Bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe scheer jij je bikinilijn?

Een streepje
162 (16%)
Ik scheer alles
712 (70%)
Ik laat het gewoon groeien
60 (5%)
Anders
69 (6%)

Totaal aantal stemmen: 1003

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:05

ZusJacobs schreef:
Ik doe bovenbenen trouwens alleen met de haartjes mee, anders gaat het irriteren. Maar wat mij betreft is het effect net zo mooi. Geen zwarte stoppels of dikkere haren :)

Vind ik ook, op bovenbenen ook nooit stoppels. Vind het alleen door epileren wel fijn dat het langer wegblijft :D

Waarom het gevoeliger is als je ongesteld bent heeft weer met hormonen te maken :+

Gevoelige huid is echt kwestie van tijd, mijn benen doen soms ook twee dagen pijn. Zou niet weten wat je daar tegen kunt doen..

Britt_Sisi

Re: Bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:27

ik hang in de wacht bij bol.com .. losers.. wel leuk muziekie

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:32

Jahooooor, pakket is kwijt geraakt.. dat had die vent van gisteren me ook wel kunnen vertellen.

Ik heb mijn geld terug geƫist en ga nu een nieuwe bestellen.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:40

Ik heb ook even een vraagje. Ik doe nu bijna alles met pincet en dan blijft het mooi een eindje weg, maar wanneer de haartjes terug groeien, groeien ze net onder mijn huid. Dus je ziet ze wel, maar kunt ze niet wegkrijgen -O- Iemand die weet wat ik daar aan kan doen? Scrubben of zo voor het verwijderen?

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:49

Iolanthe schreef:
Ik heb ook even een vraagje. Ik doe nu bijna alles met pincet en dan blijft het mooi een eindje weg, maar wanneer de haartjes terug groeien, groeien ze net onder mijn huid. Dus je ziet ze wel, maar kunt ze niet wegkrijgen -O- Iemand die weet wat ik daar aan kan doen? Scrubben of zo voor het verwijderen?

Volgens mij helpt scrubben daar tegen idd :j

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:51

Dat vermoedde ik al, omdat ik wel een "velletje" los kan "krabben" en dan kan ik er meestal wel aan :)
Zal eens zoeken naar een goede scrub dan, tips welkom :D

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:52

Heb wel als tip gekregen dat je voor de bikinilijn een gezichtscrub beter kan gebruiken, omdat die wat milder is voor je huid :)

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 16:10

Nou, ik scrub die zone dagelijks voor het epileren maar heb ook nog last van dat pro leem met als gevolg dat ik her en der een rood korstje heb doordat ik een ingegroeide haartje eruit heb gepeuterd. Ik wacht nog op een gouden tip :))

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 16:41

Ik had standaard blijvende bultjes, nu 1x geepileerd en nogsteeds geen bultje te bekennen :D
Maar dan moeten m'n haartjes misschien nog wat langer voor groeien om een bultje te krijgen haha

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 16:44

Ik krijg de mijne morgen, super benieuwd.

Gebruikerit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:00

Over de okselspijnen: ik had mijn ene oksel (de andere durfde ik niet meer :P ) zaterdag middag gedaan en het heeft tot gisterenmiddag echt pijn gedaan! Nu nog steeds gevoelig, misschien heb ik iets verkeerd gedaan.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:04

mirco_lover schreef:
Over de okselspijnen: ik had mijn ene oksel (de andere durfde ik niet meer :P ) zaterdag middag gedaan en het heeft tot gisterenmiddag echt pijn gedaan! Nu nog steeds gevoelig, misschien heb ik iets verkeerd gedaan.

Oh help :') :( haha

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:07

Mijn oksels heb ik allebei afgelopen vrijdag gedaan, op de dag zelf veel rode bultjes maar geen pijn, de dag erna wel wat gevoeliger maar minder rood. Gister een stuk of 10 (nieuwe?) haartjes eruit gehaald en dat ging helemaal pijn-, bultjes- en roodheidloos :D

Gebruikerit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:22

Hopelijk gaat de andere oksel dan beter, erger kan ook niet echt :P

Mijn bovenbenen zijn trouwens wel echt helemaal glad, die scheer ik ook nooit. Onderbenen zijn nog wel wat stoppelig, maar denk dat t gewoon even duurt voordat echt alle haren lang genoeg zijn.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:41

Wilke93 schreef:
Heb wel als tip gekregen dat je voor de bikinilijn een gezichtscrub beter kan gebruiken, omdat die wat milder is voor je huid :)

Het is eigenlijk vooral aan mijn benen :D Maar ik zal het eens proberen! :)

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:47

Meelezer bekent: Ik had m ook besteld die philips :'). Wilde er al jaren een, en nu maar gewoon gedaan haha.
En zojuist dat ding op mijn been gezet: hoewel ik pas 3 dagen stoppels spaar en het dus waarschijnlijk op de meeste plekken nog te kort is... lijkt dit me heel goed te doen.
Dus terwijl het eten in de keuken stond te pruttelen heb ik met de kleine maar gelijk mijn oksels gedaan (wel in de badkamer natuurlijk :') ) , ook nog te kort... maar ik gok zo dat ik het allemaal prima verdragen ga :Y)

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:57

Ik heb echt nergens last van mijn hoor na het epileren.
Tijdens voelt het wel rot op mijn oksel, maar even doorbijten en een rood huidje en daarna is er niks meer aan de hand :').

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:00

Oksels durf ik nog steeds niet :')

Ik heb een week of twee geleden mijn bikinilijn gedaan en het is nog steeds zo goed als haar vrij, en de haartjes die terug komen zijn minder/dunner/zachter. Awesome! Nou de rest van die... zone onder handen nemen met de epilator := :')

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:57

Ik dacht vanmorgen laat ik eens een stukje oksel epileren, gewoon met pincet want den ben ik een soort van voorbereid op de phillips set.
Mann wat deed dat pijn zeg! :')

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 19:00

Ik heb 3kwart van m'n oksel gedaan met de 'grote' epilator van de set, ipv die kleine waar 't voor bedoeld is. Die grote kon ik beter verdragen :+, 't laatste beetje met de kleine gedaan, de haartjes pakte die sneller maar 't deed wel meer pijn :P Logisch he :')

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 19:16

Wilke93 schreef:
Xhiske schreef:
ik heb ook naar aanleiding van dit topic de philips set besteld. benen epileerde ik altijd al dus daar alleen maar rode stipjes. maar mn oksels doen nu nog pijn terwijl ik het gisteravond rond 10 uur heb gedaan. is dat normaal? en bikinilijn heb ik half gedaan want daarna ging ik echt half dood van de pijn. nadat ik ongesteld ben geweest maar eens poging 2 wagen want dat was geen pretje :(

Ben ook wel benieuwd hoe lang mensen nog last hebben van hun oksels na het epileren :+ bij mij nu 3u geleden en doet idd ook nogsteeds pijn :P

Ik heb het ook vanmiddag gedaan en loop nu een beetje rond als een kippetje met mijn armen wat omhoog, brand een beetje maar glad dat het is *\o/*

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 19:18

Ja het is wel heel glad idd! :D maar wel erg gevoelig, 't brand en is nog wat rood! :(

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 19:20

Hebben jullie ballen? :')

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 19:22

mariekerocky schreef:
Ik dacht vanmorgen laat ik eens een stukje oksel epileren, gewoon met pincet want den ben ik een soort van voorbereid op de phillips set.
Mann wat deed dat pijn zeg! :')

Volgens mij is dat veel pijnlijker dan meer tegelijk..
Gewoon bruut die hark erover!

Bij de eerste move heb ik een "praam" gebruikt... Toen ik dat ding op mijn been heb gezet heb ik me met mijn andere hand gewoon heel hard aan de achterkant in de kuit geknepen _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 19:22

Daar kom ik snel achter, ik heb hem besteld. :')
Mijn kortingsbon van bol.com was toch eentje van 15 in plaats van 5 euro! :D