Lis_Ol schreef:Ik zit ook al te wachten op de sale
Krijg in januari de sleutel van mijn nieuwe huis en wil dan graag wat kaarsen en geurstokjes inslaan.
En waarschijnlijk nog wel meer
De geurstokjes vind ik echt keer op keer tegenvallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shivatjuh01 schreef:laura1987 schreef:Ik had gisteren mijn op 1 na laatste laatste mandy lu.lur aangebroken, ben zo verslaafd aan die geur! Heb gelukkig nog badschuim als deze op zijn haha.
Ik heb ook nog een pot scrub en twee flessen foam hihi, ook een hele lekkere inderdaad!
Mocht iemand nog de douchefoam vinden van de Karma lijn, ik hou me aanbevolen
Stamper schreef:Dankje Liesje. Winkel of online maakt niet veel uit. Online is alleen iets makkelijker, vanwege veel werken nu. Vind de LE nou eenmaal zoo lekker!Sorry guys!
Alwiene schreef:Zoals gehooptKwam mijn moeder net twee Rituals bonnen brengen van samen 20 euro. Kunnen helaas niet online besteed worden maar gelukkig hebben we ook een winkel hier in Zwolle.
enny schreef:Alwiene schreef:Zoals gehooptKwam mijn moeder net twee Rituals bonnen brengen van samen 20 euro. Kunnen helaas niet online besteed worden maar gelukkig hebben we ook een winkel hier in Zwolle.
Daar kom ik ook heel graag!Net vvv-bonnen op het werk gekregen, volgens mij kun je die ook daar inwisselen toch?? Hoop ik tenminste..
Chocopasta schreef:quarterH schreef:Weet iemand wanneer de volgende actie komt? Dat lampje is echt stom... Die van mij was al meteen kapot...
Kan dat kapot dan? Je moet hem toch gewoon op je flitser zetten en je zaklamp aan zetten?