Kayla Itsines Bikini Body Guide

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 17:04

xLaraaj schreef:
Ben aan het twijfelen om er mee te beginnen, mag ik vragen hoeveel jullie er mee zijn afgevallen ?

Bij BBG gaat het niet zozeer om het afvallen maar om fit worden in zijn totaliteit. Je kunt zelfs zwaarder worden omdat je juist spiermassa kweekt. Dat betekent niet dat je een of andere bodybuilder wordt, maar je bent wel veel meer "getoned". Als je echt te zwaar bent zul je zeker afvallen, zeker als je ook het eetplan volgt. Maar met dat laatste heb ik meer zoiets van: gewoon normaal eten, genoeg variëren en geen tussendoortjes, als je dan toch wat neemt, neem dan iets gezonds. En geniet als je wel een keer snackt!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 18:51

Ik kilo's ben ik niet zo heel veel kwijt (5kg) maar wel heel veel in cm. Zo zijn mijn billen 10cm kleiner in omvang geworden. Ook heb ik indd wel meer spiermassa gekregen.

Domi_94

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 19:30

Ik ben ook niet zoveel kwijt, 4/5 kg. Maar ik ga van een maat 40/42 naar maatje 38 (sporadisch maat 40). Kijk anders eens op de FB-pagina van Kayla Itsines zelf :)

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 21:13

Ik schop dit topic toch weer even omhoog! :D

Zijn er nog mensen bezig of zijn mensen nog van plan om te beginnen? Ik begin morgen namelijk en het lijkt me leuk om elkaar weer een beetje motivatie te geven! :)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 21:36

Ik ben een vier weken terug van het paard gevallen en helaas daarna niet meer in staat geweest om te sporten. Van de week van de fysio wel weer groen licht gehad dus ik wil weer voorzichtig wat oefeningen van de bbg gaan doen en daarna weer bij de week verder gaan waar ik was gebleven.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 22:31

Ik wil ook weer beginnen, maar de motivatie is er nog niet echt -O- ondanks dat ik de vorige keer wel echt resultaat heb gezien bij mezelf.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 01:04

Selena schreef:
Ik schop dit topic toch weer even omhoog! :D

Zijn er nog mensen bezig of zijn mensen nog van plan om te beginnen? Ik begin morgen namelijk en het lijkt me leuk om elkaar weer een beetje motivatie te geven! :)

Ik wil morgen ook beginnen! :D

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 01:06

Top! Kunnen we elkaar motiveren :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 01:25

Leuk! :D kan ik wel gebruiken haha

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 02:24

Heb dit topic al eens eerder gezien maar toen weer weggeklikt. Nu sinds een aantal weken wel redelijk fanatiek met groepslessen bij de sportschool bezig, misschien ia dit wel iets om er naast te doen!
Alleen.. op de FB pagina zag ik haar heel veel springen. Is dit bij de workouts echt zo veel? Ik kan namelijk niet een half uur lang heel veel springen ivm scheenbeen blessure.. Waar zijn de workouts te vinden? Dan kan ik eens zien of t wat is voor mij :D

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 13:28

Ik ook xNavatu :')
Vandaag is de dag dat we gaan beginnen!

Ik zit te denken om me weer bij Basic Fit aan te melden voor de LISS en later de HIIT. Of doen jullie die dagen gewoon buiten? :=

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 14:01

Ik haal ook nog inspratie uit Kayla's workouts. Maak zelf combi's en houdt haar dagen niet aan, omdat ik het niet eens ben met de frequentie van de workouts, maar wel de opbouw vd workouts. Combineer het ook nog wel met Jillian Michaels en hardloop er wat naast. Hier mijn resultaat na een jaar sporten met 2 opmerkingen: in maart slimmer gaan sprten (supercompensatie) eiwitshakes aan gebruiken en in augstus is de weegschaal pas gaan zakken omdat ik mijn lactose intolerantie serieuzer nam.
Afbeelding

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 17:09

Ik heb het tot week 10 of 11 volgehouden. Toen moest ik naast mijn stage van 4 dagen en 1 dag per week nog gewoon werk elke avond aan mijn scriptie en stageonderzoek om ze af te krijgen voor het einde van het schooljaar en toen ben ik dus ook met de BBG gestopt. Ik wil opzich wel weer beginnen, maar aan de andere kant heb ik er ook geen zin in. := Ik zat er toen echt helemaal lekker in en het hoorde ook een soort van bij mijn leven, alleen achteraf als ik eraan terugdenk ben je er uiteindelijk toch best veel tijd aan kwijt: Elke dag, als ik dan thuiskwam snel work-out doen en douchen en eten koken en dan was het zo alweer 21:00 ofzo als ik klaar was met alles, en op de LISS dagen eerst eten en dan lopen alleen dan ben je ook weer laat klaar. En ik woon nu eerst weer thuis en ik schaam me altijd zo als anderen me zien/horen huppen enzo. :') Doordat je het elke dag moet doen vind ik dat het, ondanks dat het op de work-out dagen een half uur is en op de LISS dagen 45 minuten, best veel van je leven in beslag neemt (om het maar even zo te zeggen :+ ).
Misschien dat ik het in het nieuwe jaar weer ga proberen. :))

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 19:46

F_Orumster, je hebt echt mooie progressie geboekt :)
Ik doe nog steeds de BBG, ik doe alleen geen LISS of HIIT. In verband met stage heb ik het soms best druk waardoor ik het beperk tot de resistance trainingen.

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 20:02

Ik wil ook graag weer beginnen.. Heb het 2 weken volgehouden maar toen helaas gestopt.

Ik heb hetzelfde als jou Loose, vind het ook vervelend als mensen mij horen en we hebben nog al een gehorig huis.

Vanavond ga ik zumba dus denk dat ik morgen begin.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 20:38

1e dag gehad, wat ontzettend zwaar :oo

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 10:38

Ik heb afgelopen zondag de bbg 1.0 doorgestuurd gekregen via een vriendin van mij. Ik begin echt vanaf 0, het lijkt me heel motiverend om via dit topic elkaar te stimuleren! Ik hoop dat ik het volhoud, vind haar progressie foto's heel gaaf op instagram!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 11:09

Ik vind het zó saai. :')

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 11:16

Haar progressie foto's zijn inderdaad heel motiverend! Goed dat je ook gaat beginnen Macyy! :D

Ik heb vooral heel erg veel spierpijn :')

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 21:43

Ik ga in het nieuwe jaar weer beginnen :D ben de motivatie een hele tijd kwijt geweest en ook voor mijn doen alweer behoorlijk aangekomen, maar in het nieuwe jaar weer strak eten en sporten, dus dan meld ik me weer!

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 23:04

Ik begin in het nieuwe jaar!
Heb eindelijk groen licht gekregen om echt 'kracht' etc te trainen, ben erg benieuwd. Ik heb er in ieder geval zin in!

Het enige waar ik nog steeds moeite mee heb en ook dan zal hebben is minder chips eten, haha

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 10:55

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 15:57

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 16:12

Ik vind ze echt lekker ja! Misschien als je ze vergelijkt met normale chips minder, maar als je niks anders mag kijk je er de hele dag naar uit haha :')

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 16:58

Ik wou in het nieuwe jaar beginnen, de ebooks gekocht via marktplaats, maar nooit wat ontvangen. Ik voel me lichtelijk opgelicht. -O-