee Danique, kompassen en klokjes/zakhorloges zijn wel echt de nieuwe trend :j Wat zegt je artiest zelf over de uitgelopen lijn?

Het paard vind ik zelf ook niet mooi gezet en daarnaast zou ik ook nooit zoiets overnemen. Ideeën voor mijn hart heb ik ook opgedaan op internet, maar uiteindelijk is het wel mijn ontwerp geworden. Zou ook niet blij zijn als iemand hem zo zou kopiëren :n Sterker nog, ik weet dat mijn artiest op dit moment bezig is stappen te ondernemen tegen iemand die een van zijn ontwerpen 1 op 1 heeft overgenomen.