Ik voeg bij m'n lunch nog een gekookt eitje toe en vervang 1 geroosterd broodje ham door kaas als beleg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_sharonnn schreef:Weliswaar geen vrouw, maar alsnog!
Lins_Vetra schreef:Deze jongen sport bij mij op de sportschool. Super snel en veel resultaat. Maar ik hoorde dat hij super toegewijd was. Geen koekje bij de thee bij wijze van, geen alcohol, 5x per week sporten, totaal clean eten.
Dat houd ik niet volMaar is wel motiverend
Huertecilla schreef:Lins_Vetra schreef:Deze jongen sport bij mij op de sportschool. Super snel en veel resultaat. Maar ik hoorde dat hij super toegewijd was. Geen koekje bij de thee bij wijze van, geen alcohol, 5x per week sporten, totaal clean eten.
Dat houd ik niet volMaar is wel motiverend
Ik pak mezelf nog harder aan.
De discipline daarvoor heb ik zonder probleem maar moet resultaat zien, anders geen motivatie.
Vanmorgen weer op de fixie naar het dorp, mijn zoon naar school brengen.
De auto was volop wit bevroren dus goed dat we op de fiets gingen?
Terug de berg weer op met een retro van 13 kilo zonder versnellingen is BEULEN. Niks sportschool en ik doe het 10x per week plus rgelmatig in de middag een extra ronde.
Vanmorgen was de vrieskoude lucht pittig. Het is een fikse inspanning bergop dus diepe ademtochten en dat 'brandt' in je longen die toch al voelen alsof ze barsten.
Het laatste stuk is 150 meter omhoog over een afstand van 1500 meter