[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ruby1995

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 18:54

Ik wilde ook op mijn 16e een traguspiercing, maar heb hem pas paar maanden geleden laten zetten (ik was toen 18). Maar dat kwam doordat ik een mietje ben en niet durfde :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 19:21

Maar je hebt het overleefd :D

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 19:49

Ruby1995 schreef:
Ik wilde ook op mijn 16e een traguspiercing, maar heb hem pas paar maanden geleden laten zetten (ik was toen 18). Maar dat kwam doordat ik een mietje ben en niet durfde :')

Dat had ik ook met mn tongpiercing :')

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 19:50

Ik bedacht me pas dat het pijn ging doen toen ik al daar op die stoel lag :') Lekker op tijd weer :p

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 20:01

www.piercingparadise.com heeft onwijs leuke!!

Heb ook een keer wat besteld bij piercingmania, echt super fijne service!!
En LMpiericing ook en verder nog op Ebay.

En ja.. op een paar weken tijd :')

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 20:03

Skessa_ schreef:
http://www.piercingparadise.com heeft onwijs leuke!!

Heb ook een keer wat besteld bij piercingmania, echt super fijne service!!
En LMpiericing ook en verder nog op Ebay.

En ja.. op een paar weken tijd :')

Leuke site!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 20:07

Ja he!! Had alweer spijt dat ik bij die andere wat had besteld haha!

Afbeelding

Die wil ik nog heel graag!

laetitia98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 20:28

Ik heb op mijn (begin) 16e een navelpiercing laten zetten na 2 jaar zeuren bij mijn moeder. Mijn moeder is vooral bang dat ik misvormde oren krijg etc. zelf ben ik 'al' een jaar aan het zeuren (ofja zeuren ... valt ook wel weer mee haha) dat ik een Industrial wil maar mijn moeder vind zo'n staaf maar helemaal niets... terwijl ik het echt super mooi vindt.

Maarja niets aan te doen ... hij komt er wel als ik het op mn 18e nog steeds wil etc. maar tot dat mijn ouders het oke vinden moet ik nog even wachten :P

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 21:02

Nouja een industrial is natuurlijk wel meteen zo bam in je face ofzo. Denk dat heel veel mensen hem daarom eng of juist heel gaaf vinden. :)

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 21:04

Ladies, ik zit met een dilemma. Ik heb nu drie gaatjes in beide oorlellen, een helix links en een tragus rechts. Ik wil graag nog een rook en een triple forward helix, en een conch vind ik ook erg gaaf. Ook wil ik nog een tongweb. Ik mag van mijn ouders een kerstcadeau uitzoeken van 75 euro, en ik weet zeker dat ik dat uit wil geven aan een piercing. Alleen nu zit ik met een dillema: welke van de piercings wordt het? Ik werk in de zorg en ben een beetje bang dat een tfh te veel van het goede wordt en mijn cliënten het misschien te asociaal vinden staan... Willen jullie raad geven? Ik vind alle piercings even gaaf maar kom er gewoon niet uit. Het wordt of een tfh, of een rook en een tongweb in één keer gezet. Dit is hoe mijn oren er nu uit zien:

Afbeelding

Alleen zit er nu een strikje in de helix en een witte parel in de tragus. Maar dat is natuurlijk zo weer te switchen.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 21:10

Ik vind een tfh gewoon het allergaafst dus ik stem voor die. Wil er even bij zeggen dat veel mensen mijn forward helix pas later opvalt omdat mn haar er vaak een beetje voor valt. Cliënten zijn natuurlijk altijd moeilijk te voorspellen. Een rook is dan natuurlijk wat meer verborgen.

(stiekem vind ik tongwebs wel altijd eng om te zien haha).

Mooie oren trouwens :)

romyver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 21:14

Hallo allemaal.
Ik heb een vraagje.
Wie weet een goede shop in Nijmegen?

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 21:17

Dankje muntdrop! De tfh zou dan aan de kant van mijn tragus komen, ivm een eventuele rook bij de helix. Ik denk dat dat het mooist staat. :+ Goh, lastig dit...

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 21:23

Deze persoon heeft ook een tfh en 3 gaatjes en een tragus (en 2 helixen en een rook haha) zelf vind ik het niet te druk staan.

Afbeelding

Mag ik hier trouwens gewoon foto's spammen van piercings die ik mooi vind? :3

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 21:36

Bizzybijtje schreef:
Maar je hebt het overleefd :D

Ja viel reuze mee :))

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 22:38

romyver schreef:
Hallo allemaal.
Ik heb een vraagje.
Wie weet een goede shop in Nijmegen?

Skin-a-matic :j

Ik werk ook in de zorg, maar mijn cliënten boeit het zeer weinig wat voor gaten ik allemaal in mijn lijf laat boren. Sterker nog, de meeste vonden mijn groene haar errug gaaf :D

nijnthju

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 22:41

guys,
ik heb in beide oren twee gaatjes en in een oor ook nog een helix.
ik hou van kleine steentjes, pareltjes maar ik weet echt niet meer wat ik er nu in moet doen.. hebben jullie nog leuke ideeën?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 23:05

Skessa_ schreef:
Ja he!! Had alweer spijt dat ik bij die andere wat had besteld haha!

[ Afbeelding ]

Die wil ik nog heel graag!

Die is gaaf zeg! Maar ik ben bang dat het niet mooi aansluit bij mijn oor. Ik heb bijv. deze 2 sieraden gekocht en die pasten dus voor geen meter:

Afbeelding

Deze liep niet mooi mee in de boog van mijn oor, het paste gewoon niet.

Afbeelding

En voor deze is mijn oorschelp te dik, de gaatjes krijg ik niet eens in de buurt van het staafje...

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 23:16

Ja das wel een gokje... Maar er zitten sowieso 2 gaten in, dus je hebt wat speling qua ruimte.

Die bovenste heb ik ook! Foto heb ik pas nog geplaatst.

Afbeelding

Deze heb ik nu in. Maar vind die minder mooi zitten. Die zit wel wat meer op mn rand zeg maar. Ook valt dat roze totaal niet op bij mn huidskleur, dus je ziet m haast niet -O-

Als je nou een industrial zou nemen.. Kan je dan ook gewoon 2 losse knopjes doen ipv dat ie aan elkaar zit? Of is dat een stomme vraag? :=

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 23:27

Natuurlijk kan dat :P

Het is eigenlijk een gewone en een forward helix.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 23:29

Ah top, thanks! Dat zat ik me nou al een hele tijd af te vragen :')

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 23:40

Volgens mij.. als een industrial gepierct wordt worden het meestal eerst twee aparte piercings tot hij genezen is. Maar hier ben ik niet zeker van.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 23:46

Balen zeg dat he tniet goed paste.

Mijn piercer zei toen dat het gaatje voor als je een ringetje in je helix wilt iets anders wordt gepierced dan wanneer je een knopje wilt. Iemand die daar iets meer over weet?

Verder las ik dus dat een staafje beter is omdat dat minder beweegelijk is en daardoor geneest het beter. Mn vriendin koos dus voor een staafje maar dr haar is er ondertussen al zo vaak aan blijven hangen dat dat minder beweegelijk niet echt op gaat :'). Dus vraagje voor de mensen die een helix hebben, hebben jullie een staafje of een ringetje genomen?

En stiekem wil ik ook een eskimo. Ik ga waarschijnlijk binnenkort toch stoppen met mijn werk (om een hele andere reden hoor!) en ik vind het zo'n gave piercing. Ben alleen wel bang dat het mij totaal niet staat. Ben verder totaal niet 'alternatief' of 'emo' of wat dan ook. Ook geen plain jane maar meh lastig.

Dit is een eskimo:
Afbeelding
Ik wil dan het onderste balletje op de rand tussen lip en huid en het bovenste balletje waar je bovenlip je onderlip raakt. Zoals het meisje met de full face foto zegmaar.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 23:58

Ik heb een dubbele helix en heb bij beiden een staafje genomen. Nog nooit echt last gehad dat m'n haar er achter bleef hangen trouwens, behalve de eerste 2 dagen, omdat dan alles pijn doet. Een staafje is minder beweeglijk en dus beter voor de genezing omdat die alleen maar heen en weer kan bewegen en je dit dan bewust zelf met je handen moet doen. Een ringetje klapt ook nog omhoog en weer omlaag waar je vrij weinig moeite voor hoeft te doen, hier zorgt je haar wel voor.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 00:08

Oh lijkt me heel vreemd. Mss dat ie bij een ringetje dan wat schuiner gezet word ofzo?
Mijne is geschoten, dus geen idee. Heb er nu staafjes in zitten. Vroeger heb ik er ook wel ringetjes in gehad.

Leuk zon eskimo! Maar zou mij ook niet staan. Vriendin van me had vroeger een labret, dat vind ik ook wel leuk.
Vroeger waren ook die piercings nog een poosje in schuin tussen je lip en neus. En soms ook schuin er onder. Volgens mij is dat tegenwoordig niet echt meer, maar die vond ik ook altijd wel grappig