Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Uierzalf is echt niet het slimste wat je op een genezende tattoo of piercing kan smeren.. In uierzalf zit petroleum, zelfde stofje als in vaseline, waardoor je een laagje over de huid legt en er geen zuurstof meer bij kan komen. Daardoor geneest het nog veel minder snel en heb je een grotere kans op infecties.
Tegenwoordig wordt letterlijk overal Bepanthen aangeraden voor tattoos. Voor piercings lijkt dit me niet handig en ten tweede behoorlijk onnodig, je hoeft de huid rondom een piercing toch niet soepel te houden?
Skessa_ schreef:Zo ik ben net terug uit Blanes en heb me daar ook nog ff laten prikken!![]()
We liepen langs een piercing/ tattoo shop. Wij even piercings kijken. Toen zag mn zusje een prijskaartje hangenDie wilde al een poosje een 3e oorbel gaatje er bij. Ze wilde ze eerst laten schieten. Maar goed, toen gevraagd wat het kostte... Zal ik?? Ja doe nou maar, heb je leuk aandenken
Dus gaatjes er in. Ondertussen was ik natuurlijk al druk aan het twijfelen of ik ook nog wilde. Jaaaa eigenlijk wel, maar wat dan? (Ik heb nog wel een lijstje, maar ben nog aan het puzzelen over hoe en wat).
Dus wij verder gelopen. Maar nog steeds aan het twijfelen........ En nog meer........ En weer in een spiegel kijken....... En nog meer......... Dus na een half uurtje ofzo toch maar besloten om terug te lopen naar de shopIk heb er nog een lage helix bij laten zetten en helemaal blij mee!
Die man keek iet wat verbaasd toen die ons terug zagMaar ik kreeg wel netjes gelijk 5 euro korting omdat mn zusje net al was geweest
![]()
Mennn die steek was ff flink gemeen zeg !! Deed veel zeerder als mn tragus
Zal zo ff een foto uploaden![]()
Toen gevraagd wanneer ik staafje mocht wisselen. Na een paar dagen zei ze![]()
Dus toen zei ik dat ze in Nederland zeiden dat ik mn tragus pas na 4 maanden mocht wisselen. Toen keek ze me aan of ik gek was geworden![]()
![]()
![]()
Daar zeggen ze gewoon, als er geen zwelling zit, het is niet rood, geen rare dingen en de pijn is weg mag er gewoon een ander staafje in![]()
Staafje wat er nu in zit is echt MEEEEEEGA lang. Dus als de pijn van de week weg is, ga ik hem denk ik toch wel wisselen.
Anniek22 schreef:Moet je trouwens echt 2 maanden wachten voordat je oorbellen mag veranderen (eerste gaatje, dus in oorlel) ? Vind t zo lang...
Anniek22 schreef:Moet je trouwens echt 2 maanden wachten voordat je oorbellen mag veranderen (eerste gaatje, dus in oorlel) ? Vind t zo lang...
DozenPower schreef:[ [url=m/wR5CEN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo zit hij nu