Les Mills Lessen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyLittleLove

Re: Les Mills Lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 17:46

Lunges zijn idd vet zwaar -O- maar we doen het voor de mooie beentjes!

Zo, heb net de nieuwe grit strength gedaan in de gym, wauw!! Daarna nog de oude erachteraan. Geloof dat mijn lichaam een beetje kapot is _O- Maar dan kan ik hem ook beter volhouden als ik de les geef, daar doe ik het voor.
Morgen uurtje bodyjam en dan de grit, komt helemaal goed! Heb mijn examens erop zitten dus lekker veel sporten *\o/* *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 17:49

Mijn enkels kunnen de lunges niet aan.. dat doet onwijs pijn :=

Ik ben beneiuwd naar de muziek van de nieuwe release.. die begint juli toch? Dan kan ik hopelijk vanaf september weer gaan opbouwen :D

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 10:44

Ik ben ook niet goed in lunges hoor. Ik vind het ook echt niet leuk :(

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:09

Ik kom ook even binnen vallen! Sinds een paar weken ga ik regelmatig bodypumpen. Ik heb vooral problemen met het squaten (brandende benen). Zijn er hier mensen die er daadwerkelijk veel mee zijn afgevalleN? Ik doe dit bij de basic fit in Eindh. Alleen de les die ik volg is virtueel en daar zijn die lunges weggelaten, dat zag ik tijdje terug toen ik de les opzocht op youtube.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 22:45

Waarom zijn de lunges weg? Die zijn juist belangrijk :')
Met hoeveel gewicht squat je?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 22:58

Ik denk om de tijd in te korten zodat er tijd is om te wisselen tussen de lessen. Elk uur is er een les.

Ik squat met 2x2,5 kg. Ik heb altijd het idee dat ik de enige ben die de serie niet volhoudt. Alles met de armen gaat prima.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 23:03

Virtuele lessen... :x

Grote kans dat je de beweging verkeerd uitvoert waar zon scherm je niet op kan wijzen! ;)

Daarom zijn de lunges er denk ik ook uitgehaald... als je die verkeerd uitvoert is het funest voor je knieen!

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 11:32

True.. gaan virtuele lessen niet hartstikke vervelen? :+
Stukje techniek is juist belangrijk.. misschien heb je een verkeerde houding bij je squat?

Wel iets vervelends.. ben tijdens een bootcamp training 1,5 week geleden waarschijnlijk gebeten door een teek.. gister bij de dokter geweest en die vertrouwde het niet. Dus heb antibiotica gekregen. Word er wel hartstikke misselijk van..

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 11:35

Even je koolhydraten een beetje in de gaten houden. Door antibiotica word je gevoelig voor schimmels & die voeden zich met koolhydraten/suikers. Fijn dat je huisarts het serieus neemt. Heb je eventueel maagbeschermers?

Ik heb vanochtend weer een les bodypump les gedaan. Ben de overgang van 3 kg naar 5 kg dumbells aan het maken, aaaah killing! Maar zó'n lekker gevoel na een uurtje knallen :D

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 11:39

Nee ik heb geen maagbeschermers. Koolhydraten minderen dus?
Had gister van 9 tot 12 baliedienst en s'avonds moest ik de helft van bodyjam gewoon skippen omdat ik me zo duizelig en misselijk voelde. Daarna wel grit gegeven, maar voel me nog niet helemaal top.

Lekker je gewicht omhoog gooien! :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 11:42

Je lijf heeft nu ook een boel te verwerken he, houd daar in je sporten rekening mee (rustig aan/wat vaker een rustdag pakken).

Ik heb in het voorjaar 3x antibiotica gehad (3x een keelontsteking :x ), dus ik heb een pro biotica kuur gepakt en 6 weken koolhydraatarm gegeten (niet op gram, maar even helemaal geen brood/pasta/aardappelen). Dat is in combinatie met sporten erg lastig/niet te doen. Maar ik zou zo'n pro biotica kuur (na de antibiotica) zeker aanraden! Kan je gewoon bij de tuinen halen :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 13:01

Ik zal wel een x een vriend vragen om mee te kijken. Hij heeft er veel verstand van. Nee gaat nog niet vervelen.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 13:24

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 15:15

Ik vind het zelf fijn als tijdens de les aandacht aan de techniek besteed wordt. Instructeur loopt rond en wijst je erop als je het verkeerd uitvoert of juist goed :D
Wij hebben ook virtueel, vind de les fijner en gezelliger :D Die lunges bak ik nog steeds niks van en ik doe ze ook met gewichten. Ik zal er waarschijnlijk ook nooit goed in worden :')

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 12:21

Oei merel, verheug je maar op de spierpijnd dan :P

Ik loop met grit wel altijd rond maar dat is standaard bij grit om te coachen. Maar zie ook sommige oefeningen die mensen doen dat ik denk :oo Als je die virtueel zou doen en niemand wijst je erop dan heb je ook zo een blessure aan je broek hangen.

Gisteren de combatles over moeten nemen van een collega die ziek werd, 16 mensen in een klein zaaltje, heerlijk :D Hoop dat hij morgen weer beter is, anders zal ik die lessen ook moeten coveren.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 23:59

Heuj morgen is het zover, mag ik naar kwartaal!! :))

8.30 sh bam
10.15 jam
12.00 combat
EINDELIJK een x alles dicht op elkaar! *\o/* en niks tegelijk!
De afgelopen kwartalen zat ik steeds van 8.30-19.00 op locatie :')

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 11:49

Lekker Kimberley!! Ben je tenminste op tijd klaar. En shoppen? :D

Collega was nog steeds ziek dus heb de 2 lessen overgenomen, nu even ontspannen :') ben gaaar.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 11:56

Lekker annemarie!! :))

Ik zit nu te wachten voor de combat...

Sh bam vond ik wel leuk... maar waren irritante lichten dus heb me staan ergeren :') dus niet echt de lekkere beleving meegemaakt!

Jam vond ik het 1e blok echt veeeeeel te veel herhalingen -O-

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 12:30

En hoe vond je de combat??
Hahaha jij weer :') ik heb bij de sh'bam gespiekt maar die vond ik dan weer minder.. jam wel leuk maar idd veel herhalingen.. maarja maakt het wel wat makkelijker :+
Heb de nieuwe grit al in mijn kop geknald.. van 1 nummer met stang naar 4 nummers met stang.. doei zwaargewicht :+ Maar wisselen met de nummers is lastig omdat ik dan te snel de focus alleen maar op armen leg of alleen op benen, of nummers zijn vaak niet even lang, goed verdelen.. dus het moet in 1 keer de nieuwe zijn. Gelukkig heb ik nog even!
Vandaag 8 toffe mensen met grit. Merk dat er steeds meer nieuwelingen bij komen :D

Al wat gekocht??

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 12:32

Nu ik de foto's van zwolle zie.. daar ben ik al een keer geweest! Gave accomodatie is dat!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 13:43

Jaaaa zwolle is mooi!!! Echt een toffe locatie!!

COMBAT IS GAAAAAF!!! Echt super tof!

Wat leuk die nieuwelingen! En hoezwaar heb je gewixht aan stang dan??

Ik heb combat zwart shirtje met die roze/oranje strepen erop. En combat schoenen... toch maar gekocht en ze zaten echt super lekker! Echt op de voorkant gebouwd voor de combat! :))

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 14:13

Hahaha dat shirt is leuk! En oooh die schoenen!

Opgebouwd naar 15 kg totaal, nu maar weer minderen em opnieuw opbouwen :')

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 17:54

Ik merk nu echt verschil in mijn armen en benen. Ik had altijd al slanke, gespierde armen, maar nu zijn ze nog meer getoned en mijn biceps zie je goed. Ik vind ze zo perfect dus ga niet zwaarder trainen, ik zit nu met deze release op 2,5 kg bij de biceps.

Ook mijn benen zie ik goed verschil, mijn bovenbenen zijn gespierder maar ik vond bijna dat ze wat te dik worden. Ik zat nu nl. op 8,5 kg per kant, maar misschien is dat toch iets too much. Ik ga denk ik terug naar 7,5 kg per kant en dan voor wat dieper en explosiever.

Ik zit overigens bij de Basic Fit, ze zoeken nu nieuwe instructeurs, ik vond het zo leuk dat ik erover zit te denken om misschien dit erbij te gaan voor de lol (voor het geld hoef je het niet te doen haha).

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 14:05

Doen, bij basic fit! Wat je leuk vind, moet je sowieso doen :)

Van groepslessen kun je zeker strakker/gespierder worden! Ik doe 3x per week combat, 2x zumba en 2x grit. Soms nog een lesje pump/jam etc. Op mijn instagram heb ik een aantal foto's ervan: https://instagram.com/mycrazyfit/

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 23:41

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt